Dirdy sanoi:Joo uttiin mennään eikä meinata jos vaan haluaa ;) Tos Opossumilta taisikki jo hyvät vastaukset saada, mut en mä muuttanu treenii sillee kummemmin, muutaku Vähensin pitkiä lenkkejä ja lisäsin intervalliharjotuksia just. Ja pari kertaa tehtiin kaverin kans sillee et eka lenkille ja sit uimaa päälle.
Rytmikokeesta oon saanu sen käsityksen et moni mokas sen tahallaan ettei joutuis radistiksi, kuulemma. En mä niin tehny. Sit siinä oli vielä kysymys siinä koepaperis että "kiinnostaako sirad koulutus?" nii pistin et kyllä ku aattelin että ihan sama kunhan otatte mut mukaan. Peruskoulutuskausi on kummiski kaikilla sama. Laskuvarjojääkäreitä ne radistitki on :D
Kertokaa mulle, jotka tietää, siitä radistin hommasta, ku en oikeestaa tiä ees et kuinka paljo paskempaa/helpompaa/tylsempää vatevö hommaa on ees. Tiän vaan et ne osaa morsettaa. :D
noitten tulosten perusteella kyllä radistikoulutus kutsuu. itselläni oli testissä 20 virhettä ja eräs tuttu, joka radistina Ljk:ssa toiminut, piti sitä hyvänä tuloksena. sulla siis vielä parempi ja kun vielä halukkuutakin on, niin varaudu siihen.
samainen tuttu kertoi että sitä piipitystä kuunnellaan oikeasti SIKANA, eli luultavasti yölläkin kuulet morseaakkosia korvissasi. rinkka on painavempi, ja luin jostain vanhoista kurssikirjoista, että jostain kumman syystä radistit saavat usein ylimääräisiä hommia, esim. jossain hiihtokisois radistit oli Laukkasen käskystä hiihtäny 5 tai 10km enemmän. että silleen.
mutta: kuten kyseisessä kirjassa luki, he ovat "valituista valittuja", joten jos sinne sut pistetään, ota se kunniana.