Laihtumisen vaikutus kasvoihin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blank
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon nyt laihtunu alle 4kk sellaset 14 kiloa ja aika tasaisesti on lähtenyt tavaraa pois. Oon 180cm ja painoin aloitusvaiheessa 91.5, nyt 77.6 ja tavotteena olis joku sellanen 72. Rasvaa on lähteny kivan tasaisesti eripuolilta kropasta, mutta kasvoista ei ole niinkään. Voiskohan pitää paikkaansa että vasta ihan "loppuvaiheissa" alkaa sieltäkin sitä hävitä?

Oletko seurannut tuota kasvojen tilannetta pelkästään peilistä vai oletko verrannut valokuvia? Itse kun aikoinaan tiputin ~20 kiloa, en huomannut naamassa mitään muutosta, mutta kun vertasin valokuvia itsestäni lommoposkena ja vuotta aikaisemmin, ei ole epäilystäkään etteikö muutos olisi ollut merkittävä. Sen naaman kun vaan näkee päivittäin niin ei osaa huomata laihtumista.

Ja yksilöllistähän se on, joillain kasvot vaan ovat pyöreämmät aina, ja ikäkin vaikuttaa asiaan. Kärsivällisyyttä!

Kyllä mulla ainakin jo 4kiloa näkyy kasvoissa. Tiputin 80>76 ja kasvojen pyöreys väheni silmin nähden. Rasvaprosenttini on 76:ssa arviolta 12, koska päkki siintää.

Kysypä tota asiaa joltakin joka ei välttämättä näe sinua joka päivä. Pointtini on siis se, että itse voi olla vähän "sokea" tälläisille muutos asioille.

Kyllä se ainakin mun naamasta näkyy kun dieettaa. Kommentit ulkopuolisilta tulee aina ensin kasvoista, itse tota ei tosiaan huomaa jos ei ota kuvia.

No kai sitä eroa vähän on tullut, mutte mitenkään liikoja. Mutta eiköhän nekin sitten lähde ku ei ole enää mistään muualta ottaa :rolleyes:

Mä sain heti muutamien tiputettujen kilojen jälkeen kuulla, et olen laihtunut- ja se huomattiin kasvoista. Itse en huomannut mitään, mutta muut huomas muutoksen heti. Laihdutettuja kiloja ei ollut kuin n. 7, mutta nyt kun katsoo kuvia, on muutos kasvoissakin huomattava :thumbs:

Ja täälläkin, sen näkee heti naamasta kun lakkaa saamasta kunnon ruokaa! Että kun ne läskit lähtisivätkin ensiksi jostain muualta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No perskutarallaa, joulukuun alussa paino pitäis olla siellä 72 kohdilla, ja vedän vaikka sinne 65 asti jollei kapene naamari. Sillä veljellänikään ei ole mitään pyöreyttä naamassa, että ei oo geeneissäkään, ku ollaan muutenki niin samannäkösiä.

Kunhan ei ihan Matti-Esko Hytösen asteelle mennä sentään. :urjo:

näkis vaan sen päivän kun mun naama on
M-EHyt%C3%B6nen.jpg

:thumbs:

Kyllä sä onnistut!

näkis vaan sen päivän kun mun naama on
M-EHyt%C3%B6nen.jpg

:thumbs:

Kunhan viisaudenhampaiden poistattaminen alkaa näkyä + ikääntyminen = lommoposket ihan luonnostaan sillä maan vetovoimakin hoitaa osansa ja hilaa kaiken sussa alaspäin!
Jos oikein fiksu ja filmaattinen haluat tulevaisuudessa olla, alat jo nyt treenien ohella treenaamaan myös säännöllisesti kasvolihaksiasi kuten ammattilaulajat! Saatat saada buldogin ilmeen pidettyä loitolla....
Tsemppiä :thumbs:

Kunhan viisaudenhampaiden poistattaminen alkaa näkyä + ikääntyminen = lommoposket ihan luonnostaan sillä maan vetovoimakin hoitaa osansa ja hilaa kaiken sussa alaspäin!
Jos oikein fiksu ja filmaattinen haluat tulevaisuudessa olla, alat jo nyt treenien ohella treenaamaan myös säännöllisesti kasvolihaksiasi kuten ammattilaulajat! Saatat saada buldogin ilmeen pidettyä loitolla....
Tsemppiä :thumbs:

ihanaa, löytyi ihminen joka antoi ''treenivinkkejä''naamalle/poskille:D

:lol2: saas nähä miten muijan käy,joku päivä mua voikin kutsua Masaksi,jahka naamatreeni alkaa tehoamaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom