Laihdutus mahasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s4lee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olisi tämmöinen ongelma.Olen nyt puolitoista viikkoa ollut laihdutus kuurilla.Olen joka päivä käynyt kävelemässä 20-30min lenkin,käynyt salilla ja tehnyt kotona vatsalihasliikkeitä.Mutta en ole laihtunut yhtään lihakset vain ovat kasvaneet hieman mutta läski ei ole lähtenyt mahasta mikä hätänä ?
Syön yleensä 1-2 leipäpalasta aamulla.Kouluruokaa en syö paljoa.kotona syön kunnolla esim 2-3 perunaa ja sitten kastiketta tai mitän nyt onkaan ja illalla popsin ananasta.välipalana en ota mitään :/
olen 155cm/47.5kg en ole laihtunut viikos yhtään enkä ole syönyt mitään karkkia,sipsiä tai tämmöista.
Olisko mitään neuvoja tähän mitä minun pitäisi tehä toisin tai mitä olen jättänyt tekemättä?

Se on hätänä, että läski EI LÄHDE PAIKOTTAIN.. Ja 155cm/47kg ei pitäisi suuremmin fättiä edes mahtua..

Ja paljos sitä ikää oli?

Ruokavalio kuntoon. Nyt se näyttää rakentuvan pääsääntöisesti hiilihydraateista. Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti vaan sitä palaa tasaisesti koko kropasta.

Muuta ruokatottumuksia siten, että syöt aina _kunnolla_, mutta kuitenkin kohtuudella ja alle kulutuksen. Ei laihdutuksesta tule yhtään mitää jos tekee sen sellaisella tyylillä, että koulussa ei syö, mut kotona vetää taas navan pinkeeks. Rupeet vetämään koulussa normaalin ruoka-annoksen ja koulun jälkeen vaikka jotain vihanneksia tai hedelmiä tai vaihtoehtoisesti vaikka jotain vähän tukevampaakin, mutta kohtuuden kanssa. Tasaiset ruokailuajat auttaa painonhallinnassa.

Malttia ton dietin kanssa! vähennät hiilareita ja lisäät proteiinia. illalla et syö ollenkaa hiilareita vaa rahkapurkin ja vaikka lasin maitoa.

Ihan vitun järjetöntä edes ajatella diettiä noilla mitoilla ja iällä. Ei näin! Anteeksi suora ilmaisuni, mutta näin on näppylät. Keskity syömään kunnolla ja kasvamaan äläkä hemmetti soikoon pilaa kasvuasi ja kehitystäsi diettaamalla nyt!!

eipä kannata olla huolissaan, mittojesi perusteella murrosikää/kasvuakin pitäisi olla pitkään jäljellä ja kroppa muuttuu miehekkäämmäksi ihan itsestään.
Tuon kokoisena ei mitään laihdutusta, eikä vähähiilihydraattisia dieettejä mitä täällä ehdotellaan. harrastat vaan liikuntaa monipuolisesti ja turhaan stressaamatta niin kyllä se hiljalleen alkaa näkyäkin. Mutta ei parissa viikossa.
Jos haluat näyttää urheilulliselta, ala urheilemaan...mikä vaan laji käy. salilla painojen nostelu on varmaan tehokkain tapa muokata vartaloa haluamaansa suuntaan, mutta jotkut on sitä mieltä että siitä voisi olla haittaa pituuskasvulle. Lisäksi tuossa iässä lihakset tuskin kasvaa samalla tavalla kuin parin vuoden päästä vaikka mitä tekisit.

Samoilla linjoilla kyllä olen. Harrastatko salilla käyntiä? jos harrastat niin katso asiaa 2-3 vuoden kulutta uudestaan, jos tarvitsee pudottaa painoa jonkun verran.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika naurettavaa vinkumista tämä. Pituus/paino suhde kuten sanottu on hyvä, laihiksella vasta 1,5 vk ja pinnitetään ruuasta ja sitten kerralla vedetään kunnon mässyt.

Ite keskittyisin tuossa iässä syömään kunnolla ja harrastamaan monipuolista liikuntaa eikä mitään nälkäkuuria.

Joo ei kyllä tuossa iässä mitään järkeä lähteä diettaamaa!! Pidä hyvä ruokavalio ja käy puntilla niin kyllä näkyy tuloksia. Ja diettaamista voit miettiä uudestaan vaikka 2-3 vuoden päästä, jos siihen sattuu olemaan tarvetta.

Itse mietin että jos
Kävisin 2-3kertaa salilla viikossa
30min lenkki 6 kertaa viikossa
ja söisin koulussa ja kotona ihan tavallisesti ja välipalana/iltapalana vetäisin jugurttia.
meinasin vaan jonkunlaiset lihakset hankkia.En ole vetänyt mässyä yli 2 viikkoon.
Ja tekisin 50-60 vatsalihasta päivässa.

Itse mietin että jos
Kävisin 2-3kertaa salilla viikossa
30min lenkki 6 kertaa viikossa
ja söisin koulussa ja kotona ihan tavallisesti ja välipalana/iltapalana vetäisin jugurttia.
meinasin vaan jonkunlaiset lihakset hankkia.En ole vetänyt mässyä yli 2 viikkoon.
Ja tekisin 50-60 vatsalihasta päivässa.
mielummin tekisit noita vatsalihaksia lisäpainojen kanssa..

Kannattaa nuo vatsat tehdä salilla jos käyt kolmesti. Siis joka kertaa viimmeisimpinä liikkeinä vatsat lisäpainojen kanssa.

6 lenkkiä viikossa ja 2-3 salia ei kuulosta järkevältä.

2 lenkkiä viikossa 3 salia viikossa riittää hyvin ja 2 lepopäivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom