Laskuvarjojääkäriksi 2015

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin aikatavotteena reppujuoksussa se 13-13,15 Se on semmosta 2800 coopervauhtia. Ite oon totuttanu itteeni reppujuoksuun vetämällä aina 2km lämmittelykierroksen mäkisellä metsälenkillä.

Täältä kans yks ilmottautuu leikkii mukaa! Ny kesän alusta asti reenailtu ja hyvin o menny kunnes eilen lenkillä iski mahoton kipu oikeesee sääree et vähän pelottaa tuleeko penikat kipeeks.. Ettei nyt siihen kaatuis :(
Lihaskunnost pitäs täydet tulla ja uintiki menee 3,25 eli vähän pitäs viel reenailla. Hiihtääny en oo parii vuotee mut tekis mieli kunha lumet tulis..
Immolaan hain kans ja kutsua tuli tänään!

Sama täällä ! :) Pidetäänkö pakkismiitti lounastauolla ? :D

"Teidät on hyväksytty Laskuvarjojääkärikoulutuksen valintakokeeseen." JES!!! Täällä ollaa mukana ja lounastauolla vaihdetaa kuulumiset! :D

Onko kellään muulla 20-21
Newsoulin ainaskin ehin nähä...

Tehtäiskö vielä pakkiksen LJK hakevien ryhmä whatsappiin:)
Voitais pistellä sinne aina tietoja omista reeneistämme ja kuvia hiihtoladuista niin pysyy kaikilla kova into päälä
Ja sitten tietenkin fiiliksiä vois postailla sinne testien aikana

Mulle sattu testipäiviksi 21.-22. NewSoulin kanssa päästiin ainaki samaan aikaan :thumbs: Joo kyllä tuo whatsappiryhmä kuullostas ihan hyvältä :) Pankaa vaikka mulle numerot yksityisviestinä, jos haluutte ryhmään ;)

Jea, täältä kans lähetään testeihin 21.-22. pvä, ei ollenkaan huono toi whatsappiryhmä! Kun katoin niitä millä tuloksilla on huonoimmat klaarannu fyysiset nii itseluottamus nous kyllä aika hyvin:)

Joo hiihtäminen voi jäädä aika vähiin ennen testei xD ei se mitää kaikille sama toi tai tuskin tonne mistää lapista hakee porukkaa :Ddd

Täällä yksi lapinjuntti :D 21.1-22.1 itellekki sattu testien päivämääräksi. Hiihtäminen tosin jääny vähän vähälle kun tääläkään lunta ole kauheana :curs: mutta peruskunto siinäkin sen verran hyvä että luulisi menevän helposti alle maksimiajan. Nuorempana harrastanu kilpauintia ja juoksupohja tullut aktiivisesta jalkapallon harrastamisesta, näissä ei luulisi kauheana olevan ongelmia. Nehän näkee tosin vasta sitten lopullisesti testeissä :) flunssan pirulainen vain vaivannut jo reilun kuukauden niin ei ole kunnolla päässyt reenaamaan, saa nähdä koska sitä pääsee täysillä vääntämään

Itellä 21-22

Jaa enhän mä tajunnu, että täällä ei voikaan yksityisviestejä lähettää :D Ompas surkee foorumi :curs: Jos joku haluaa tähän laittaa puh. numeron nii saa laittaa, mutta joka haluaa pitää numeronsa salaisuutena nii voi laittaa vaikka mun spostiin nii minä voin tehä sen whatsapp-ryhmän vaikka. antti.n96@gmail.com ---> tuonne vaan jos kiinnostaa! :)

Täältä ilmottautuu yks lappalainen lisää! Itelle sattu päiviksi 20.1-21.1. Nyt sitte jätkät vaan loma kovaa treeniä :rock: Kesän lopusta asti treenaillu ja uinti tuntuu olevan vielä aika huonolla mallin eli reissuja uimahalliin vielä tulossa :D

Tämä etelä-pohojalaanen ois tulos testeihin 22.-23.1 ja rajalta tuli kutsu kans. Meikäläästä hirvittää reppujuoksu ku viimeaikoina ei oo oikee askel tuntunu liitävän. Niin ja lievä häiriö puna-vihervärinäös kummittelee terveystarkastusta ajatellen, mutta toiveet on korkialla ku Utista asian pohjalta soittivat ja juttelun jälkeen kuitenki laittoivat kutsun tulemaan.

Itel ei oo jotenki tullu kutsuu en tajuu miks vaikka laitoin menee puolustusvoimille kirjeen ja muistin postimerkin mut jos ei tuu ni ei voi mitään mut luulisin ainaki et oon niin jees jäbä et pääsisin testeihi mut jossei ni tsemii kaikille!! Nyt reenataan !!
Jossei nyt ni ens vuonna uusix !

Tässä meitin suunnitelma reppujuoksusta selviämiseksi:

1 peruslenkki viikossa, n. 10km

1 kovavauhtinen 5km, tavotteena saada se alle 25-23min

2 intervalliharjotusta: ekaks 2km vauhdilla 5min/km kuten testeissä ja sitten 3x1000m ensin alle 4:30 ja samaa toistetaan kunnes vedot menee 4min tai alle.

Kävelypalautukset 200m, viimeset kerrat ennen testejä repun kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom