Laihdutus/Salin aloitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harley58
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heips, hieman vinkkejä/näkökulmia kaipailisin. :)

Olen nainen 159cm/71kg, laihdutellut n. 6kk ja takana on -16kg. Tavoitteeseen olisi vielä tiputettavaa 14kg.
Tähän mennessä olen tiputtanut painoa ruokavalion, sekä 3-6x/vko aerobisen avulla. Nyt kuitenkin haluaisin ottaa hieman salia mukaan kuvioihin tueksi laihdutukseen. Minulla on 1-jakoinen ohjelma, ja pyrin käymään salilla 2-3x/vko.
Kysymys onkin, jotta painonpudotukseni jatkuu verkkaiseen tahtiin jatkossakin, miten minun tulisi suhteuttaa nyt sali ja aerobinen liikunta?
Montako kertaa viikossa salia, entä aerobista? Tulisiko ne tehdä eri päivinä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Laitahan ruokavaliosi esille. Se tämän homman kuitenkin viime kädessä ratkaisee. Myös saliohjelma näytille, koska sekin voi olla vaikka kuinka susi.

Pääpaino kuitenkin ruokavaliolle ja aikataulusi mukaan 3-4x sali/viikko riittää. Aerobista et välttämättä edes tarvitse.

Höh, en näköjään osannut postata kun vastausta ei tullutkaan näkyville! Syön noin 1500kcal päivässä ja saliohjelma on hankittu ptltä (mm. Jalkaprässiä, etu-takareidet, ojentajat, hauikset, rinta, selkä, vatsat) ja on siis 1-jakoinen.

Lähinnä olen kiinnostunut tuosta salin ja aerobisen suhteutuksesta. Ohjelmani salilla on suunniteltu tehtäväksi 2-3krt viikossa. Max 3.

kävin ennen 1 jakoisella 3x viikkoon salilla ja päälle 3 rivakkaa 1-2h kävelyä viikkoon ja 1x30min kevyttä hölkkää , tuolla kombolla sai syödä kyllä paljon ennemmän kuin normaalisti ja silti laihtui 0.5kg/vko.

Suosittelen kokeilemaan miltä keho tuntuu esim 2x viikossa 1-jakoinen ja vaikkapa 3x lenkki viikossa , jos kroppa tuntuu vielä hyvin voivalta niin voit halutessasi lisätä yhden sali tai aerobisen.

Höh, en näköjään osannut postata kun vastausta ei tullutkaan näkyville! Syön noin 1500kcal päivässä ja saliohjelma on hankittu ptltä (mm. Jalkaprässiä, etu-takareidet, ojentajat, hauikset, rinta, selkä, vatsat) ja on siis 1-jakoinen.

Lähinnä olen kiinnostunut tuosta salin ja aerobisen suhteutuksesta. Ohjelmani salilla on suunniteltu tehtäväksi 2-3krt viikossa. Max 3.

Laitatko mielenkiinnosta tuon ohjelmankin näkyviin? Pelottaa vähän että mitä se PT on laittanut...

Ootko kokeillu intervallei? Parempaan päin ku pariki kertaa tekee viikos salin lisäks, ja salilla voit tehä esim supersarjoi vastakkaisille lihasryhmille

Hei!

Millaista kuntosaliohjelmaa te suosittelisitte ihan vakavasti ajateltuna henkilölle joka haluaa pudottaa vatsanseudulta 25 kg ylimäärästä pois?

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom