Löytyykö miltään valmistajalta laktoositonta proteiinipatukkaa?? Itse en ole ainakaan vielä mistään löytänyt! :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by ihmepoika77
Löytyykö miltään valmistajalta laktoositonta proteiinipatukkaa?? Itse en ole ainakaan vielä mistään löytänyt! :itku:
Originally posted by rikke
Off-topic: Tuo High-Protein patukka näyttäisi sisältävän melko vähän hiilihydraatteja, mutta löytyisikö vielä matalahiilarisempaa proteiinipatukkaa?
Originally posted by rikke
Off-topic: Tuo High-Protein patukka näyttäisi sisältävän melko vähän hiilihydraatteja, mutta löytyisikö vielä matalahiilarisempaa proteiinipatukkaa?
Originally posted by RiQ
Optimiumin patukassa total carbs myös yli 20 g , etiketti on vanhan käytännön mukainen. Uusissa kaikki hiilarit täytyy ilmoittaa eli myöskin glyseroli, vaikkei se varsinaisesti hiilari olekaan.
Tässä lisää asiasta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=5145&highlight=glyseroli
Originally posted by gYMIäM
Mihinköhän mun linkit on noista postauksista hävinneet... yhteen aikaan ne vielä oli ja toimivat...
- Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.
ja säännöissä taidetaan sanoa että linkki pitää laittaa jos jostain tekstin lainaa. Vaikka tässä tapauksessa ei kyllä välttämättä sitä tarkoitakkaan, mutta kuitenkin.
- Jos lainaat tekstiä toiselta nettisivustolta tai muusta mediasta, sisällytä viestiisi AINA lähdetiedot.
Mites toi total carbs nyt tähän liitty
Originally posted by RiQ
siten vaan että tossa optimiumin patukassa on kolme kertaa enemmän hiilaria kuin performancen patussa...
Ihmettelin vain, kun henkilö pysi hiilihydraatintonta niin heitit ton...
Originally posted by RiQ
Itsehän ehdotit ensin tota vähähiilarisena kysyjälle
Niin tätä patukkaa ehdotin siis
Valmistaja: Optimum Nutrition
Tuote: Complete Protein Diet Bar
jossa on 2,5 grammaa hiilihydraattia
Ollaankohan kumpikin jo ihan pihalla ???? :D
Originally posted by RiQ
Samasta patukasta puhutaan ja siinä kokonaishiilihydraattimäärä on, niinkuin olen yrittänyt sanoa, todellisuudessa yli 20 g, jos luetaan tarkasti patukan tuoteselosteesta. Toi ilmoitettu määrä on vain mainosmiesten kikka, jota ei saa enää käyttää nykypäivänä ainaskaan Jenkeissä. Itse menin samaan halpaan ja ostin ton mainitsemillasi nettisivuilla olleen tekstin perusteella laatikon ja pettymys oli suuri kun tarkemmin luin tuoteselosteen paketista. Ei musta nyt sen seuraksena hirveetä laskiä tullut, mutta jos porukka on esim. ketolla niin voipi vaikuttaa...
nyt löytyi tähän talouteen uusi suosikki! cytosportin muscle milk light molemmat maut testattu(vaniljatoffee,suklaa-maapähkinä),hupenee kyllä vähän turhan nopsaan toi boxi. arvot: 170kcal, 15g p,hh 18g, r 6g