Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö ole vaarana, että kuvaamisesta tulee välineurheilua jos alkaa kuvittelemaan, että saisi parempia kuvia jos olisi paremmat kakkulat?
joo tuo on aina että mihin vetää rajanSisällä valaistus on tärkeässä osassa. Ilman kunnon salamaa ei hirveästi kannata räpsiä(jos siis on mahdollista).
Eikö helposti käy niin, että "on tää parempi, muttei tääkään ihan hyvä ole."?
Eikö sekin ole osa kuvausta, että osaa käyttää systeemejään sopivissa olosuhteissa?
No toiset ottaa kameralla sellaisia kuvia kuin sillä saa ja toiset taas hakevat niitä rajoja. Harrastavat vaikka yöllä macrokuvausta.
osta oikeasti hyvä reppu joka on suunniteltu kameralle?Itse olen kans manaillu näitä harmaita kelejä. Olis into piukeessa käydä suljinta nakuttamassa ihan luonnon valossa, mutta ei auta kuin odotella kirkkaita kevätkelejä. Saa nähdä miten saa kameran kulkemaan mukana tulevalla Sveitsin reissulla. Repussahan se laskiessa menis, mutta kopit kun heittää niin voipi olla huonolla tuurilla entinen.
Itse olen kans manaillu näitä harmaita kelejä. Olis into piukeessa käydä suljinta nakuttamassa ihan luonnon valossa, mutta ei auta kuin odotella kirkkaita kevätkelejä. Saa nähdä miten saa kameran kulkemaan mukana tulevalla Sveitsin reissulla. Repussahan se laskiessa menis, mutta kopit kun heittää niin voipi olla huonolla tuurilla entinen.
Ks. http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?cPath=2_68_82_123_140&products_id=1405
Toimittaa ihan buenosti ja avustaakin tarvittaessa. Vain hyviä kokemuksia.
Olen miettinytkin vaihtoehtoina juurikin tuota Burtonin Zoom packia tai sitten esim. Dakinen Sequencea. Pitäisi päästä käpistelemään noita, jotta saisi tuntumaa kumpi tuntuu mieleisemmältä. Tosin jos veressä virtaa vähänkään MacGyverin verta, niin äkkiäkös sitä näpertää moisen kamerarepun itsekin ;) http://kotisivu.dnainternet.net/jkoisti/kamera/diy/index.html
no, luultavasti lähin zoompack on mulla
Tosiaan voisin tulla tarkastamaan millainen se zoom pack on livenä jos passaa? Tällä hetkellä olen reissun päällä, mutta pitänee katsella tarkemmin sitten kun kotiutuu. Mistäs muuten ostit omasi?
Nikon D3
Nikon 14-24/ 2,8G
Nikon 24-70/ 2,8G
Tuli hommattua kittilinssi ef-s 18-55. Helpotti huomattavasti lähempää räpsimistä verrattuna 28mm:iin. Mukana tuli joku random pyöröpola. En oo testannut mutta kai sitä vois joku aurinkoinen päivä testailla.nyt löytyy:
-eos 300
-eos 350d akkukahvalla
-esihistoriallinen salama
-ef 28-80 3,5/5,6 (joka oikeesti on sysipaska, ajattelin mieluummin kunnon 50mm linssiä 1.8 tai 1.4 tuon tilalle, tai sit vaihtoehtoisesti 350deen kittilinssi joka on toivottavasti edes vähän parempi)
-ef 75-300 4/5,6(eka versio?!?)
aika julma toi croppikenno. 28 ei voi enää kutsua laajakuvaksi :D
etkös tipe himoinnut 200-400?
tuolla olis nyt yks käytetty ellet oo jo huomannu:
http://www.luontotupa.net/index.php/forums/viewthread/18183/
Pitäisköhän hankkia D40:n kaveriksi.
Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II
Ois verkkokauppa.com:ssa vain ~190€.