Lainaus eräältä keskustelupalstalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatpipe
  • Aloitettu Aloitettu
... valitettavasti kuntosalilla hankitut lihakset usein ovat epäluonnollisen näköiset. En myöskään oikein voi sietää salimuotia ja fitness-tyyliä (solarium-rusketus ja paksut kultakorut), joka siihen usein liittyy...

Että silleen. Eipä tästä sen enempää, mutta itseäni ainakin tuo tokaisu vähän hymyilytti.

Tais olla asialla itse :david:

Niin mietin vain millätapaa lihakset sitten pitäisi hommata, jotta olisivat "luonnolliset"?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Fatpipe
...en myöskään oikein voi sietää salimuotia ja fitness-tyyliä (solarium-rusketus ja paksut kultakorut), joka siihen usein liittyy...

Mina en sieda ihmisia, jotka ei sieda muita ihmisia.

Originally posted by Fatpipe
... valitettavasti kuntosalilla hankitut lihakset usein ovat epäluonnollisen näköiset. En myöskään oikein voi sietää salimuotia ja fitness-tyyliä (solarium-rusketus ja paksut kultakorut), joka siihen usein liittyy...
No tämä henkilö varmaan tykkää sitten sellaisista luonnollisista lihaksista, jotka saa hankittua soffalla maaten tv:tä tuijottaen, palautus juomana sixpack ja tosi soffa treenaajahan treenaa verhot kiinni, ettei vaan tartu solarium.
:lol2:
Olis hauska nähdä tämä persoona.

Hyvan ja luonnollisen nakoset lihakset ja kropan saa kun tekee ruumillista tyota, ihan niinkun mun mummo. Vaneritehtaalla parikyt vuotta nostelemassa puutavaraa, ja ah kun tulos on loistava: suonikohjut ja reuma jo ennen viittakymppia ja varhaiselakkeelle, kun kroppa petti. Joo, ja sen paalle on viela ikaisekseen huomattavasti vanhemman nakoinen.

Ei mua sellaset irstaat salilla hankitut lihakset olis kiinnostanutkaan :jahas:

Itseänikin on aina naurattanut tämä "työtä" tekemällä saadut lihakset. Kolmen naisen suusta olen elämäni aikana tämän idiotismin kuullut.

Tuo kommentti edustaa kyllä jonkinlaista ahdasmielisyyden huipentumaa. Jos sanoisin, että en voi sietää somalien afrikka-rusketusta, olisin rasisti....Ei sillä, että olisin koskaan solariumissa itse käynyt, mutta eihän se voi kellekään millään tavalla kuulua, jos joku toinen käy. Toisaalta onhan ahdasmielellä oikeus olla ahdasmieli ja typerällä oikeus olla typerä. Ettei takana olisi jonkinlaista tiedostamatonta kateutta? No, tämä voimailuharrastus on näköjään hyvin, hyvin arka aihe eri keskusteluissa. Itse en enää viitsi asiaa koskaan ottaa esille. Eikä ulkopuoliset huomaa mitään harrastettavan ainakaan jos pitkähihainen paita on päällä. :itku:

Idiootiltahan se tuolla tavalla esitettynä kuulostaa, mutta ehkä siinä on jotain perääkin.

Pelkällä salitreenillä (päin persettä tehtynä siis) saa mun mielestä kyllä rakennettua kropan joka on _paljon_ erinäköinen kuin esim. yleisurheilijoilla, enkä tarkoita pelkkää lihasmassan määrää. Tarkoitan symmetriaa ja sitä että lihakset ovat oikeassa suhteessa, ja että kropasta näkee että myös tukilihaksistoa ja niitä pienempiä lihasryhmiä on rasitettu osana treeniä. Sekä sitä millainen koordinaatio eri lihasryhmien välillä on. Tämä vaikuttaa siihen millainen vaikutelma ihmisen ryhdistä ja liikkumisesta tulee.

Uskon että naisihmisen silmään ei ole kaunista katsottavaa iso mies joka liikkuu jäykän ja kömpelön oloisesti sekä kantaa itseään huonossa ryhdissä. Ei huippujärkälemäinen ja kireä bodarikroppa minunkaan silmään ole niin tavoiteltava kuin esim. pikajuoksijoilta tai yleisurheilijoilta löytyvä (lihasta heiltäkin usealta löytyy enemmän kuin keskivertotaavilta), joskin tämä saattaa olla väärä foorumi tunnustaa se...
:david:

Originally posted by I Drink Alone
Itseänikin on aina naurattanut tämä "työtä" tekemällä saadut lihakset. Kolmen naisen suusta olen elämäni aikana tämän idiotismin kuullut.
Ja mä yhdeltä mieheltä! No, -77 syntynyt kaveri ja nyt on jo työkyvyttömänä koska hänen työllä täydelliseksi hiottu selkänsä päätti sanoutua irti! ...ja en tosiaankaan oo vahingoniloinen. Sääliksi käy kaveria, kun on muuten ihan hyvä tyyppi!

Salaisuus

Originally posted by I Drink Alone

Ollaan vaan kaikki ihan hys hys, eikä kerrota, että painot nostaa ihan itse itseään salilla. Me vaan pidetään niistä kiinni ja saadaan luonnottoman näköiset lihakset. :kippis1:

Nyt saa taas välimerkki kyytiä, mutta pakko avautua:

mikä helvetin "epäluonnollinen"? Taitaa tarkoittaa "luonnoton"...:offtopic:

Originally posted by JSmith

Uskon että naisihmisen silmään ei ole kaunista katsottavaa iso mies joka liikkuu jäykän ja kömpelön oloisesti sekä kantaa itseään huonossa ryhdissä. Ei huippujärkälemäinen ja kireä bodarikroppa minunkaan silmään ole niin tavoiteltava kuin esim. pikajuoksijoilta tai yleisurheilijoilta löytyvä (lihasta heiltäkin usealta löytyy enemmän kuin keskivertotaavilta), joskin tämä saattaa olla väärä foorumi tunnustaa se...
:david:
Meinaatko, ettei pikajuoksijat treenaa salilla? Sieltähän ne on ne lihaksensa saanu. Mä en ainakaan usko, että sellanen selkä ja kädet tulee ihan vaan juoksemalla.

Originally posted by eddy
Meinaatko, ettei pikajuoksijat treenaa salilla? Sieltähän ne on ne lihaksensa saanu. Mä en ainakaan usko, että sellanen selkä ja kädet tulee ihan vaan juoksemalla.

En meinaa, toki treenaavat ja jotkut satasen sprintterit kai melko paljonkin. Tarkoitin sitä että mielestäni on eroa kropassa joka on tehty koko kropan koordinaatiota kehittävällä voimaharjoittelulla yhdistettynä myös muuhun liikuntaan, verrattuna vaikkapa pelkkään salitreenaajaan joka on vielä erikoisen tykästynyt isolaatioliikkeisiin.

Originally posted by Zaphod
Nyt saa taas välimerkki kyytiä, mutta pakko avautua:

mikä helvetin "epäluonnollinen"? Taitaa tarkoittaa "luonnoton"...:offtopic:

Jee Jee, muistutat mun äidinkielen maikkaa:itku:

Liikkeet ja suoritustapa vaikuttaa siihen miten kehittyy... jotkut treenaavat vain niin vääristyneesti, että saattavat näyttää oudoilta. Yleensä salilla treenaavilla on parempi ryhti kuin muilla ja hyvät hartiat ja selkä.

Originally posted by eddy

Eikä ikinä ole ne kärkinimet, mitä olet telkkarista katsellut, mitään kaurapuuroa vahvempaa nauttineet?

Eli kasvaa ne palat kai ihan pelkässä levossakin kun on oikeanlaiset "lisäravinteet" :david:

En toki väitä, etteivätkö olisi salilla käyneet..;)

Edit: niin, ihanteena minullakin on kuitenkin täydellinen symmetria, kireys hyvä, oikeanlainen lihastasapaino sekä kokonaisuus kohtalaisen massiivinen:worship:

Tuohon pikajuoksijajuttuun...

"Eli kasvaa ne palat kai ihan pelkässä levossakin kun on
oikeanlaiset "lisäravinteet" En toki väitä, etteivätkö olisi salilla
käyneet.."

a) TV vääristää b) hyvä rusketus & rasvaton kroppa

-> luonnossa rääpäleitä!

Originally posted by äksy
Tuohon pikajuoksijajuttuun...

"Eli kasvaa ne palat kai ihan pelkässä levossakin kun on
oikeanlaiset "lisäravinteet" En toki väitä, etteivätkö olisi salilla
käyneet.."

a) TV vääristää b) hyvä rusketus & rasvaton kroppa

-> luonnossa rääpäleitä!

"rääpäle" on hyyyvin venyvä ja suhteellinen käsite.. Näin rakkudesta välimerkkiin ilmoittaakseni.. ;)

Eli kyllä meidän palstalaistenkin keskuudessa on varmasti kavereita jotka saavat samaan lihasmassa/kireyssuhteeseen tehdä tosissaan vielä töitä...:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom