Last FM - Pakkotoisto.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite käytän iScrobbleria ja siinä biisin täytyy olla vähintään 30sek. pituinen jotta last.fm sen hyväksyy.
Ja biisistä pitää kuunnella yli puolet jotta se näkyy. Eli jos kappaleen pituus on se 3min. tulee kuunnella se 1min30sek vähintään.

Ei taida ainakaan Win + iTunes + last.fm scrobbler-kombo saada iPodin soittoja oikein tonne.

Mitenkäs nuo ipodilla soitetut kappaleet saa näkymään tuolla Last.fm:ssä, kun en sivuston ohjeilla saanut mitään aikaan. Olen Lohenpaa nimellä tuolla...

Olen lueskellut jo vuoden tätä foorumia ja täytyy sanoa,että oma treenini on kokenut "lievää" muutosta samalla. (enemmän on vähemmän) :D

Mitäs helvettiä... yhtäkkiä last.fm päätti nollata tuon minun "plays" -laskurin! Tippu 4100 plays ---> 0 plays... Kenellekään muulle sattunut samaa?

Eikä tuolla sivustolla enää toimi automaattinen sisäänkirjauskaan. Aina joutuu kirjautumaan uudestaan kun selaimen sulkee... Nooh, pikku vikoja...

http://www.last.fm/forum/21713/_/466873/4

"In any case, please don't worry too much - if it happens that your tracks played counter goes down to very low numbers as described here, you haven't lost any scrobbles or anything, unfortunately it's just displaying an incorrect, low value. It should correct itself within 24 hours."

Löysinkin tällaisen tiedon... Toivotaan näin.

Muuten kyllä täydellinen sivusto, tällaisesta olen aina haaveillut. :thumbs:

Mitäs helvettiä... yhtäkkiä last.fm päätti nollata tuon minun "plays" -laskurin! Tippu 4100 plays ---> 0 plays... Kenellekään muulle sattunut samaa?

Eikä tuolla sivustolla enää toimi automaattinen sisäänkirjauskaan. Aina joutuu kirjautumaan uudestaan kun selaimen sulkee... Nooh, pikku vikoja...

http://www.last.fm/forum/21713/_/466873/4

"It should correct itself within 24 hours." Toivotaan näin.

Njääh, turhaan itkin. Nyt se laskuri on entisissä lukemissaan. Ja tuon sisäänkirjautumis ongelman syynäkin taitaa olla Firefox....

Mulla välillä irc-galtsuun liitetty LastFm ilmoittaa ettei ole suosikkibiisejä eikä yhtään soitettuja. Sit hetken bugittaa ja taas mennään. Tekniikka on ihmeellinen asia!

Liityin :eek:

301 jäsen..

edit. meitsin musamakuun mahtuu last.fm mukaan 1690 artistia.. kuka pistää paremmaks? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Last.fm sanoi:
Hi Dymond0607,

You're getting this email because you have been using Last.fm Radio.

Today we're announcing an important upcoming change: Last.fm Radio will require
a small subscription of €3.00 /month
. You'll receive a 30 track free trial to
try before you buy. All other Last.fm features will remain free.

Why, you're probably asking? Read on about the change here:
http://www.last.fm/about/subscriptionradio

We hope you'll continue to support our service,
- The Last.fm Team

...

Ihan bullshittia tuo radio oli omalta osalta. Kirjoitin similar artists Turmion Kätilöistä Kanye Westiin niin aina tuli tavaraa tyyliin Sturm und Drang/Uniklubi ja Lil' Wayne/Soulja Boy.

Eiiiiiiiiiii!!! Käväsin vaa kaupassa ja sillä aikaa radio muuttunu maksulliseks. Itellä ollu ihan päivittäisessä käytössä toi. Täytyy katella jotain ilmaista vaihtoehtoa ennen kuin alkaa maksaa. Kuitenkin melko samat biisit tuolla radiossa pyörii, jos kuuntelee samaa kanavaa usein, ja välillä tulee ihan mitä sattuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom