Lapsuutesi piirretyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janne22
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
karskibx1.jpg
Itse taas rakastin pahiksia, rakastan tosin edelleen. Kukapa ei Karski-Kattia muistaisi

Alfred J. Kwak, Matka maailman ympäri(+jatkosarjat) ja Muumit oli suosikkeja :)

EDIT: Ja sitten myös se japski versio viidakkokirjasta, Shonen Mowgli.

Leikkitiikeri Luukasta tuli pienenä jännitettyä. Sehän lähti seikkailemaan jonnekin taikametsään kun kyllästyi siihen että se jäi "kakkosleluksi" nuken vietyä suosikkipaikan. Sillä oli se paksu pörisevä lentävä kaveri mukanaan.
Tuli jonkin aikaa sitten ruotsiksi puhuttuna YLE FST5:ltä.
Vaaleanpunaisen pantterin ja Disneyn lyhkäiset iskevät vielä tänäkin päivänä, on tullut hankittua dvd:nä.

Kaukametsän? (Pilkunviilaaja:D)

Silloin kun oltiin lapsia, niin kyllä ohjelmat muuttuivat aika vauhdilla muutamassa vuodessa.:wtf: Onko täällä enää ketään joka katsoi Kössi-kengurua, Heikko-peikkoa, Rosvo-Rudolfia ym.? Tai edes Nils Holgerssonia, Tao-Taota? Ja kun pikkusiskoni (5v nuorempi) katseli lauantaiaamuisin piirrettyjä, niin sieltä tulikin jo He-man ja muuta (jenkki-?) "mäiskettä".

Oon nyt parin vuoden sisään 2krt väittänyt, että Barbapapa on harmaa norsu vihreässä puvussa... Ja se perkele olikin Babar
Jostain syystä repesin tälle ihan täysin!:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katsoin!:D

Eikö kukaan muu ole katsonut Maija Mehiläistä?! :eek: Vai selasinko liian nopeasti kun ei "pistänyt" silmään.

Joo, mulla oli niitä sarjakuvalehtiäkin. Noita vanhoja katsoo kyllä siinäkin mielessä vieläkin mielellään, että ovat niin kauniisti piirrettyjä, etenkin nykyisiin verrattuna. Oikeat maalatut taustat ovat hivenen toisen näköisiä kuin nykyiset viritykset.

Maija Mehiläinen oli kyllä mun suosiossa! :)

Silloin kun oltiin lapsia, niin kyllä ohjelmat muuttuivat aika vauhdilla muutamassa vuodessa.:wtf: Onko täällä enää ketään joka katsoi Kössi-kengurua, Heikko-peikkoa, Rosvo-Rudolfia ym.? Tai edes Nils Holgerssonia, Tao-Taota? Ja kun pikkusiskoni (5v nuorempi) katseli lauantaiaamuisin piirrettyjä, niin sieltä tulikin jo He-man ja muuta (jenkki-?) "mäiskettä".

Nils Holgersson ja Tao-Tao... voih... :haart: Mä oon kyllä ollut ihan järkyttynyt näistä nykyajan "lasten ohjelmista"... kauheen aggressiivisia ja nopeatempoisia animaatioita. Tuntuu että oman lapsuusajan piirretyissä oli aina joku opettavainen tarina ja ne vetos jopa tunteisiin, kun tän päivän animaatioissa viestitetään lähinnä kostonhimoa ja väkivaltaa :eek:

Ei ole piirretty, mutta muistaako joku sen ohjelman nimeä, jossa ohjelman alussa muistaakseni piirretty keskiaikainen heebo (tunnarissa) soittaa kitaraa tms ja kettu pyörii siinä jaloissa ja puun rungolla muistaakseni pukkaa kyynerpäällä sitä kettua pois. Ohjelma oli kuitenkin ihmisten näyttelemä. Laulu meni jotenkin näin: "Tarina nyt alkaa, mua hetki kuunnelkaa, nuoret ja myös vanhat satuuni mua seuratkaa"...jotenkin noin.

Ei ole piirretty, mutta muistaako joku sen ohjelman nimeä, jossa ohjelman alussa muistaakseni piirretty keskiaikainen heebo (tunnarissa) soittaa kitaraa tms ja kettu pyörii siinä jaloissa ja puun rungolla muistaakseni pukkaa kyynerpäällä sitä kettua pois. Ohjelma oli kuitenkin ihmisten näyttelemä. Laulu meni jotenkin näin: "Tarina nyt alkaa, mua hetki kuunnelkaa, nuoret ja myös vanhat satuuni mua seuratkaa"...jotenkin noin.

http://muistikuvaputki.yle.fi/rouvaruutu/satukirjaston-aarteet-alkuperainen-nimi
http://www.starmaker2.com/storybookinternational/index.html
http://www.youtube.com/watch?v=Rs3X90RLW3A

Nyt on jäänyt mieltä vaivaamaan sellainen lastenohjelma, jossa päähahmo oli sellainen Indiana Jones-tyyppinen seikkailija-pesukarhu. Hänen porukkaansa kuului jonkin sortin professori, joka oli muistaakseni vuohi tai pässi tjms? Oli sillä pesukarhulla joku böönakin muistaakseni, mutta sen vielä muistan, että pahiksena oli joku bisnespomon oloinen tiikeri, joka kuitenkin toimi taustalla vaikuttavan pääpahiksen alaisena, joka sattui vikassa jaksossa paljastumaan vuohi-pässi-professorin velipojaksi. Viimeisessä jaksossa veljekset tekivät jonkin sortin sovinnon muistaakseni. Siinä sarjassa mentiin vähän siellä sun täällä ja vaaroja piili vähän joka nurkan takana.

Alkoi yks kaks vaivaamaan, etten muista sarjan nimeä. Kertokaa toki, jos satutte muistamaan jotain. On siitä kuitenkin jotain 15 vuotta aikaa - kai?

Back
Ylös Bottom