Langattomat kuulokkeet

Tuli kokeiltua beatsin soloja kaupassa ja perhana että ne kuulosti hyvälle ja oli napakat päähän. Ei optimaaliset mihinkään hirveeseen hikijumppaan mutta kyllä ne paremmat oli kun noi akg y50bt. Nuo kuulostaa suoraan paketista omaan korvaan hyvälle eli vähän ehkä korostettu diskanttia ja bassoa kun noita akg:ita joutuu aika paljon säätämään EQlla että kuulostaa hyvälle. Ei nekään huonot ole mutta kyllä eron huomaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää tälläkin hehkutella, eli tein sen mitä ajattelin etten koskaan tekisi, ostin iPhonen kylkiäisiksi Applen Airpodit. Latauskotelo on kätevä, ja napit istuu kohtalaisen hyvin korviin. Yksi syy ostoon oli se että hukkasin jatkuvasti kuulokkeiden silikonitulpat. Ja akku oli jatkuvasti loppu.

Ainoa miinus on että lenkkeillessä napit ei istu mitenkään supernapakasti korvissa, mutta ei ne myöskään ole tipahtanut.

Yllätyin myös siitä että vaikka eivät istu korvissa täysin tiiviisti, niin esim julkisessa liikenteessä jossa on melua niin toimii silti hyvin. Aikaisemmilla kuulokkeilla on pitäny nostaa volyymiä isosti niin että korviin melkein sattuu. Näillä airpodeilla pitää kyllä nostaa volaa, mutta ääni on jotenkin pehmeämpi ja selkeämpi.

Käytössä eri osa-alueilla kuten julkisessa liikenteessä, urheillessa ja Skype puhelut töissä. Aikaisemmin ollut käytössä Jabran jotkut sport kuulokkeet, ja Jaybird Freedom.

Olisivatko Beatsin Solo3 Wireless-luurit jo 200€:n arvoiset? Olen tässä etsinyt BT sankakuulokkeita viime aikoina ihan yleiseen/salikäyttöön, enkä ole löytänyt muita mitkä kiinnostaisivat. Beatsit ovat todella ylihintaiset, (alkuperäinen ovh 299€???) mutta minua houkuttaisi nykyinen hinnoittelu. Onko 200€:ssa edelleen hemmetisti ilmaa vaiko olisiko hintapyyntö jo vastineensa arvoinen?

Olisivatko Beatsin Solo3 Wireless-luurit jo 200€:n arvoiset? Olen tässä etsinyt BT sankakuulokkeita viime aikoina ihan yleiseen/salikäyttöön, enkä ole löytänyt muita mitkä kiinnostaisivat. Beatsit ovat todella ylihintaiset, (alkuperäinen ovh 299€???) mutta minua houkuttaisi nykyinen hinnoittelu. Onko 200€:ssa edelleen hemmetisti ilmaa vaiko olisiko hintapyyntö jo vastineensa arvoinen?
Katos perhana kun on edulliset, pitää päivittää nämä nykyiset.
https://www.gigantti.fi/product/tv-...MIvtmZ67rv2wIVCN-yCh2SVAZXEAAYASAAEgIlMvD_BwE

Ovat hyvänkuuloiset, paremmat ainakin kuin 150e akg:t. Ei mielestäni älyttömän ylihinnoitellut. En tiedä mistä beats viha on peräisin, onko aiemmat tuotteet olleet sitten huonoja

ostin sittenkin nämä:
https://www.gigantti.fi/product/aud...ietcomfort-35-ii-langattomat-kuulokkeet-musta

ihan kivat

Freedom x3 kuulokkeet on kyl olleet tosi hyvät salikäytössä. Pitkähkö kantama ja ääni kuuluu hyvin vaikka kaiuttimet pauhais kovaa vieressä.

Jabra Elite t65. Tosi hyvät, nätit, ja kestää yhdellä latauksella ainakin viikon työmatkapyöräilyt. Pari ongelmaa kuitenkin, eli välillä vasen kuuloke ei "aktivoidu" ja pitää käyttää kuulokkeet latauslaatikossa ja pistää takaisin korviin. Välillä vasen kuuloke särkee myös. Kävin vaihtamassa tuon särkemisen takia kuulokkeet uusiin mutta näissä on sama ongelma. En tiedä sitten, voi johtua iPhone x:stä myös. Mutta noista ongelmista huolimatta olen ollut tyytyväinen. Näissä on kätevä ominaisuus se, että voi säätää miten paljon ulkopuoliset äänet kuuluu läpi. Ja tosiaan äänenlaatu on hyvä.

Hintaansa nähden hyvät varmaan. Mutta bt-yhteys pätkii aika herkkään, ja mikrofoni on aika köpönen, vastapää kommentoi aika usein että ääni kuuluu kuin haudan takaa :) Äänenlaatu hyvä tuohon hintaan, varsinkin kun hommasin complyn vaahtomuovitulpat.

edit. Niin edukkaathan noi että ei voi harmittaa hankinta paljoa vaikkei miellyttäisikään. Taisin itse joutua 90€ kustantamaan.

Ooksä käyttäny näitä salilla tai selässä?
Yhdet kiinan bt-luurit pilannu ny kesän aikana runsaalla hikoilulla. Välillä yrittäny desinfiointiaineella putsata, mutta haju palaa aina kun saa tuoretta hikeä. Tarttis ostaa uudet.

Millä porukka putsaa näitä on-eareja?
Negative, avokonttori / lentokone onely

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom