Lapsuutesi piirretyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janne22
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pikaisella vilkaisulla en huomannut kenenkään sanovan Starzingeriä!!. Tuli pentuna kateltua iha raivona noita kasetteja. Siinä ku Kokko hermostu ja sankarimusiikit pamahti käyntiin nii kyllä oli jännää :D
Dvdeeltäki nuo löytys, mutta vain ruotsinkielellä eikä ees suomitekstejä :(

Starzinger oli kova sana pienenä!!! :hyper:

muutamia sarjoja mitä en itse ainakaan huomannut kenenkään mainitsevan oli Incredible Hulk http://www.youtube.com/watch?v=XDU8tfT7WAU ja sitten vielä Iron Man http://www.youtube.com/watch?v=9IAgC935YfU :rock:

muut sarjat onkin jo taidettu mainita...

Barbapapa ei ole vielä tullut mainituksi. Se oli muistaakseni aika sympaattinen sarja. Ihme ettei sitä ole uusittu?

Nää muut lapsuuden piirretyt olen melkein nähnytkin uusintoina - kun omat lapset on kattonu Pikku Kakkosta. Muumithan menee melkein nonstoppina. Jaa mutta eipä ne oikeestaan ole MUN lapsuuteni piirrettyjä.

Toi Piilomaan pikku aasi oli muistaakseni hurjan jännittävä ja surullinen - samoin kuin sellainen nukke-elokuva Pinokkiosta oli hurja. Jaa mutta eihän se olekaan PIIRRETTY.

No Olipa kerran ihminen oli ja elämä oli hyviä - nyt meillä on toi ihminen dvd-boksina ja se on edelleen hyvä! Sit myöhemmin tuli vielä Olipa kerran avaruus. Sit 80-luvun alussa meillä oli kanssa toi Sky Channel, mutta sieltä tuli mun mielestä vaan ärsyttävää räiskintää - halinallet oli sentään söpöjä, mutta niihin aikoihin aloin olla jo liian iso kiinnostumaan piirretyistä.

Turtles ja spiderman
olivat ihan vitun hyviä ennen muinoin.

power rangerssit olivat ihan syvält, mutta niitä kattelin silti jonku verran.
prätkä hiiret olivat ihan kurkoja sekä nokkapokka.

Muistaako kukaan piirrettyä nimeltä -Ihmelintu- Wattoo Wattoo? Oli muuten pentuna sellainen pätkä joka ei saanut jäädä näkemättä! :) Tuli töllöstä joskus 70-80 luvun taitteessa.
Itsekkään en muistanut kunnolla koko sarjaa, mutta jostain aivojen kätköistä tuli vaan yhtäkkiä mieleen "ihmelintu" ja eikun googlettamaan.

http://www.youtube.com/watch?v=ZfIE_hzapGk

Edit:
Kyllä on muuten lastenohjelmat muuttuneet.. Nykyään vaan tapellaan ja ammuskellaan! :(

Edit2:
Chapi Chapo oli kans hauska. Tais kulkea Suomessa nimellä Hattuset.

http://www.youtube.com/watch?v=f_oEovxpf8s&feature=related

Nyt kun nostit tämän, niin tuli kova hinku päästä muistelemaan vanhoja hyviä aikoja. :)

Tässä muutama mieleen jäänyt ohjelma:

Prinssi Rohkea
James Bond Junior
Varjoankka

Edit. Unohtamatta tietenkään näitä! :D

my little pony
Alfred j. kvak
babar
halinallet
muumit

My little pony oli ykkönen:D:love:

Joku noista voi olla jo mainittukin, mutta menkööt nyt.

Kyllä James Bond Junior on ehkä kaikista kovin, sitten tulee Alfred J. Kvaak ja Lempimonsteri.

Miksi enää ei tule sunnuntaisin "Lapset laulavat lapsille", ei ole piirretty, mutta herättää kuitenkin muistoja.:haart:

Kyllä James Bond Junior on ehkä kaikista kovin, sitten tulee Alfred J. Kvaak ja Lempimonsteri.

Miksi enää ei tule sunnuntaisin "Lapset laulavat lapsille", ei ole piirretty, mutta herättää kuitenkin muistoja.:haart:
Joo, lempimonsteri! Mulla oli joku kasettikin, kait, mutta ei vaan muista missä... Täytyisi kyllä ehdottomasti etsiä se, ja katsoa taas uudelleen ja uudelleen. Mahtava sarja! :D

Tosin se Hirvistys oli aika ilkeä :(

(Vai oliko se paha tyyppi edes sen niminen, ei muista.)

Edit.
Mullakin on videokasetti missä niillä on joku piirakan tms. ahmimiskilpailu. Lempimonsteri veti tiukan treenin!:rock:
Joo, aina se oli ahmimassa jotain... Meidän kasetilla oli ne lapset paistamassa pipareita, mutta Lempimonsteri meni ja söi kaikki! Lopulta se kuitenkin katui tekosiaan, ja auttoi paistamaan uudet piparit. :D

Joo, lempimonsteri! Mulla oli joku kasettikin, kait, mutta ei vaan muista missä... Täytyisi kyllä ehdottomasti etsiä se, ja katsoa taas uudelleen ja uudelleen. Mahtava sarja! :D

Tosin se Hirvistys oli aika ilkeä :(

(Vai oliko se paha tyyppi edes sen niminen, ei muista.)
Mullakin on videokasetti missä niillä on joku piirakan tms. ahmimiskilpailu. Lempimonsteri veti tiukan treenin!:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Prätkähiiret oli joskus kova, mutta nyt kun kattoo niin sehän on ihan paska.

Olipa Kerran sarja toimii vieläkin, muistaako kukaan mitä kaikkia niitä oli? Elämä, ihminen, aika, löytöretket, avaruus? Mitä vielä, oliko keksijät?

Muita hyviä jo mainittujen lisäks:
Nikke Knatterton (härskiä läppää kun nykyään katsoo)
Alvin ja Pikkuoravat
Nakke Nakuttaja
Super Mario
Muumit

Edit: olipakerran Amerikka unohtu

Tuolta näkee kaikki nuo Olipa kerran -sarjat. Ja onhan noitakin toki tullut katsottua nyt vanhemmallakin iällä. Ihan opettavainen ohjelma.

Voi että, Alfred J. Kwak ja Matka maailman ympäri oli mun suosikkeja :) Niin ja tietysti muumit, niille ei mikään vetänyt vertoja!

Harvinaisen usein tuli katsottua Alfred Jorotus Kwakkia, sekä Bambukarhuja.
Nykyajan piirretyt ei ole mistään kotosin verrattuna vanhoihin rainoihin. :)

Voi että, Alfred J. Kwak ja Matka maailman ympäri oli mun suosikkeja :) Niin ja tietysti muumit, niille ei mikään vetänyt vertoja!
Kyllä vain. Matka maailman ympäri varsinkin. Lisäisin vielä Kolme muskettisoturia (ne eläinhahmossa olevat).

Edit. Ah, niinpä olikin.

Alfred J. Kwak:issa se kissa oli häijy... En tykännyt yhtään :(

Hmm.. mä muistan siitä kaiken muun paitsi kissaa :rolleyes: Oon osannut suodattaa kaikki pahikset hyvin :)

Vitsi tulee kyllä nostalginen olo kun muistelee näitä vanhoja piirettyjä :haart:

alfred_j_kwak-10.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom