Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joulupukkikin tulee tänä vuonna käymään meillä ihan henkilökohtaisesti. Näin minulle on ainakin kerrottu.
Aijaa Käske ihmeessä käymään meilläkin.
Olskalta erinomainen kirjoitus. Vastuu puheena olevan kilpailijan päästämisestä lavalle ylipäänsä on tietysti Kehonrakennusliitolla, Jatkuvuudenhan ei tarvitse kaveriaan haukkua. Toki ihmettelen Jatkuvuuden asennetta tässä, koska hän kilpailee itse ns. naturaalilajissa ja edustaa vielä lajin huippua Suomessa. Kehonrakennuksen puolella hän kuitenkin näyttää hyväksyvän kaverilleen jonkin turvottavan paskan käytön, oli se sitten öljyä, esycleniä tai jotain uutta viritystä.
Sami on menossa kuvauttamaan epäilystä herättäneet lihasryhmänsä nyt pikimmiten ennen SM-kilpailuja.
Niin Jatkis, ajattelitko jossain vaiheessa laittaa online ne naisten CBB-pätkät? Mun mielestä naisten classic näyttää aikalailla siltä miltä pitääkin. Pari uutta hyvää kilpailijaa, go go!
Vautsi, olipa Emmalla ja Maaritilla hienot vaparit, todella kaunista ja naisellista.
Tässä suora lainaus kehonrakennusliiton vapaaohjelman arvosteluun liittyvistä säännöistä:Jokainen siis tekee vapaaohjelman tyylillään, mutta millä perusteella se rankattiin ykköseksi?
Tässä suora lainaus kehonrakennusliiton vapaaohjelman arvosteluun liittyvistä säännöistä:
"Tuomarit arvostelevat poseeraukset lihaksikkuuden, erottuvuuden, tyylin, persoonallisuuden, urheilullisen koordinaation ja yleisvaikutelman perustella."
Näillä lihasten kuvaamisilla ei liene juurikaan painoarvoa suuntaan tai toiseen.