Lainaus eräältä keskustelupalstalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatpipe
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by paddington
Epäluonnollinen taitanee kyllä olla hyväksytty synonyymi luonnottomalle.
Onko varmaa tietoa, ettei olisi?
Aivan sopiva sana, jonka melkein kaikki tällä foorumilla (yhtä lukuunottamatta) tajusivat heti.

Suomenkielen CD-perussanakirja tuntee molemmat, joskin luonnottomassa on jotain perverssiinkin viittaavaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by äksy
Tuohon pikajuoksijajuttuun...

"Eli kasvaa ne palat kai ihan pelkässä levossakin kun on
oikeanlaiset "lisäravinteet" En toki väitä, etteivätkö olisi salilla
käyneet.."

a) TV vääristää b) hyvä rusketus & rasvaton kroppa

-> luonnossa rääpäleitä!

Kuka isoksi luulemasi pikamenijä on ollut luonnossa rääpäle???

Ainakaan Pöyhönen ei ole mikään rääpäle edes luonnossa, vaikka on kyllä melko lyhyt. :offtopic:

Originally posted by -ö-
Aivan sopiva sana, jonka melkein kaikki tällä foorumilla (yhtä lukuunottamatta) tajusivat heti.

Suomenkielen CD-perussanakirja tuntee molemmat, joskin luonnottomassa on jotain perverssiinkin viittaavaa...

Terminä ymmärrettävä, mutta typerän kuuloinen. Lienee vain vikaa "kielikorvassani". En kuitenkaan milloinkaan itse käyttäisi. Samoin vihaan syvästi OMATA verbiä... tässäkin lienee jotain luonnotonta. :confused:

Ollakseen rääpäle jossain asiassa ei tarvitse olla rääpäle kaikessa.

Originally posted by paistijauheliha
Mitähän tähänkin nyt sanois.. :rolleyes:

Mitä helvettiä!!! Tämän voi ymmärtää kadella tavalla:

1. Pöyhönen on mielestäsi kukkakeppi.

2. Mies on automaattisesti rääpäle, jos on lyhyt.

Koska kohta nro. 1. on todennäköisempi, niin vaadin selvennystä. On se pöyhönen nimittäin ihan hyvässä lihassa. En väitä että Pöyhönen mikään hirveä kaappi on, mutta ihan hyvässä kunnossa.

Hyvät toverit, eksyitte aiheesta. Yleisurheilijat ovat kaltaisiamme, harjoittelulla rakennettuja lihaskimppuja. OIKEAT lihakset hankitaan mettätöissä, taunusta ruuvaamalla, raktorin rengasta vaihtamalla tai karhun kanssa painimalla.:evil:

Originally posted by JSmith
Idiootiltahan se tuolla tavalla esitettynä kuulostaa, mutta ehkä siinä on jotain perääkin.

Pelkällä salitreenillä (päin persettä tehtynä siis) saa mun mielestä kyllä rakennettua kropan joka on _paljon_ erinäköinen kuin esim. yleisurheilijoilla, enkä tarkoita pelkkää lihasmassan määrää. Tarkoitan symmetriaa ja sitä että lihakset ovat oikeassa suhteessa, ja että kropasta näkee että myös tukilihaksistoa ja niitä pienempiä lihasryhmiä on rasitettu osana treeniä. Sekä sitä millainen koordinaatio eri lihasryhmien välillä on. Tämä vaikuttaa siihen millainen vaikutelma ihmisen ryhdistä ja liikkumisesta tulee.

Uskon että naisihmisen silmään ei ole kaunista katsottavaa iso mies joka liikkuu jäykän ja kömpelön oloisesti sekä kantaa itseään huonossa ryhdissä. Ei huippujärkälemäinen ja kireä bodarikroppa minunkaan silmään ole niin tavoiteltava kuin esim. pikajuoksijoilta tai yleisurheilijoilta löytyvä (lihasta heiltäkin usealta löytyy enemmän kuin keskivertotaavilta), joskin tämä saattaa olla väärä foorumi tunnustaa se...
:david:

