Latsit jo kolmatta päivää tulessa, oooh!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
T-tankosoudusta kyllä helppo saaha tuntuma ja käyttää isompiaki painoja, mutta mulla alkaa tuntuu alaselässä se liike jostain syystä. Teen nykysin ihan tavallista kulmasoutua ja siitäki saa tuntuman ku vetää lavat yhtee ja tekee vähän reippaammin. Sit toi kulmasoutu käsipainoilla kans mahtava selkäliike ku sen nyt opin..

-Marchi- sanoi:
Teeppäs neutraali oma parin minuutin reenivideo, mis tankkitopissas kurittelet ylätaljaa antautumuksellasi. Ehkä sitten saisin ees jtn tuntumaa tonne minne silmäni eivät nää. Oikeesti. :D Tos ois ideaa laajemmallekin... Joku Tomi ja co. Vois jollai digikameral nauhotella pikku reeni clippejä, joita sit jossain netis vaik julkastas... Ainakin minä (ja sata muuta) olisin hyvin kiitollinen.. :)

Mä oon sitä mieltä, että selkää oppii treenaamaan vaan kokeilemalla, mitkä liikkeet toimii itselle.
Kovinkaan paljon ei välttämättä auta se, että näkee miten joku muu tekee liikkeet.

makew sanoi:
Mä oon sitä mieltä, että selkää oppii treenaamaan vaan kokeilemalla, mitkä liikkeet toimii itselle.
Kovinkaan paljon ei välttämättä auta se, että näkee miten joku muu tekee liikkeet.

Totta tämäkin. Ja toisaalta kannattaa ehkä pyytää joku kokeneempi kattomaan vähän sitä treeniä. Sivusta näkee paremmin liikkuuko ne lavat ja onko se treeni muutenkin pelkkää älytöntä repimistä egopainoilla.

Mutta todellakin se kokeileminen toimii. Kannattaa kokeilla puhtaampaa tapaa ja toisaalta jos on aina tehnyt puhtaasti, niin sitten vaan romua kunnolla ja vähän repienkin tekemään (kohtuus säilyttäen). Mutta pääsääntöisesti kannattaa opetella tekemään puhtaasti ja liikuttamaan lapoja, siitä jää sitten oikea tekniikka päälle kun tekee niillä isommilla romuilla.

Mulla ainakin selkä kaipaa melko paljon sarjoja, suoraan selälle teen niitä 12-14 kpl ja tähän päälle sitten epäkkäät ja mahdollisesti alaselkä sun muut.

makew sanoi:

Suurilta osin totta. Minä korostaisin enemmän sekä selän että muiden lihasryhmien treenaamisessa sitä, että pitää osata löytää se treenattava lihas, jotta kehitystä tulee. Työntävissä liikkeissä tämä on yleensä hieman helpompaa kuin vetävissä, mutta kaikki riippuu henkilöstä.

Kun lihas on löydetty, on helpompi lähteä valitsemaan niitä liikkeitä sitten. Samalla voi leikkiä täysin puhtailla toistoilla ja pienillä painoilla vai ihan repivillä toistoilla ja isoilla painoilla. Kaikkea pitää kuitenkin kokeilla, vaihdella ja lisätä aina sitä vastusta.
:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom