no en tiedä loppujen lopuksi kuinka oikea tuo tieto on, koska itse olin tänään lääkärintarkastuksessa kyseisessä paikassa ja lättäjaloista kyllä tuli huomautuksia. (tämä saattaa hiukan olla kiinni lääkäristä, paikalla oli tänään 2 joista toinen hiukan inhimillisempi
)
eli yksi meni "just" läpi kun oli lättäjalat, ei ollut ihan tarpeeksi pahat, ja kaikille muillekin tuli sopivuus LJK:n kohtaan: mahdollinen.
kuulemma tulee marssimurtumia helpommin lättäjaloille.
löysät niveletkin testataan jalkoja eri tavalla kääntelemällä eli nekin voivat olla hylkäävä, mutta tietenkin kannattaa yrittää, aina on mahdollisuus.
Itse sain fyysisistä 30 pistettä eli jatkoon, mutta pari pistettä olisi kyllä pitänyt ponnistaa enemmän jotta mahdollisuudet olisi paremmat. (tänä vuona kyllä sisällä on alle 30 pisteelläkin joitakin). jäi harmittamaan kun monessa lajissa jäi juuri vähäsen vain paremmista pisteistä, esim. leukoja meni 13,75 :D
tosin he sanoivat että jos fyysiset läpäisee, niin pääpaino siirtyy psykologisille.
ne menivät suurimmaksi osaksi hyvin, varsinkin ongelmanratkaisuihin ja haastattelusuoritukseen olen täysin tyytyväinen.
maaliskuussa sitten nähdään miten kävi.
Kokeisiin menijöille: varautukaa äärimmäiseen rutistukseen, testit paljon pahemmat kun mitä paperilla. reppujuoksu äärimmäistä tuskaa ja alku 2km mennään kovaa, nyt sisällä olevat varusmiehet vetävät ja huutavat porukoita vauhtiin
aamupala klo 6.00 jälkeen tarjolla, ruoka on hyvää ja monipuolista.
ei tarvi makuupussia, lakanat ym. saa sieltä.
psykologisissa sitten kysytään keskittymiskykyä (ja ongelmanratkaisukykyä nopeassa ajassa), oli todella monennäköistä testiä ja ne kestivät KAUAN.
Onnea!