Latseihin tuntumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitenhän saisin latseihin tuntumaa, kun selkä reeni kulkenut muuten hyvin, mutta leveyttä ei ole vuoden reenillä tullut paljoakaan. Joku kaverikin tokaisi "eihän sulla ole latseja". Jatkankon vain ylätaljan tekemistä (tekniikkaneuvot luettu) vai mitä?

Selkäreenini mennyt suurinpiirtein näin
3x3 mave
3x8-10 ylätalja
3x8x10 kulmasoutu kässäreillä
3x8-10 ylätalja kapea
3x8-10 alatalja/kulmasoutu
2x15 latsit taljassa

Vinkkejä ja neuvoja kaivataan :whip:

No jos keskittyy siihen että nimen omaan tekee liikkeen selällä eikä käsillä, niin luulisi tuommoisella liikevalikoimalla joku latseihinkin ottavan. Kokeileppa leuanvetoa erilaisilla otteilla: leveillä ja kapeilla sekä vasta- ja myötäotteilla.

Edit: jäätävä määrä liikkeitä, ainakin mun makuun.

Jeh, täältäki ääni leuoille. Negatiiviset leuat kannattaa kans testata.

Tossa on kyllä aika paljon sarjoja 17 sarjaa. Karsia liikkeitä ja sarjoja poies. Kapea y-talja ja latsit taljassa pois tai ei ainakaan joka treeniin. 2 sarjaa per liike voisi olla hyvä.

Tossa on kyllä aika paljon sarjoja 17 sarjaa. Karsia liikkeitä ja sarjoja poies. Kapea y-talja ja latsit taljassa pois tai ei ainakaan joka treeniin. 2 sarjaa per liike voisi olla hyvä.

Vitut jossain 4-5 jakosen selkäpäivässä riitä joku 2 sarjaa per liike. Kaksjakosessakin on enemmän sarjoja kun tossa piidun reenissä.

Teet vaikka 5 sarjaa leukoja vastaotteella ja ylätaljaa kapealla 5 sarjaa niin että latsit räjähtää. Sit joku 4x kulmasoutu ja 4x alatalja. Saa olla aikamoinen poppamies jos meinaa natuna 2 sarjalla viikossa latseille kasvattaa massiivisen selän :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mustakin tossa on sarjoja ihan käsittämättömästi. Meinaatko juosta niillä latseillas maratonin tai jotain? O.o Teetätkö muillakin lihasryhmillä noin paljon töitä ja saatko niin muka vielä jtn tuloksiakin? Ite viitsisin tehdä noista sarjasulkeisista ehkä kolmasosan. Enintään.

Leuanveto leveällä myötäotteella. Ainoa liike millä itse olen saanut leveisiin selkälihaksiin lihaa. ½ vuoden aikana sain latseihin kokoa kun treenailin leuanvetoja leveällä monasti viikossa. Kuvat pakkotoiston galleriassa...

En tehnyt Yhtään sarjaa loppuun asti leuanvedoissa tuona ½ vuoden aikana!
-Ei tarvitse jos treenaa usein.

Jos teet selän kerran viikossa, niin liikkeiksi:
Leuanveto: 2 x 4-6. 1 x 8
MaVe: 3 x 3 (miten ite tykkäät)
T-Soutu v-kahvalla: 2 x 8-10
Alatalja: 3 x 10-15

Ite hakkasin päätä seinään selän kanssa 1,5 vuotta ja nyt sen oon jotenkuten oppinu tekemään ja kehitystäkin näkyy. Ite jumppailen täl hetkel 2-jakosella ja selkä tulee tehtyä kahesti viikossa, joten vähän tulee sovellettua noiden kanssa. Mutta enivei, noita liikkeitä ite suosittelisin käyttämään, jos kerran viikkoon selän teet. Leuoissa rohkeesti lisäpainoja ja toistot siinä 4-6 raskaissa sarjoissa ja sen jälkeen jotain pumppaavampaa sarjaa, toistot n. 8. T-souduissa toistoja siihen 8-10 haarukkaan ja alataljaa 10-15.

Souduissa koita rutistaa tavallaan kokoajan lapoja yhteen. Varsinkin T-souduissa liikkeestä saattaa tulla aika saatanan lyhyt, mutta itellä ainakin, tulee selkään aivan helvetillinen tuntuma tuohon yläselkään. Ja siinä vaiheessa kun painot päästää takaisin maahan, iskee miltei samanlainen fiilis kuin kovan Mave sarjan jälkeen yläselkään.

Toivottavasti jotain hyötyä omaan treeniisi näistä saat.. :)

Lapiokahvaan kannattaa ylätaljalla tutustua jos sellainen salilta löytyy. Normitangolla menee itselläni huonosti perille, mutta lapiolla polte on kp-kulmasoudun veroinen.

Selän treenaus on helvettiä. Joka kertaa saa arvuutella että tuntuukohan ylätalja tänään vai ei, mutta nyt olen tehny enemmän leukoja, ja toivotaan ihmeitä:rolleyes:

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että sarjojen määrää tulisi tiputtaa ja liikkeitä per treeni karsia. Muistat myös vaihdella liikkeitä ja niiden järjestystä aina silloin tällöin. Äläkä unohda keskittyä kunnolla joka toistoon, noilla toisto/sarjamäärillä nimittäin oleellinen unohtuu helposti IMO...

Pidähän lippu korkeella ja räjäytä se selkä :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom