Olis mul tarjota kaks vinkkiäkin tähän topikkii. Ite oon saanut aika nopeesti muutaman kilon tippuu sillee, et en varsinaisesti ees tehnyt mitää töitä asian eteen, muutin vaan kaks juttuu elikkä vedin sokerin ihan minimiin, eli ei mehui, limsoi tai mitää, kahvi nyt on ainoo mihin laitan pikkasen sokeria, mut varmaan luokkaa alle 10 grammaa tulee päiväs sokerii missää muodos yhteensä. Sit toinen mikä on itelle nykyään niin tärkeää, et en istu kuin sen mitä on pakko, esim autossa yms. Kotona vaan kävelen ympäri huoneita ku kantapäät tulee vähän kipeiks ja sillee jos vaa seisoo paikallaan koko aika. Mut plussana näis on se et ku teen näitten mukaan ni ei tarvii laskee kaloreita, eikä rajoittaa syömistä noin niinku määrällisesti, tietty yritän panostaa muuten terveelliseen ruokavalioon. Ei ollut ikinä mikää nälkä vaiks paino putoski luokkaa 1 kilo kuukaudes, koska oon kuitenkin koko aika syönyt ihan hitosti ja edelleenkin syön niin pal ku pystyn. Käyn toki myös n. 4-6 kertaa viikossa tekemässä sitä voimatreeniä, mihin menee paljon kaloreita noin niinku periaatteessa.
Tää on sit täyttä brosciencee, mut ainaki itest tuntuu, et nää kaks juttuu, ku ihmiset jaksais tehä jotka haluu pudottaa painoa, ni auttas ainaki jonkun verran. Mut ite en ainakaan erityisemmin tykkää mistään paastosta tai lievästäkään nälän tunteesta, ni näillä kahdella jutulla koen et paino kyl putoo tai kehonkoostumus paranee ilman mitää huolenhäivää.
Tietty ite tykkäisin ku tietäisin kalorit tarkkaan mitä tulee syötyä, mut laiskuus kyl vie voiton ja ei kyl jaksa punnita ruokii ees sillon ku on vaaka käytös ja toisaalta tykkään välil syödä ulkoota haettua ruokaa mist ei tiiä yhtää kui pal sisältää mitäki. Toki itse lasken vähän päässä et suunnillee kui pal kaloreit kertyy koska tähtään siihen noin 2800-3500 kalorin haarukkaan mikä vissiin on suunnilleen ylläpitokalorit mulle.