Last FM - Pakkotoisto.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kai se tarkoittaa sitä, kuinka monta ryhmän jäsentä on kuunnellut kyseistä artistia. Ihan varma en ole, viisaammat valistakoot tarkemmin. :)

Juu samaa mietin itsekin, mutta jos tuohon listalla pääsee artisti vaikka siltä olisi kuunnellut viikossa vain yhden kappaleen niin ei tuo kovin hyvin yleistä musiikkimakua esitä :)
Mutta onhan tuostakin jotain hyötyä tietysti.

Muistin tämän last.fm:än taas tänään, ja vasta nyt päätin sitten asentaa sen plugin:in. Mutta sellanen probleema löytyy, että ei suostu päivittämään kuuntelemiani kappaleita kuin windows media playerillä, vaikka olen mielestäni ladannut pluginin siihen ja myös itunesiin. Ja kun itunesissa niitä kipaleita kuuntelen, niin olisi helpompaa jos ne sieltä päivittyisikin. Olisiko jollain apuja tähän?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten tuon käyttäjäkuvakkeen pystyy oikein laittamaan? Hermot menee, kun ei osaa. :(

Kokoajan tuo herjaa jotain, että liian iso kuva tai muuta, vaikka mä pienentäisin sitä miten paljon...

160x160 taitaa olla se maksimikoko.

Osaakos kukaan sanoa mikäs tuli last.fm kans kun toi "Top Artists Overall" yhtäkkiä tiputti noita lukemia, mulla oli yks ylivoimasena ykkösenä jollain 2,000 biisillä ja nyt se sitten laski -500 siitä? :D

Osaakos kukaan sanoa mikäs tuli last.fm kans kun toi "Top Artists Overall" yhtäkkiä tiputti noita lukemia, mulla oli yks ylivoimasena ykkösenä jollain 2,000 biisillä ja nyt se sitten laski -500 siitä? :D

En osaa sanoa mutta se tulee takaisin päivän parin päästä, tolleen on käyny mulle monesti. Ihmettelin kerran ku 2 oleva oli tipahtanu pois top 10:stä :D Seuraavana päivänä oli taas noussu takas kakkoseks.

edit. http://www.last.fm/user/JNA_/

En osaa sanoa mutta se tulee takaisin päivän parin päästä, tolleen on käyny mulle monesti. Ihmettelin kerran ku 2 oleva oli tipahtanu pois top 10:stä :D Seuraavana päivänä oli taas noussu takas kakkoseks.

edit. http://www.last.fm/user/JNA_/

Kiitoksia. Pelästyin jo perkele, että eikai tää tämmöstä vääryyttä mun listaani kohtaan rupee harrastaan. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom