Lantio-ongelma, apua kaivataan!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heippa vaan! Olen lantio-ongelmainen nuori nainen ja toivon, että täällä jos jossain joku osaisi antaa vinkkiä. Treenaan salilla 2-3krt/vk, olen laihduttanut reilut 10 kiloa, saanut lapsen ja aikeissa pudottaa vielä toiset 10kg. Salin lisäksi tanssin tai käyn jossain muissa jumpissa säännöllisen epäsäännöllisesti, päivittäistä kävelyä ehkä ei voi niin urheiluksi laskea..

No mutta ongelmani on kuitenkin lähinnä se, että olen (joo naurakaa vaan ;D) vartalomalliltani hyvin, hyvin lanteikas enkä nauti asiasta ollenkaan..Suorastaan inhoan peilikuvaani. Vartaloni ei ole perisuomalainen naisen vartalo ja lantioni on todella suuri muutenkin, mutta lisäksi suurin osa ylimääräisistä rasvavarannoistani on lantiolla! :( Omistan aivan ihme vartalon: Olen 179cm pitkä ja pitkäjalkainen ja esim. reiteni ovat ihan ok, peppu on ihan ok..Mutta tämä yksi kohta mättää ja pahasti. Onko lantiota mahdollista muokata salitreenillä? Onko liikkeitä, joita kannattaa/ei kannata tehdä? Treenaan tällä hetkellä salilla isoilla painoilla 3 x 12kpl sarjoja, koko kroppa kerralla.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä se on dieetti mikä siihen puree ja rasvahan ei tunnetusti pala paikallisesti niin auta vaikka mitä kylki yms. liikkeitä tekisit. Rauhallisesti vaan dieettailet ja treenaat järkevästi niin sillä se tulos tulee!

Lihasmassan kertyminen tasaisesti koko kroppaan auttaa tuohon myös, tarkoitan siis että kropasta tulee tasapainoisemman näköinen. Mutta se ei toki onnistu samaan aikaan dieetin kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom