Last FM - Pakkotoisto.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kohta 30 000 soittoa ja ykkösellä edelleen alle 1000 :- )))
Aika kova zydeemi toi recent visitors btw. Kannatti ostaa vipit -- 3kk / 7,5 egee

Kohta 30 000 soittoa ja ykkösellä edelleen alle 1000 :- )))
Aika kova zydeemi toi recent visitors btw. Kannatti ostaa vipit -- 3kk / 7,5 egee

Häh, missä mitkät.. yritin äsken uteliaisuuttani etsiä tietoa mutta enpä löytänyt mitään muuta kuin; "pienellä lisämaksulla on mahdollista saada jotain speciaalihässäköitä omille sivuille". No aha. :confused:

Häh, missä mitkät.. yritin äsken uteliaisuuttani etsiä tietoa mutta enpä löytänyt mitään muuta kuin; "pienellä lisämaksulla on mahdollista saada jotain speciaalihässäköitä omille sivuille". No aha. :confused:

Siis tuotako tarkoitat: http://www.last.fm/subscribe/ :)
Ekalla meni tonni rikki tänään \o/

Näkeekö mistään montako täysin uniikkia (omalla listallaan) artistia on tiettynä viikkona tai kuukautena kuunnellut? Chartseista löytyvä Unique artist ilmeisesti tarkoittaa montako eri artistia on sinä viikkona kuunnellut.

Juu, tätä yritinkin etsiä. Eivätpä vissiin liikaa mainosta tuota kun en millään sitä itse hoksannut.

Vähän hölmö tuo Recent Visitors siinä mielessä, etteivät välttämättä kaikki halua jättää toisten sivuille vierailumerkintää itsestänsä. Nythän sinne vippien sivuille jää merkintä aina kun toinen käy katselemassa tämän musiikkilistoja, eikä vierailija välttämättä edes itse tiedä sitä (siis jos ei ole aikaisemmin kuullut tästä vieraskirjasta).

Vai käsitinkö jotakin väärin?

(edit: nyt kun oikein tarkkaan etsin niin löysin tuon pikkuisen Subscribe-sanasen tuolta aivan sivun alalaidasta, hoh)

Vähän kuin irc-gallerian vieraskirja, samalla tavalla joutuu kirjautumaan ulos/ottamaan pois päältä (ei mahdollista lastfmssa tietenkään) ellei halua näyttää käyneensä. :lol2:
Mua ei häiritse vaikka ne sinisellä nappulalla merkityt tyypit näkee mun käyneen - aika harvalla tuon edes olen nähnyt. Mutta mukava kuitenkin nyt nähdä, että koko ajan käy jengiä katsomassa mitä kuuntelen.

Jep, eipä tuo pahemmin haittaa itseänikään, vähän vain ihmetytti miten vähän tuosta on ollut mainintaa last.fm:n sivuilla. Esim. juuri Irc-galleriassahan saa itse päättää onko vieraskirja päällä vai ei, jos vaikka haluaa anonyymisti katsella toisten sivuja sisäänkirjautuneena.

Muttamutta.. mitenkä päiväkirjaan saa musiikkiyhteyksiä muuten kuin menemällä tiettyyn artistiin ja sitä kautta postaamalla?

Yhdellä bändillä nyt mennyt 3k rikki, kahdella 2k ja 17 1k. Kovaa tykitystä!

Tohon saa kuunnella joko ihan mielettömästi tai sitten kuuntelu keskittyy kahteenkymmeneen artistiin. Edit: jahas, bout saman verran meillä on. Sulla vain on viikottaisia Uniikki artisteja 2-10x vähemmän ;-)) 32K soittoa 13 kuukaudessa ja topfive näyttää tältä:

1. 1200
2. 800
3. 700
4. 680
5. 600

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muah, sviddu kuus sataa kertaa. Se on ihan tajusti.

Suortti: kyllä mä saan ihan oikean kuvan sun musamausta :lol2: Your musical compatibility with suortti is Very Low

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom