Lainaus eräältä keskustelupalstalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatpipe
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by paistijauheliha
Oletko sä ikinä nähny Pöhöstä livenä? Aijuu, taisit olla..
Mutta itse kun näin sen, niin se näytti ihan tavalliselle nuorelle opiskelijapojalle kun ohi käveli..

Mutta voihan asia olla niinkin, että olen tämän oman kokoni kanssa tullut "sokeaksi" ja kuten rikharttiseiskaviis sano, että musta tuntuu, että kaikkia alle 130-kiloset on pieniä... ;)

Tai sitten vastaavasti sä pertsa olet vaan niin riuku, että Mr. Pöhönen on sun silmissä helvetin iso ja hyvässä lihassa..?

Mutta Pöhönen onkin pikaravari, joten sitä on ihan turha edes verrata kehonrakentajiin.. mutta sen vaan sanon, että iso se EI ole. Piste.

Onpas keskiverto opiskelijat hyvässä kunnossa:D

Kehtaan edelleen väittää, että pöyhönen on ihan hyvässä kunnossa, mutta ei suinkaan "helvetin iso". Loput onkin sitten suhteellista ja katsojasta kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pertti 123
Onpas keskiverto opiskelijat hyvässä kunnossa:D

Kehtaan edelleen väittää, että pöyhönen on ihan hyvässä kunnossa, mutta ei suinkaan "helvetin iso". Loput onkin sitten suhteellista ja katsojasta kiinni.

Helvetin iso? Eihän se ole edes iso..

Originally posted by vitvall
että se jätkä on h*m*. vituttavaa kun yleisurheilun pariin on tullut jasper ilmiö (=pöyhönen ja haatainen ovat pilipali lehtien "suomen seksikkäin mies" kilpailun top vitosessa) ja teinejä koitetaan saada innostumaan yleisurheilusta pistämällä jonkun söpön yleisurheilija pojan (pöyhönen?) juliste suosikin väliin.

urheilu urheiluna ja teinien paskahuussi idolit salkkareihin esiintymään.

Juu. Kyllähän se vituttaa jos yleisurheilijat eivät enää olekaan ulkonäöllisesti värittömiä, joka kohdasta tasapaksuja perusjätkiä a la Seppo Räty. Kyllähän se on kauheeta että nuorisoa yritetään saada kiinnostumaan urheilusta muutenkin kuin lyömällä hikiset verkkarit kouraan & toteamalla että "elä sitten yrjöö näille".

Urheilijat pysykööt rumina, koska se nyt vaan vituttaa niiiiiiiiiin kauheasti että tytöt tykkää Pöyhösestä. :david:

Originally posted by AKV
Juu. Kyllähän se vituttaa jos yleisurheilijat eivät enää olekaan ulkonäöllisesti värittömiä, joka kohdasta tasapaksuja perusjätkiä a la Seppo Räty.

Yleisurheilu on Seppo Rädyn lopettamisen jälkeen ollut niin väritöntä ja steriiliä kivakivapuuhastelua että oikein vituttaa suunnilleen koko ajan sen seuraaminen..

kehonrakennuksessa ideana on isot lihakset ja niiden symmetrisyys (=hyvältä näyttäminen), yleisurheilussa ideana on juosta nopeasti tietty matka tai heittää keihästä mahdollisimman pitkälle. näetkö eron?

kyllä minä sitä ymmärrän että arvostetaan urheilijoita heidän suoritustensa perusteilla (kehonrakentajalle suoritukseksi voidaan laskea hänen lihakset ja yleisurheilijalle hänen tulokset), mutta sitä en ymmärrä että ihannoidaan juoksijaa hänen ulkonäkönsä takia. ymmärrätkö?

Eli: Arnold hyvänä esimerkkinä on idolisoiduin kehonrakentaja kautta aikojen. Miksikö? en jaksa uskoa, että hänen kisasaavutuksensa yksinään olisivat vaikuttaneet suureen suosioon, jota kyseinen tähti nauttii tänäkin päivänä..

Siksi toisekseen viittaisin edelliseen viestiisi, joka olikin kirjoitettu aivan eri hengessä kuin tämä jälkimmäinen: tuskin pystyt osoittamaan yhteyttä suosikin keskiaukeamajulisteen sekä nuorten ureilutoiminnan kanssa? Miksi olisi paha asia, että urheilijalla on komea kroppa tai kauniit kasvot?

Kärjistäen voisin sanoa seuraavaa... Antiikin kreikan ajoista lähtien olemme ihailleet ja tulemme ihailemaan huippuunsa kehitetyn fyysisen suorituskyvyn mukanaan tuomaa vartaloa; tästä on myös kehonrakennuksessa pohjimmiltaan kyse.. Ymmärrätkö?

Ja miksi yleisurheilija ei saisi omata kehonrakennuksen "sädekehää" (=näyttää hyvältä) vaikka hänen fysiikkansa olisi parikin valovuotta lajin kärkeä jäljessä?
Ei, en näe eroa.

Originally posted by Hannibal
Yleisurheilu on Seppo Rädyn lopettamisen jälkeen ollut niin väritöntä ja steriiliä kivakivapuuhastelua että oikein vituttaa suunnilleen koko ajan sen seuraaminen..

Ja mitä hemmetin vellihousuja siellä nykyään on. Joissain kisoissa Harri Haatainen jätti heittojaan väliin, kun kädessä oli heittämisestä tullut hiertymä tms. johon koski heittäessä. Hui kamalaa!
Seppo Räty tokaisi tuohon, että hänen aikanaan keihäs oli veressä kun heitettiin.

Mä näin Haataisen joskus touko-kesäkuussa lenkillä uimastadikan lenkkiradalla. Sillä oli päällä kaulahuivi ja tietysti kaikki meikit naamassa :david:

Mut oon samaa mieltä että ihan liikaa on nykyään pullamössöjä. Munkin kaveri rupesi ulisemaan kun se meni sellasia vaaka-tikapuita lenkkipolulla.. "ai vittu mun kädet ai ai ai..vittu". Mun piti pakottaa se menemään ne tikapuut loppuun kun ei muuten jaksanut. Sit se haukkui mua gorillaks. Huh :confused:

kannanottoni ei ollut tarkoitus olla niin pinnalinen kuin miltä se näytti.

minä ainakin arvostan wanhoja tähtiä (paavo nurmesta lasse vireniin) 100xtuhatmiljoonaa kertaa enemmän kuin pöyhösiä ja haataisia.

pöyhöstä ja haataista on hehkutettu niin maan perkeleesti eivätkä he ole edes lajinsa eliittiä.

luonnolliset lihakset

viikko sitten Varkaudessa käydessä kiinnitimme huomiota herrasmieheen jolla ikää noin 30, härän niska (niska huomattavasti leveämpi kuin kallo), tosi leveät hartiat mutta sitten hirveä edessä roikkuva maha ja somat tikku sääret. Ei ollut kaunista katsella oli sitten saanut luonnolliset tai luonnottomat lihakset mistä tahansa. Usiasti työtätekevät lihakset kasvavat ja yhtä usein se alakroppa on sitten ilman lihaksia töissä saaduilla lihaksilla.

minä ainakin arvostan wanhoja tähtiä (paavo nurmesta lasse vireniin) 100xtuhatmiljoonaa kertaa enemmän kuin pöyhösiä ja haataisia.

pöyhöstä ja haataista on hehkutettu niin maan perkeleesti eivätkä he ole edes lajinsa eliittiä.

Eli et arvosta Pöyhöstä ja Haataista sen takia, että joku muu hehkuttaa heitä, vaikka he eivät ole lajinsa huippua. Eikös sun epäkunnioituksesi pitäisi kohdistua niihin jotka tekee niitä hehkutus juttuja, eikä niihin joista tehdään. Eivät nimittäin edellä mainitut varmaankaan soita iltalehteen ja sano, että tehkää musta juttu, eiköhän se toimi toisin päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom