Tottakai oppii ja kuten mainittu niin kaikki ei sovi kaikille ja joku jollekkin, onhan se intermittentkin useille vaikeaa alkuun mutta helppoa kun tottuu.Yleiset suositukset nyt ei aina kuitenkaan täyttä faktaa ja totuutta ole. Kyllä uskosin että koko maailman väestöstä useampi syö kerran päivässä. Tuo suhteellisen moni tais vähä liian harhaanjohtava olla, pahoittelut siitä! Ja voi kyllä kertoa ettå kun nyt olen OMAD tyylillä syönyt kerran päivässä sen n. 3k kaloreita vielä plant based tyylillä nii ei ton jälkeen enää näläkää oo enne seuraavaa päivää. Toki riippuu mihi ittesä totuttaa ja mistä tykkää. Ja onko päätä olla ahmimatta. Ja kuulun varmana johonki marginaaliin mutta opettelua ja aikaa tämä on vaatinu.
Itse kuulun niihin jotka vain tykkää syödä usein mutta vähän, toisaalta mun iltapala on tosi pieni ja askeettinen jota moni saattaisi ihmetellä.
Sitäkään ei tiedosteta että vaikka rahka tai hera tai pieni munakaskin voi olla välipala, lähinnä se määrä ratkaisee minusta siinä ja laatu eli hyvää prodea sopiva määrä.
E: ja niillä yleisillä suosituksilla voi joskus pyyhkiä annelia mutta yleensä sopii suurimmalle osaa väestöä.