Laihduttelua

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Elikkäs, niin kuin monella muullakin, tavotteena olisi vähän ennen kesää saada rasvoja alas.
Tämänhetkinen tilanne ei ole huono, mutta aina on parantamisen varaa. Painoa on tällä hetkellä 75kg, rasvaprosentti 10,2%. Pituutta 179cm.

Tavoitteena on saada kalorimäärä -500 päivää kohti, joten viikkoon tulee -3500kcal. Enemmän en viitsi miinuksella kärsiä, kun aerobista harjottelua tulee paljon joka viikolle (lue: 10-20h). Punttisalilla on käyty ja käydään yhä 3-4 kertaa viikkoon, riippuen vartalon kunnosta ja tilanteen kehittymisestä.

Tein myös excelillä tuommosen kalorilaskurin, jotta on helpompi seurata tuota päivittäistä syömistä. Noita olisi varmaankin löytynyt muualtakin, mutta ajattelin että teen nopeammin itse oman kuin etsin ja muokkaan jonkun muun tekemää. Pistän tähän linkin, tsydeemi on aivan vapaasti käytettävissä!
http://ossi.linja.org/rojekti

Otan jossain huomenissa kuvat, niin itekkin katsoa onko mitään edistystä tullu.
Huomenna se alkaa!:whip:

tä? 10 rasva prosentti ja dieetille?

kisoihinko oot menossa?

not my business, mut aika vaikee varmaa tosta lähtee laihuttelee

Kylläkyllä, kaikkee pitää kokeilla. Sitäpaitsi helposti tonne 6-7% pääsee!

No nyt ois kyllä varmaan enemmän kun kohdallaan lähteä itsekkin rasvoja karsimaan. Lähtötiedot on kyllä niin samaa luokkaan, paino itsellä noin 73kg ja pituutta se 179cm ja rasvat varmaan about samoissa, ei ole mitattu kun kerran jollakin sähkösysteemillä, eli ei pihdeillä ole kokeiltu.

Ainoa haitta on toisen harrastukseni kauden lähestyvä alkaminen. Eli aika on kortilla kun töissäkin aloitin viikko sitten. Tosin tekosyitä ja selityksiä on helppo keksiä, kyllä sitä aikaa varmasti löytyy kun sitä tekee.

Salireeneissä ollut pieni tauko ja aerobinen on melko nollissa ollut kirjoitusten takia. Mutta jos sitä ottaisi sillä pienellä kädellään siitä ohuesta niskastaan kiinni niin jotain tuloksiakin saattaisi saavuttaa. Tsemppiä sinulle ja toivotaan että itsekin pääsisi liikkeelle!:thumbs:

Itekki tässä alottelen diettiä..ensimmäistä eläessään. Paino nyt 75kg ja pituutta on noin 183 cm..dietin pituudesta en vielä tiedä..kuukauden päästä kattoa, että mitä peili on mieltä..
Rasvat on kyllä varmasti yli 10, koska 6pakista ei oo tietoakaan.

Pakko se on kokeilla, saako tota painoa alaspäin. Mulle siitä olis hyötyä jos saisin 3 kiloa pois, enemmänki!
Sitäpaitsi onha toi 10% ihan liikaa...

ossipoika sanoi:
Pakko se on kokeilla, saako tota painoa alaspäin. Mulle siitä olis hyötyä jos saisin 3 kiloa pois, enemmänki!

ettet ole poutiainen???:hyper:

ossipoika sanoi:

Sinuna kokeilisin vain kasvattaa sitä massaa. Mihin edes pyrit tuolla rasvat alle 10? Ei siinä ole mitään järkeä. Turhaan tuhlaat vain hyvää kasvukautta.

Ei mene minullakaan jakeluun miksi pyrkiä reilusti alle 10% rasvoihin. Tuollainen 10-12% on ulkonäkömielessä varmasti hyvän alhainen rasvaprossa ja siinä vielä saa jotain kasvuakin aikaiseen. Tietty jos haluaa olla vaan tiukka ja pieni, niin sitten tekee sen valinnan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juuri niin kuin Timbakin tuossa edellä totesi, jos haluaa olla kireässä kunnossa ja pieni, niin siitä vaan. Kuitenkin jos painoa on nyt 70-75 kg kuten ketjun aloittajalla, niin järkevämpää (omasta mielestäni) olisi pitää kalorit kevyesti plussalla ja kasvattaa lihasta. Jos ja kun ylimääräistä kertyy, niin sitten voi myöhemmin dietata rasvat takaisin 10 % pintaan. Silloin voi jo rasvakerroksen alta paljastuakin muutakin kuin luuta.

Toinen syy, miksi ajattelin tätä dieetiiä kokeilla tähän väliin on että oon kuullu että pieni dieettijakso väliin vois jotenki jopa olla hyödyksi kehitykselle..
Olin tämän alkuvuoden(4kk) muka bulkilla, mutta paino ei noussu yhtää..oikeastaan pysy samassa.. johtui varmasti liiasta liikunnasta, ei vain pystyny vetämään tarpeeksi ruokaa..
Mietinki sillon, että onko mitään hyötyä käydä salilla, jos syö suurinpiirtein sen verran ku kuluttaa?

Olisikos meikäläisen syytä laihduttaa yhtään. Pituus 180 ja paino 83. Tuloksia: penkki 70kg kyykky 105kg ja cooperissa n. 3000m. Kertokaas:)

Piidu, hankala toisten on sanoa kannattaako laihduttaa. Katsot peilistä ja päätät itse onko "ylimääräistä". Varsinkin cooperin tuloksen perusteella olet sen verran kovassa kunnossa, ettei varmaan ihan hirveästi läskiä ole.

Pieni ja kiree kuulostaa aina hyvältä. Tänään lähti käyntiin tää dietti, kattellaan nyt onko tästä mitään hyötyä. En nosta kaloreita kyllä plussalle ja rupee lihasta kasvattaa tähän vaiheeseen elämää :P

piidu: kyllä minustaki se peili on paras kertomaan.. ite en tykkää kasvattaa suurta painonnostaja mahaa.. ja jenkkakahvatki on perseestä..

Ainaki meidän salilla kaikilla vähänki kovemmilla punttaajilla(varsinki keski-iän ylittäneillä miehillä) on aina hillitön maha.. ei todellakaan minun unelmakroppa. Kyllähän niillä voi esim olla kohtuu hyvät rintalihakset, mutta eipä niistä oo mitää iloa, kun huomio kiinnittyy siihen alapuolella roikkuvaan mätisäkkiin..

nii, piidulle vielä, että minun vastavat luvut on 183cm, 75kg, penkki 50kg..kyykky oli joskus 80kg, mutta selkä meni..sen jälkeen hikisesti 60kg. Cooperissa n. 2400m..
Elikkäs epäilen, että sulla tuo suurempi paino johtuu vain lihaksista, mitä mulla ei juurikaan ole..

No voi juma mitä juttua... Itse nyt viimeisen kuukauden aikana laihtunu erinäisten sairastelujen takia n. 5.5kg 76.. 70.5 ja syö miestä niin prkl:sti... pituutta tosin ei ole ku 162. nyt epätoivoivoisesti yrittäny paripäivää syödä niitä kiloja takasi ku on sentään maistunu ruoka jotenki :) ja rasvaprosentti on ollu kauan aikaa siinä 10-12 tuntumassa eikä esim. oma kunto pahimillakaan bulkkikunnossa ole häirinny..

Mun mielipide on että heittäkää pois noi tyhjänpäiväiset dietit ja lihaa runkoon... :offtopic: kuulin tuossa yheltä mukavalta tytsyltäki joka on intohimoinen reenaaja että parempi suht kookas ja reilu mies (siis +10%) ku pieni ja tiukka.. Lähinnä siksi tämä kommentti ku palstalla on aivan varmasti niitä jotka hamuaa rantapantteri lookkia kesäksi :D

muistakaa, että ei ole mitään tapaa mitata tarkkaa rasvaprosenttia ja yli puolet palstalaisista arvioi/lakee sen väärin ja luulee olevansa esim 10 rasvoissa, vaikka todellisuudessa onkin 15.

jos rasvat mittaa aina samalla tapaa voi nähdä mihin suuntaan se muuttuu, mutta tarkkaa rasvaprosenttia ei saa.

Suositut

Back
Ylös Bottom