Laskuvarjojääkäriksi 2013

Tasan viikon pääst torstai ois testit omalt osalt! :rock: Mites toi viivajuoksu ja vartalonhallinta? Juoksus 10 kertaa edestakasi ja hallinnas 10 kertaa seläl + mahal?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tasan viikon pääst torstai ois testit omalt osalt! :rock: Mites toi viivajuoksu ja vartalonhallinta? Juoksus 10 kertaa edestakasi ja hallinnas 10 kertaa seläl + mahal?

siellähän ne ohjeet lukee! Kannattaa kokeilla kuitenkin ennen testejä noita kaikkia. Toi vartalon hallintaliike on ihan helppo.

Sama

Nonii nyt tuli luojan armosta ensimmäistä kertaa moneen vuoteen 38,5 astetta kuumetta : (! No tällä mennää, nyt vaa lepoo lepoo ja toivotaa et lähtee pois ens viikkoo mennessä! Onkos jollai muulla samaa tilannetta?

Joo täällä ollaan flunssan uhrina myöskin !

Huhhuh alkaa testit läheneen uhkaavasti ! Meikäläisen reeniohjelmaan on kuulunut parin kuukauden ajan 5xlätkä harkat , 1-2 punttia ja 1-2 uintia viikossa . Lenkillä ja hiihtämässä en ole juurikaan ehtinyt käydä, satunnaisesti kuitenkin molempia tehty. En osaa yhtään sanoa millä tasolla ollaan tällä hetkellä kunnon suhteen ! Lihaskuntotestit ei ainakaan luulisi olevan mulle pahat(kuulostaa hauskalta toi leuoissa max.14 ? xD) tosin pitäähän siinä huomioida väsymys joka verottaa jokaisen testin jälkeen lisää . Noh, jos ei kunto riitä niin sitä ei voi kun syyttää itseään ja lätkäjoukkueen valmentajaa ;)

toi leuanvetohan ei ole paha lukumääränä mutta sitä ennen on tehty punnerrukset ja kriteerit leuoissa on aika tarkat, jos nyt oikein muistan niin jalat pitää olla suorana, lantio ei saa olla koukussa, polvet ei saa olla koukussa, ja oliko vielä että nilkat ei saa olla ristissä, ilmiselvä asia että kyynärnivel oikenee alhaalla.

totta totta ... en kuitenkaa silti jaksa stressata tuosta kun meni joukkueen testeissä viimekesänä 28 leukaa "hieman" löysemmillä säännöillä mutta kuitenkin.

Kuinkas syviä noiden etunojapunnerrusten pitää olla? Rinta maahan, kädet 90 asteeseen ??

Kivasti ne siellä kettuili pakkislaisille :D Itellä jäi pisteestä kiinni et ois tullu se 29 eli minimi. Mutta ylitin silti kyl itteni ja oon aika positiivisillä mielin, vaikken päässytkään fyysisistä pidemmälle. Vuoden päästä yritetään uudelleen! Nyt ainakin osaa hiihtoon varautua kunnolla.

"Onkos täällä pakkotoiston jätkiä?"
-On.
"Teille on omat testit tuolla 50km päässä -->"

Fyysiset menivät pisteiden puolesta aika helposti läpi, vaikka uinnissa vältinkin karsiutumisen vain täpärästi. Toivottavasti valitsevat, tuntui aivan omalta paikalta. Terveisin "tuleva pioneeri", alikessut kun kuitenkin lukevat tätä ketjua munat huurussa. Onnea tuleville koitoksille, toivottavasti ei väsytä!

eikös siinä lappunipussa mikä piti etukäteen täyttää kun luki se ''halukkuus koulutukseen'' tarkoittanut halukkuutta siihen viesti- ja informaatioteknologia tjsp koulutukseen?

En, nyt lauantaina jatkan kuitenkin vanhaan malliin, pienenä lisänä vain jatkossa viikottaiset luonteenkovetus-treenit. Maanantaiaamuna 04:30 lähdetään siis treenikaverin kanssa viiden kilometrin askelkyykkykävelylle.

Entäpä itse, sullahan oli sentään kaksikin treeniä edessä ?

En, nyt lauantaina jatkan kuitenkin vanhaan malliin, pienenä lisänä vain jatkossa viikottaiset luonteenkovetus-treenit. Maanantaiaamuna 04:30 lähdetään siis treenikaverin kanssa viiden kilometrin askelkyykkykävelylle.

Entäpä itse, sullahan oli sentään kaksikin treeniä edessä ?

Hyi kamala kuulostaa erittäin tuskalliselta lenkiltä ;D oon pitäny tässä to-pe vapaata kun paikat aiva jumissa. Hierojalla kävin vähä kidutettavana ja tänään pitäis sitten lätkäpeliin mennä ...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom