Lapsuutesi piirretyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janne22
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ehkä paras ketju ikinä, tuli heti parempi mieli ja päivä pelastus :). Ite katoin turtlesia, prätkähiiriä, varjoankkaa jne... hitto ees muistanu noita kummikarhuja ne oli kans nii hyviä :D
Sillo oli kyl nii hauskaa ku vaa kattos telkkaria monta tuntia lauantaisin. Tosiaan noi uudet versiot jostain sarjoista on täyttä kuraa :( , esim prätkähiirten uus versio on ihan surkee, oikee puistatti ku sitä kerran katoin.

Mikäköhän sen yhen sarjan nimi oli missä oli jotai kettuja ja jäniksiä metsässä ja ne joutu kai muuttaan kun mettää tuhottiin?

Itselle upposi ne piirretyt, mitä nykyäänkin kattoo.

Turtles
Batman the animated series (Tämä on se "kulmikkaasti" piirretty, missä batmanin leuka on varsinainen liiterinovi)
Spiderman-animaatio
Hopeanuoli

Alfred j. Kwak
Tao Tao
James Bond Junior (tai jotain vastaavaa)
Ankronikka
Prätkähiiret

Ei kaikkia pysty edes muistamaan.

Muutama kuukausi sitten löysin netistä Alfred j. Kwakin kaikki jaksot dupattuna suomeksi, mikä sen parempaa katsottavaa krapulassa. Sarja on jopa ihan katsottava näin hiukan myöhemmälläkin iällä. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulihan sitä nappulana katsottua mm. Peukaloisen retkiä ja Vili Vilperiä, mutta kyllä se kaikkien aikojen kovin juttu oli Prätkähiiret:rock: Yhteen aikaan minulla oli kaikki Prätkähiiri-figuurit. Äipällä ja iskälle taisi muutama tonni upota niihin. Tosiaa n tämä uusi versio puistattaa, mutta ainakin pikkuveli (7v) on aivan hulluna niihin ja välillä tuntuu kuin olisi mennyt aikakoneessa sen kymmenen vuotta taakse päin.

Turtles
Turboankka
Spiderman
Alfred J Kwak
Sandokan
Ankronikka
Hopeanuoli
Tintin seikkailut
Juu ei pysty mitenkään muistaan kaikkia..varmaan paljon enemmän noita esim.Disneyn piiretyt

James Bond Junior (tai jotain vastaavaa)

JBJ oli kyllä jotain yltiölegendaarista. Mulla löytyy VHS:ltä vieläkin yksi jakso, oli pakko tarkistaa tässä aamusta. Tämä oli mun lemppareita kans, mutta olin silloin senverran nuori että muistikuvat on ikävä kyllä vähissä. Sen jakson kuitenkin muistan melko selvästi, missä tankkereita katosi vedenalaiseen tukikohtaan.

Nämä tulee mieleen noin äkkiseltään:

Peukaloisen retket
Tao Tao
Tohtori Sykerö
Maailman Ympäri 80 päivässä
Muumilaakson tarinoita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom