Itse olen voimanostaja ja olen menossa 60kg sarjaan sm-kisoihin vaikka sitä ei ruokavaliosta mitenkään kykene huomaamaan
Aamulla: 2 kuppia muroja (fitness/kelloggs mitä ny mutsi sattunu ostaan),sämpylä ja hampurilainen/lihapiirakka
Lounas: Koulun ateria, mitä milloinkin, aina sen 2 ruisleipää ja 2 maitolasia siihen :D
Sitten käyn kaupasta välipalaa jotain mehua litran ja pari suklaapatukkaa/jäätelö
Sitten kotiin päästessä napataan kaapista pizza ja juodaan sen kanssa noin puoli litraa maitoa/mehua/siideriä
Päivällinen: Jonkinasteinen tuhti ateria, mutsin käsissä tämäkin
Iltapalaa vedellään pitkin iltaa, ehkä puoli litraa limsaa, hampurilainen, sämpylöitä muutama, keksejä/pipareita/leivoksia mitä löytyy kaapista ja kaikki paheenomaisesti ennen nukkumaanmenoa joka on noin siinä yhden aikaan ja puolisen litraa maitoa.
Sitten viikonloppuna ryyppäämään ja pettämätön krapulavinkki
ainakin mahtava itseni kohdalla: 2 lasia maitoa, 2 lasia vettä, burana, recipectiä ja ½dl palauttava kossu/leijona :D
Ja tää ny menee vähä offtopic ku laihdutuksesta on kyse mutta tokkopa minä ole lihonut yhtään, mutta enpä suosittele kenenkään tätä testaamaan, teki vain mieli kertoa, että urheilla voi "huipputasolla" läpälläkin, turhapa tuota niuhottaa, ehkä epäurheilijamaistakin, mutta niin on tupakanpolttokin jota näin lähes jokaisen pihalle samaan aikaan sattuneen kilpailijan tekevän viime kisoissa. :D
ja ikää oli 16v... "ei tavotteita ei pettymyksiä"