Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tasapaino on helpompi tangolla.Käsipainoilla näkee kyllä hyvin,jos jompikumpiljm sanoi:Miksi muuten penkkiä tehdään yleensä tangolla eikä käsipainoilla, eikö käsipainoilla saa paremman venytyksen?
Kusimato sanoi:Typerästi pähkinänkuoressa: Onnistuuko ojentajien voimatreeni ja massatreeni rinnalle samaan syssyyn?
Force sanoi:Unohda tommoset säätämiset. Keskity jompaankumpaan.
Manuel sanoi:Kysytäänpä ekassa penkkiin liittyvässä threadissa, mikä silmään sattu, seuraavaa:
Jostain olen saanut sellaisen käsityksen(voi olla hyvin vääräkin), että samana päivänä ei kannata tehdä kahta eri penkki liikettä. Esim. kun mulla on rinta ja ojentajat samana päivänä, niin ei kannata tehdä normaali penkkiä ja kapeata penkkiä. Mutta miten on vaikka normipenkin & lattiapenkin laita?
edit: Treenaan tällä hetkellä voimapainotteisesti.
Weeboomi sanoi:Pitäiskö lattiapenkistä nousta enemmän romua kuin normipenkistä?
Mun mielestä vähemmän,kun ei saa rintaa kaarelle eikä saaWeeboomi sanoi:rontus, kiitti vastauksesta.
Pitäiskö lattiapenkistä nousta enemmän romua kuin normipenkistä? Mulla on penkin ongelmana tuo kohta missä tanko on ~10cm rinnasta, niin ajattelin että tästä olis hyötyä siihen.
Mike sanoi:No jos anatomia on jotenkin ihmisestä poikkeava niin sitten voisi vaikka toimia, muuten se ei edelleenkään venytä lihasta kuten penkki ja täten ei takuulla auta rinnaltalähtöön kuten esim merkistä nostamiset.