Compton sanoi:Ohoh, kova juttu, täällä on joku henkilöstöstä. Kiitoksia tiedosta :kippis1: .
Hohhooo. Henkilöstöä Ihan tuolta utin sivulta nuo kopion. :D Millos sulla oli testit ? Itsellä 26-27 päivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Compton sanoi:Ohoh, kova juttu, täällä on joku henkilöstöstä. Kiitoksia tiedosta :kippis1: .
HaaZi sanoi:Hohhooo. Henkilöstöä Ihan tuolta utin sivulta nuo kopion. :D Millos sulla oli testit ? Itsellä 26-27 päivä.
HaaZi sanoi:Minä olin se vaaleepäine kaveri joka kokoaja jutteli jotai paskaa kaikille. 39 pistettä tuli, mutta saa nähä.. :D mekaniikan tehtävässä sain vastattua ehkä kahteen ja tyhmänä en tajunnu vaa raksittaa niitä loppuja. PErkele. muistitestissä, oisinko jotai 7 samaa muistanu. Saapi nähhä miten käy.
Se vaa huolestuttaa kun vilkas muiten papereita (ei siis lunttaamisella) nii ne oli kaikissa matemaattisissa ja verbaalisissa tehtävissä melkee lopussa ja minä ehkä puolessavälissä.
Nii hiihossa oli sellane pro-sininen-ukki-asu ja kokoajan join jotai juomia jne..
Red_Beret sanoi:No ite olin kans 26-27 testeis. Mahtaako HaaZi olla se äijä joka pelas tennistä ja oli jossain ählämsählämohossa töissä? Vai kenties se joka hommasi joltain yksityiseltä (pakolaiselta) sen lääkärintodistuksen jolle sotkussa naureskeltiin? Jos oot se tennispeluri niin istuttiin ryhmäkeskustelussa vastakkain. Vielä saa varmaan viikon verran pureskella kynsiä ja toivoo, että tulee se paksumpi kirje postista...
HaaZi sanoi:Lääkärintodistuksen minä hommasin :D se tyyppi... Kukas sinä olit ?
marlin sanoi:Entäs punabaretti? Et sattumalta ollut Hämeenlinnasta tai Lahdesta kotoisin? Nimiä en oikein muista, huonomuistinen kun olen.. :(
Maker sanoi:Onnea vaan jätkille jos joku sisään pääsee. Unohtumaton kokemus on tiedossa :-)