No sehän on niin, että jokaisen täytyy itte funtsia millaisen kropan haluaa... ei ole esim. mun mielestä järkeä kasvattaa etureisiä liian isoiksi, jos takareisiä ei ole olleenkaan. Edellä mainittu oli mun kropassa oleva puute, johon oon alkanut panostamaan. Symmetria mun mielestä pitää olla hyvä, että kroppa näyttää hyvältä, esim. kädetkin näyttää hassuilta, jos pelkkä hauis on iso eikä ole ojentajia ollenkaan... mulla just on tää ongelma ja siihenkin puoleen oon alkanut panostamaan enemmän. Panostamisella tarkoitan: treenaan heikot lihasryhmät eka ja sitten paremmat mutta en tee tuhottomasti liikaa sarjoja heikoille lihoille, koska siitä ei juuri ole apua. "Eristävillä" liikkeillä on hyvä kikkailla vähän miten rasitus "kohdentuu", esim. ojentajissa on ehkä fiksua eristään pikkasen sitä ojentajan pitkää päätä, eikä sitä lyhyttä, koska se pitkä pää tuo sen ojentajan koon. Ja selässä suosin latsien treenausta enemmän, koska selkään on vaikeampi hommata leveyttä kuin paksuutta. Eli Natu voimailijana funtsin, että mihin sitä lihasta hommaan, koska en voi saa mitenkään niin paljon sitä kuín roinaaja...

Originally posted by Pertti 123

Koska kohta nro. 1. on todennäköisempi, niin vaadin selvennystä. On se pöyhönen nimittäin ihan hyvässä lihassa. En väitä että Pöyhönen mikään hirveä kaappi on, mutta ihan hyvässä kunnossa.

Pöyhösellä on:
A: V-mallin selkä mutta ei se kaappi ole!
B: kapea vyötärön seutu-> selkä näyttää leveämmältä, maybe?
C: pienet rasvat, 176-178 pitkä, paino tais olla 76-78
D: saatanan hyvän näköinen muija!
E: Musta Bemari
F: Tää on :offtopic:

Edit: Ja mistä tiedän tämän satuin näkemään hepun X paikassa, eliittikisojen aikaan.

Originally posted by Narutumppu
"rääpäle" on hyyyvin venyvä ja suhteellinen käsite.. Näin rakkudesta välimerkkiin ilmoittaakseni.. ;)

Eli kyllä meidän palstalaistenkin keskuudessa on varmasti kavereita jotka saavat samaan lihasmassa/kireyssuhteeseen tehdä tosissaan vielä töitä...:thumbs:

Täysin totta!, ite oon lähes pöyhösen pituinen ja joudun tekee duunia paljon,että pääsen samaan kireyteen ja lihasmassaan!. Mutta minkäs teet ei kiinnosta roina? sitä paitsi treenaaminen kannattaa aina
BTW enpäs juonnut yhtään kaljaa(enkä muutenkaan alkoholia) kesän aikana, kuka muu pystyi samaan tempaukseen?

Ps. Mä ymmärrrä miten mä aina ajaudun Offtopicille...

esim. pikajuoksijoilta tai yleisurheilijoilta löytyvä (lihasta heiltäkin usealta löytyy enemmän kuin keskivertotaavilta)
pikajuoksijat treenaavat n+5 kertaa viikossa juoksua ja salia, keskivertotaavi treenaa z+1 kertaa viikossa ryyppäämistä. pikajuoksijalla on treeni, ravinto, lepo ja "lisäravinne" puoli kunnossa, keskivertotaavi treenaa rannetta suihkussa, syö perunalastuja, juo kaljaa ja nukkuu parhaimmillaan 4tuntia yössä.

sitten toteat että pikajuoksijoilla on enemmän lihaa kuin keskivertotaaveilla. mistäköhän se voisi johtua?

-> luonnossa rääpäleitä!
ja mitä kehonrakentajat ovat offseasonillä? saimaannorppia vai mursukuninkaita?

Mitähän tähänkin nyt sanois..
että se jätkä on h*m*. vituttavaa kun yleisurheilun pariin on tullut jasper ilmiö (=pöyhönen ja haatainen ovat pilipali lehtien "suomen seksikkäin mies" kilpailun top vitosessa) ja teinejä koitetaan saada innostumaan yleisurheilusta pistämällä jonkun söpön yleisurheilija pojan (pöyhönen?) juliste suosikin väliin.

urheilu urheiluna ja teinien paskahuussi idolit salkkareihin esiintymään.

Originally posted by vitvall
urheilu urheiluna ja teinien paskahuussi idolit salkkareihin esiintymään.

..Niin no, miten tuonkin ottaisi; onhan kehonrakennus yksi maailman idolisoiduimpia lajeja.. Jos siiis löysin nyt oikeat sanat pointilleni.. :rolleyes: Eli mites Arnold; ei ole sun idoli?;)

:offtopic: Niin, ja saa siitä kropastaan todella hassunkin salitreenillä kun päin veetä tekee: olin Tunisiassa tässä pari vuotta taaksepäin, ja treenaan tietenkin 30 asteen helteessä, no, hotellin salilta löytyi sellainen saliohjaaja jolla oli aivan uskomattomat hauikset muttei ainoatakaan muuta lihasta... Voitte varmaankin kuvitella miltä kaveri näytti...:david:

Originally posted by Narutumppu
hotellin salilta löytyi sellainen saliohjaaja jolla oli aivan uskomattomat hauikset muttei ainoatakaan muuta lihasta... Voitte varmaankin kuvitella miltä kaveri näytti...:david:
:offtopic:

Oisit kysyny siltä jotaa vinkkejä jalkatreeniin :D
Onhan niitä sellasiakii, joilla on sixpäkki, muttei mitää muita lihaksia :david:

Originally posted by Pertti 123

Kohta 1). Kyllä, Markku Pöhönen on hoikka. Ja HCG-1 on Pöhösen kavereita, ja se sanoi samaa, että se on hoikka kaveri. Käsikin LÄHENTELEE 36 senttiä.. VAU! :)

Kohta 2). Markku Pöhösellä on muutama sentti enemmän pituutta kuin mulla, joten..

Oletko sä ikinä nähny Pöhöstä livenä? Aijuu, taisit olla..
Mutta itse kun näin sen, niin se näytti ihan tavalliselle nuorelle opiskelijapojalle kun ohi käveli..

Mutta voihan asia olla niinkin, että olen tämän oman kokoni kanssa tullut "sokeaksi" ja kuten rikharttiseiskaviis sano, että musta tuntuu, että kaikkia alle 130-kiloset on pieniä... ;)

Tai sitten vastaavasti sä pertsa olet vaan niin riuku, että Mr. Pöhönen on sun silmissä helvetin iso ja hyvässä lihassa..?

Mutta Pöhönen onkin pikaravari, joten sitä on ihan turha edes verrata kehonrakentajiin.. mutta sen vaan sanon, että iso se EI ole. Piste.

Mutta voihan asia olla niinkin, että olen tämän oman kokoni kanssa tullut "sokeaksi" ja kuten rikharttiseiskaviis sano, että musta tuntuu, että kaikkia alle 130-kiloset on pieniä... ;)

Läski ei supistu.

Niin no, miten tuonkin ottaisi; onhan kehonrakennus yksi maailman idolisoiduimpia lajeja.. Jos siiis löysin nyt oikeat sanat pointilleni..
kehonrakennuksessa ideana on isot lihakset ja niiden symmetrisyys (=hyvältä näyttäminen), yleisurheilussa ideana on juosta nopeasti tietty matka tai heittää keihästä mahdollisimman pitkälle. näetkö eron?

kyllä minä sitä ymmärrän että arvostetaan urheilijoita heidän suoritustensa perusteilla (kehonrakentajalle suoritukseksi voidaan laskea hänen lihakset ja yleisurheilijalle hänen tulokset), mutta sitä en ymmärrä että ihannoidaan juoksijaa hänen ulkonäkönsä takia. ymmärrätkö?

Läski ei supistu.
sitä parempi. nythän puhuttiin vain koosta, ei siitä mistä se koko koostuu ;)

No ei se 45-kiloakaan kaunista katseltavaa ole..:david:

Juu, mieluummin läski kuin laiha. Mutta jos on lihasta tarpeeksi niin eipä sitä läskiä siinä tarvitse täytteeksi. Mikä on tarpeeksi onkin sitten jokaisen oma mielipide.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom