Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi olisi kyllä huikea juttu!
Onko tiedossa tuo ajankohta milloin Norton olisi suomeen tulossa?
Laynen kanssa sovittu seminaari joko sunnuntaille (14.6) tai maanantaille (15.6) mun facessa lisää infoa! https://fi-fi.facebook.com/pages/Jani-Sukeva-CBB-kilpailija/623973071023925 Päivitän lisää tietoa kun saadaan lyötyä päivä lukkoon!
Laitatko mulle infoa tapahtumasta työmailiin, kun homma varmistuu: tomi piste takamaa ät probody piste fi niin voidaan tehdä lehteen tuosta etukäteispuffia.Laynen kanssa sovittu seminaari joko sunnuntaille (14.6) tai maanantaille (15.6) mun facessa lisää infoa! https://fi-fi.facebook.com/pages/Jani-Sukeva-CBB-kilpailija/623973071023925 Päivitän lisää tietoa kun saadaan lyötyä päivä lukkoon!
Seminaarin aiheet on toistaiseksi auki mutta aika todennäköisesti pääpaino tulee olemaan ravintopuolella, mm. dieettaamiseen ja metaboliaan liittyvissä asioissa sekä kehonrakennusharjoittelussa. Eli Nortonin ydinosaamisessa niin akateemisen kuin valmennustaustankin puolesta. Voimanostoaiheitakin on mahdollista käsitellä jos kiinnostusta löytyy.Facebook -sivulla sanotaan, että voimanostotekniikoiden opetusta olisi seminaarissa. Luulis, että enemmän jengiä kiinnostaa sen tietämys ravinnosta ja kehonrakennusharjoittelusta.
Seminaarin aiheet on toistaiseksi auki mutta aika todennäköisesti pääpaino tulee olemaan ravintopuolella, mm. dieettaamiseen ja metaboliaan liittyvissä asioissa sekä kehonrakennusharjoittelussa. Eli Nortonin ydinosaamisessa niin akateemisen kuin valmennustaustankin puolesta. Voimanostoaiheitakin on mahdollista käsitellä jos kiinnostusta löytyy.
Mutta nyt pitäisi tosiaan vuorokauden sisällä päättää tuo päivämäärä, onko se sunnuntai 14.6 vai maanantai 15.6. Tähän vaikuttaa aika oleellisesti se, kumpana päivänä porukkaa pääsee paremmin paikalle.
Pääkaupunkiseudulla mitä todennäköisimmin.Oisko seminaari sitten mahdollisesti Helsingissä vai Salossa?
Tilojen varmistamisessa meni "vähän" aikaa, mutta nyt pitäisi alkaa olla kaiken selvää ja parin päivän sisään yritetään laittaa Facebookissa tapahtumasivu julkiseksi ja ilmoittautuminen käyntiin.Mikäs on tämänhetkinen tilanne Nortonin seminaarin suhteen? En ole ainakaan itse törmännyt tiedotteisiin asiasta.
Eli onko tarkempaa aikataulua, sisältöä tai hintoja tiedossa vielä? Tai ylipäätään varmistusta koko asialle?

Layne has an incredible training template called PHAT. Interview Layne on this template of training and ask why it is so effective and how to go about using it for improvements in performance and body composition
Mikäs kyykyissä vikana?...Sit kun ton kyykkyjä kattoo, niin laittaa vain miettimään, että mitä helvettiä? Ei kai toi vain jaa neuvoja nostotekniikoissa?