Lapselle talvihaalari, ehdotuksia?

Meidämpä eukko sai teidän eukolta "uudet" farkut ilmaiseksi, lällällää! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kengät meillä on ollu Elefantenin Goreja. Niille menee yhäkin kans täydet pisteet:)

Nämä olleet mun suosikit myös- viime keväänä vaan kuulin kenkäkauppiaalta, ettei merkkiä enää valmisteta, vastaavaa tasoa ovat olleet Viking merkkiset gore talvisaappaat.

Eukko kävi just ostamassa joltain käytettynä tuollaisen Lassien, tosin joku välikausi-haalari. Maksoi 10e ja laatu vaikuttaa ihan hyvältä.

Ihan laadukkaita pakkaskelin haalareita nuo lassiet on. Paras hintalaatusuhde väittäsin, vaikka kyllä ne reimat varmaan parempia on mutta noita lassieta kun saa 25e tarjouksista välillä uusiakin. Itse en muita ostakaan muksuille kun noita lassieta...reimat on jääny ja saa jäädäkin kauppaan kun ei ole parempia kaivattu.

Nämä olleet mun suosikit myös- viime keväänä vaan kuulin kenkäkauppiaalta, ettei merkkiä enää valmisteta, vastaavaa tasoa ovat olleet Viking merkkiset gore talvisaappaat.

Mä oon muutamaan kertaan yrittäny ostaa tytöille Vikingin kenkiä, mutta niissä taitaa olla hiukan kapeampi lesti. Ei oo ainakaan ennen sopinu suht rintavajalkasen lapsen takakäpälään:(

Onpas muuten hyvä tietää, ni voi alkaa ajoissa sit metsästään hyviä kenkiä.

Kunnon pakkaskelin kenkänä meillä on ollu noita Kuoman saappaita.

Onpas muuten hyvä tietää, ni voi alkaa ajoissa sit metsästään hyviä kenkiä.

Kunnon pakkaskelin kenkänä meillä on ollu noita Kuoman saappaita.

Itse tein löytöjä ihan älyttömän hyvällä alennuksella Elefanteneista kun myivät varaston tyhjäksi :wtf:

Kuomat rules :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom