Laihdutus ja ruokavalio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemmo03
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moppe sanoi:
Eli voiko voimaa kasvattaa dietillä?

Jos on hermotuksessa parannettavaa niin voi. Ts. jos olet tehnyt elämäsi ajan pitkää sarjaa ja dieetille vaihdat vaikka 3-6 toiston sarjoihin, niin luultavasti voimatasosi kasvaa. Pidemmän aikaa ja/tai voimatreeniä enemmän vetäneellä voi olla vähän köyhää toivoa dieetillä edistymistä.

Jatketaan vielä vähän keskustelua.. :) Miten makarooni, sisältää aika paljon hiilareita. Kannattaako syödä missään vaiheessa päivää?

Itse olen voimanostaja ja olen menossa 60kg sarjaan sm-kisoihin vaikka sitä ei ruokavaliosta mitenkään kykene huomaamaan :)
Aamulla: 2 kuppia muroja (fitness/kelloggs mitä ny mutsi sattunu ostaan),sämpylä ja hampurilainen/lihapiirakka
Lounas: Koulun ateria, mitä milloinkin, aina sen 2 ruisleipää ja 2 maitolasia siihen :D
Sitten käyn kaupasta välipalaa jotain mehua litran ja pari suklaapatukkaa/jäätelö
Sitten kotiin päästessä napataan kaapista pizza ja juodaan sen kanssa noin puoli litraa maitoa/mehua/siideriä
Päivällinen: Jonkinasteinen tuhti ateria, mutsin käsissä tämäkin
Iltapalaa vedellään pitkin iltaa, ehkä puoli litraa limsaa, hampurilainen, sämpylöitä muutama, keksejä/pipareita/leivoksia mitä löytyy kaapista ja kaikki paheenomaisesti ennen nukkumaanmenoa joka on noin siinä yhden aikaan ja puolisen litraa maitoa.
Sitten viikonloppuna ryyppäämään ja pettämätön krapulavinkki :) ainakin mahtava itseni kohdalla: 2 lasia maitoa, 2 lasia vettä, burana, recipectiä ja ½dl palauttava kossu/leijona :D

Ja tää ny menee vähä offtopic ku laihdutuksesta on kyse mutta tokkopa minä ole lihonut yhtään, mutta enpä suosittele kenenkään tätä testaamaan, teki vain mieli kertoa, että urheilla voi "huipputasolla" läpälläkin, turhapa tuota niuhottaa, ehkä epäurheilijamaistakin, mutta niin on tupakanpolttokin jota näin lähes jokaisen pihalle samaan aikaan sattuneen kilpailijan tekevän viime kisoissa. :D
ja ikää oli 16v... "ei tavotteita ei pettymyksiä"

njamnamie sanoi:
Itse olen voimanostaja ja olen menossa 60kg sarjaan sm-kisoihin vaikka sitä ei ruokavaliosta mitenkään kykene huomaamaan :)
Aamulla: 2 kuppia muroja (fitness/kelloggs mitä ny mutsi sattunu ostaan),sämpylä ja hampurilainen/lihapiirakka
Lounas: Koulun ateria, mitä milloinkin, aina sen 2 ruisleipää ja 2 maitolasia siihen :D
Sitten käyn kaupasta välipalaa jotain mehua litran ja pari suklaapatukkaa/jäätelö
Sitten kotiin päästessä napataan kaapista pizza ja juodaan sen kanssa noin puoli litraa maitoa/mehua/siideriä
Päivällinen: Jonkinasteinen tuhti ateria, mutsin käsissä tämäkin
Iltapalaa vedellään pitkin iltaa, ehkä puoli litraa limsaa, hampurilainen, sämpylöitä muutama, keksejä/pipareita/leivoksia mitä löytyy kaapista ja kaikki paheenomaisesti ennen nukkumaanmenoa joka on noin siinä yhden aikaan ja puolisen litraa maitoa.
Sitten viikonloppuna ryyppäämään ja pettämätön krapulavinkki :) ainakin mahtava itseni kohdalla: 2 lasia maitoa, 2 lasia vettä, burana, recipectiä ja ½dl palauttava kossu/leijona :D

Ja tää ny menee vähä offtopic ku laihdutuksesta on kyse mutta tokkopa minä ole lihonut yhtään, mutta enpä suosittele kenenkään tätä testaamaan, teki vain mieli kertoa, että urheilla voi "huipputasolla" läpälläkin, turhapa tuota niuhottaa, ehkä epäurheilijamaistakin, mutta niin on tupakanpolttokin jota näin lähes jokaisen pihalle samaan aikaan sattuneen kilpailijan tekevän viime kisoissa. :D

Huh huh.

njamnamie sanoi:
..

Voi vittu mitä juttuja. melkein kakara puhelee krapularyypyistä. Muuta nyt ensin vaikka pois kotoa ja kattele sitten lisää. Jokainen syö miten tahtoo, enkä mä siitä jaksa mainita, mutta tuollainen "joka viikonloppu ryypätään ja sitten krapularyyppyä päälle asenne" laittaa kyllä :curs: :curs:

No joo... älä poika päästä itteäs vielä holistiksi. Sitä kerkiää juopoksi vanhemmallakin iällä.
Ja ehkä useat meistä jopa tietävät että teinien / kasvuiässä olevien ruokavalio voi olla oikeasti melkein mitä vain eikä vararengasta kerry.

Nyt on pari viikkoa ollu aika tiukka toi ruokavalio. Hiittiä en ole kyllä kunnolla kokeillut. tuloksia ei ehkä kovin vielä näe..

Itse olen voimanostaja ja olen menossa 60kg sarjaan sm-kisoihin vaikka sitä ei ruokavaliosta mitenkään kykene huomaamaan :)...

Edeltäjät sanoivatkin jo oleellisen, mutta tämä viesti kirvoitti minutkin rekisteröitymään palstalle niin pitää kommentoidakin.

1. Jatka tuota rataa 25-30 vuotiaaksi niin voin kertoa, että sitten kaduttaa. Puhumattakaan siitä kun ikää kertyy vielä enemmän. Varsinkin jos meinaat olla jonkinlaisessa kondiksessa ajatellen urheilua. Onnistuu vähemmälläkin yrityksellä.

2. En ymmärrä mitä ideaa on käydä kisoissa "läpällä". Jos ei ole mitään tavoitteita niin miksi sinne kisoihin ylipäänsä pitää mennä? Ja vaikka niitä tavoitteita ei olisikaan niin varmaan kuitenkin treenaat? Mikä idea on käyttää perkeleesti aikaa johonkin, jonka sitten pilaa esim. tässä tapauksessa huonoilla elämäntavoilla?

3. Paras keino hakea oikeutusta jollekin toiminnalle on todeta, että nuo muutkin tekee niin. Sehän siitä hommasta tekee järkevää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, semmoinen huomautus noihin viina / roskaruokiin, että niillä menee hyvä juosukunto/lihaskunto aivan surkeaksi kyllä nopeasti... vaikka ikää on vain 30-vuotta mulla. :eek:

Mutta vielä tästä laihiksesta/dietistä, koskapa itse sellaista teen tässä vaiheessa, että tosiaan, kuten muut ovatkin jo esittäneet, niin lisää aamuun esim. vähärasvaista raejuustoa/rahkaa ainakin se 200 g siitä tuleekin jo proteiiniä ihan hyvin ( jopa 35 g, joka on tyypillinen imeytymismäärä, jollet omaa todella pro-lihaksia ). Aamulla voisit yrittää leivänpäälle vihanneksia kuten kurkkua, tomaattia jne ja mahdollisimman vähän rasvaa, paitsi kalanrasvoja ja konjugoitua-linolihappoa tai oliiviöljyä/rypsiöljyä.

Päivällisenä, lisää vihannesten, erityisesti vihreiden vihannesten määrää - ja yritä syödä esim. kunnon pihviä ja esim. hieman riisiä, jos mahdollista. Välipalana jokin rahka esim.

Iltapalana, jos sellaista syöt, niin sitten kuten muutkin ovat ehdottaneet - huomioi ne päivät, kun liikut tarkasti energiabudjetin kannalta. :)

Mulla toimii hyvin tämä ja kiloja on jo lähtenyt. Salilla käyn 2 - 4 kertaa viikossa :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom