Laihduttaminen nopeasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja budda
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo kyllä se vaan niin on että tuo pitää valitettavasti paikkansa jos pysyvämpiä tuloksia haluaa. Ja jos 20kg on tarkotus pudotella niin kyllä siihen kannattaa varata sitä aikaa esimerkiksi 6kk ja puurtaa vaan menemään.
Nämä tämmöset dieetit ei yleensä pääty hyvin missä halutaan kaikkihetinopeasti. :)

Äkkiseltään puoli vuottakin kuulostaa nopealta. Jakaisin homman myös useampaan osaan, eli ensin nyt tavoitteeksi 5 kg pois, ja seuraavat etapit itselle sopivina osuuksina.

Ja tätähän täällä on toisteltu varmaan tsiljoona kertaa, mutta toistetaanpa taas. Se dieetti ei lopu siihen, kun tavoitepaino saavutettu. Toki jatkossa ei tarvitse miinustella ainakaan säännöllisesti, mutta jos painonpudotuksen jälkeen palaa niihin liikakiloihin johtaneisiin elintapoihinsa takaisin, takaisin tulevat ne kilotkin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Äkkiseltään puoli vuottakin kuulostaa nopealta.....Se dieetti ei lopu siihen, kun tavoitepaino saavutettu. Toki jatkossa ei tarvitse miinustella ainakaan säännöllisesti, mutta jos painonpudotuksen jälkeen palaa niihin liikakiloihin johtaneisiin elintapoihinsa takaisin, takaisin tulevat ne kilotkin.

Niinhän se kuulostaa, riippuu toki lähtökunnostakin hyvin paljon ja toteuttamisesta että missä ajassa pääsee mihinkin kuntoon. 20kg jos on tarkotus nappasta pois niin 0.5kg viikko vauhdilla se tekis jo sen 40vk mutta luulen että ketjun aloittajalla on sitä ylimääräistä kertynyt ja kaikki ei varmastikaan ole lihasta niin 1kg viikkovauhti saattaisi silti olla tässä tapauksessa mahdollista ottaa pois fiksusti toteutetulla dieetillä.

Ja kyllä juuri noin jos palaat vanhoihin ruokatottumuksiin niin se läski tulee kyllä todella nopeaa takasin kroppaan ja sitten on kyllä kova ja pitkä dieettaus mennyt aivan hukkaan.

Mä haluaisin sanoa, että niin kauan kun kehonmuokkausasioita hätäilee ja ajattelee kuuriluonteisena pikapyräyksenä, ei voi saada pysyviä tuloksia.

Omalla kohdalla tosin homma alkoi juurikin noista lähtökohdista pari vuotta sitten, kun halusin äkkiä rasvat pois ja aloitin Velocity Dietin jonka jälkeen jatkoin vielä 50vk normaalilla dieetillä. Kun tavoitepaino oli saavutettu, tää touhu oli jo vienyt mennessään niin voimakkaasti että vanhaan paluu ei ollut edes vaihtoehto. Eli pikainen kickstart voi olla paikallaan reilusti ylipainoiselle, mutta onhan se silti yksiläkohtaista jatkuuko touhu kurinalaisena sen jälkeen. Vaatii tietynlaista mielenlaatua, että osaa nauttia kivusta, nälästä ja kurista.

Zone-sarja -42%
Vähän kyllä mietityttää että onko tässä nyt edes tarve pudottaa tuota 20kg :D

Eihän kilpatanssijalla voi olla kauhee pallomaha, sillä ei oo sulavan näköistä jos tanssi parin välissä on metrin rako kummun ansiosta. :D mutta joo kaikki pitäis saada äkkiä.. Mutta eiköhän se paino tipu kun jättää herkut pois..

Eihän kilpatanssijalla voi olla kauhee pallomaha, sillä ei oo sulavan näköistä jos tanssi parin välissä on metrin rako kummun ansiosta. :D mutta joo kaikki pitäis saada äkkiä.. Mutta eiköhän se paino tipu kun jättää herkut pois..

Noilla mitoilla on tuskin tälläkään hetkellä mikään hillitön pallomaha.

Olis mul tarjota kaks vinkkiäkin tähän topikkii. Ite oon saanut aika nopeesti muutaman kilon tippuu sillee, et en varsinaisesti ees tehnyt mitää töitä asian eteen, muutin vaan kaks juttuu elikkä vedin sokerin ihan minimiin, eli ei mehui, limsoi tai mitää, kahvi nyt on ainoo mihin laitan pikkasen sokeria, mut varmaan luokkaa alle 10 grammaa tulee päiväs sokerii missää muodos yhteensä. Sit toinen mikä on itelle nykyään niin tärkeää, et en istu kuin sen mitä on pakko, esim autossa yms. Kotona vaan kävelen ympäri huoneita ku kantapäät tulee vähän kipeiks ja sillee jos vaa seisoo paikallaan koko aika. Mut plussana näis on se et ku teen näitten mukaan ni ei tarvii laskee kaloreita, eikä rajoittaa syömistä noin niinku määrällisesti, tietty yritän panostaa muuten terveelliseen ruokavalioon. Ei ollut ikinä mikää nälkä vaiks paino putoski luokkaa 1 kilo kuukaudes, koska oon kuitenkin koko aika syönyt ihan hitosti ja edelleenkin syön niin pal ku pystyn. Käyn toki myös n. 4-6 kertaa viikossa tekemässä sitä voimatreeniä, mihin menee paljon kaloreita noin niinku periaatteessa.

Tää on sit täyttä brosciencee, mut ainaki itest tuntuu, et nää kaks juttuu, ku ihmiset jaksais tehä jotka haluu pudottaa painoa, ni auttas ainaki jonkun verran. Mut ite en ainakaan erityisemmin tykkää mistään paastosta tai lievästäkään nälän tunteesta, ni näillä kahdella jutulla koen et paino kyl putoo tai kehonkoostumus paranee ilman mitää huolenhäivää.

Tietty ite tykkäisin ku tietäisin kalorit tarkkaan mitä tulee syötyä, mut laiskuus kyl vie voiton ja ei kyl jaksa punnita ruokii ees sillon ku on vaaka käytös ja toisaalta tykkään välil syödä ulkoota haettua ruokaa mist ei tiiä yhtää kui pal sisältää mitäki. Toki itse lasken vähän päässä et suunnillee kui pal kaloreit kertyy koska tähtään siihen noin 2800-3500 kalorin haarukkaan mikä vissiin on suunnilleen ylläpitokalorit mulle.

Olis mul tarjota kaks vinkkiäkin tähän topikkii. Ite oon saanut aika nopeesti muutaman kilon tippuu sillee, et en varsinaisesti ees tehnyt mitää töitä asian eteen, muutin vaan kaks juttuu elikkä vedin sokerin ihan minimiin, eli ei mehui, limsoi tai mitää, kahvi nyt on ainoo mihin laitan pikkasen sokeria, mut varmaan luokkaa alle 10 grammaa tulee päiväs sokerii missää muodos yhteensä. Sit toinen mikä on itelle nykyään niin tärkeää, et en istu kuin sen mitä on pakko, esim autossa yms. Kotona vaan kävelen ympäri huoneita ku kantapäät tulee vähän kipeiks ja sillee jos vaa seisoo paikallaan koko aika. Mut plussana näis on se et ku teen näitten mukaan ni ei tarvii laskee kaloreita, eikä rajoittaa syömistä noin niinku määrällisesti, tietty yritän panostaa muuten terveelliseen ruokavalioon. Ei ollut ikinä mikää nälkä vaiks paino putoski luokkaa 1 kilo kuukaudes, koska oon kuitenkin koko aika syönyt ihan hitosti ja edelleenkin syön niin pal ku pystyn. Käyn toki myös n. 4-6 kertaa viikossa tekemässä sitä voimatreeniä, mihin menee paljon kaloreita noin niinku periaatteessa.

Tää on sit täyttä brosciencee, mut ainaki itest tuntuu, et nää kaks juttuu, ku ihmiset jaksais tehä jotka haluu pudottaa painoa, ni auttas ainaki jonkun verran. Mut ite en ainakaan erityisemmin tykkää mistään paastosta tai lievästäkään nälän tunteesta, ni näillä kahdella jutulla koen et paino kyl putoo tai kehonkoostumus paranee ilman mitää huolenhäivää.

Tietty ite tykkäisin ku tietäisin kalorit tarkkaan mitä tulee syötyä, mut laiskuus kyl vie voiton ja ei kyl jaksa punnita ruokii ees sillon ku on vaaka käytös ja toisaalta tykkään välil syödä ulkoota haettua ruokaa mist ei tiiä yhtää kui pal sisältää mitäki. Toki itse lasken vähän päässä et suunnillee kui pal kaloreit kertyy koska tähtään siihen noin 2800-3500 kalorin haarukkaan mikä vissiin on suunnilleen ylläpitokalorit mulle.

:hyper:

Mitä nopeammin pudotat painosi, sen nopeammin se yleensä tulee takaisin. Katso vaikka tämä video ja mieti. https://www.youtube.com/watch?v=b5C3uqA1yRI Vaikka enemmän tässä puhutaan fitness/kehonrakennusdietistä, sivuaa se samalla yleisesti muitakin.

Oli muuten todella kiinnostava linkki. Kannattaa sisäistää tuo asia. Muistaakseni Utti kirjoitteli jotain samantyyppistä jossain Body-lehden artikkelissaan. Eli dietiltä poistuttaessa olisi tärkeää nostaa kaloreita hyvinkin maltillisesti, että aineenvaihdunta pysyisi mukana. Itse ainakin tehnyt aina juurikin päinvastoin :face:
No, jos seuraavalla dietillä sitten vetäisi järkevästi...:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
parasta!

Nosiis, mä alan kohta laihduttaan siis kesäkuntoon pitäis tulla. Eli ite aatteelin saunoo eli siis hikoilla, käydä paljon lenkillä suunnilleen 5-6 kertaa viikossa ja vetää kovia treenejä, yritän mennä 2 kerta päivässä salille, viimestään kesälomalla on mahollisuus siihen, mut siis niin ja tietenkin syödä hyvin. Rankkaahan se juu tulee olen mut diggaaan siitä!:rock: toivottavasti jotakin inspiraatiota tuli!

Nosiis, mä alan kohta laihduttaan siis kesäkuntoon pitäis tulla. Eli ite aatteelin saunoo eli siis hikoilla, käydä paljon lenkillä suunnilleen 5-6 kertaa viikossa ja vetää kovia treenejä, yritän mennä 2 kerta päivässä salille, viimestään kesälomalla on mahollisuus siihen, mut siis niin ja tietenkin syödä hyvin. Rankkaahan se juu tulee olen mut diggaaan siitä!:rock: toivottavasti jotakin inspiraatiota tuli!

Höpsö et sinä tuolla tavalla kesäkuntoon pääse. Ota tavoitteeksi vetää joka päivä aamuaerobinen väh. 60min ja siihen päälle sitten hyvällä 2-jakosella ohjelmalla kuritat kropan joka päivä kahdessa osassa siellä salilla. Eläkä säästele niissä erikoistekniikoissa ja kaikki sarjat vedät negatiiviseen failureen asti isoilla romuilla. Giant setti tyylisellä kiertoharjoittelulla saat myös salitreeniin sitä aerobista aspektia, muistat vaan että sarjatauot on pahasta. Syömisestä sen verran, että hyvä nyrkkisääntö on mitä vähemmän syöt sitä parempi. Ja tosiaan tuo saunominen on hyvä, pidä se! :whip:

Höpsö et sinä tuolla tavalla kesäkuntoon pääse. Ota tavoitteeksi vetää joka päivä aamuaerobinen väh. 60min:whip:
Ehei, puol tuntia on paree!

Prioritize anaerobic over aerobic training to avoid “interference” and overtraining. Over the long term, the body responds to aerobic training by losing muscle because it causes elevations in the stress hormone cortisol, which degrades tissue. Anaerobic training typically leads to gains in muscle and loss of fat due to elevations in favorable hormones such as growth hormone and testosterone.

The negative effect for aerobic exercise appears to be exponentially greater the more time you spend training. For instance, in long-term endurance athletes, hair cortisol levels were found to be much higher than in a sedentary control group.

Even in non-athletes we see evidence of this “overtraining” effect with greater volume: In a study that compared the effect of 13-weeks of aerobic training in overweight men, a group that did 30 minutes of training lost 4 kg of body fat, whereas a 60-minute training group lost only 3.8 kg of body fat. Doing double the amount of exercise resulted in slightly less fat loss.

http://www.poliquingroup.com/Articl...rdio_or_Weights_For_Fat_Loss__Prioritize.aspx

Höpsö et sinä tuolla tavalla kesäkuntoon pääse. Ota tavoitteeksi vetää joka päivä aamuaerobinen väh. 60min ja siihen päälle sitten hyvällä 2-jakosella ohjelmalla kuritat kropan joka päivä kahdessa osassa siellä salilla. Eläkä säästele niissä erikoistekniikoissa ja kaikki sarjat vedät negatiiviseen failureen asti isoilla romuilla. Giant setti tyylisellä kiertoharjoittelulla saat myös salitreeniin sitä aerobista aspektia, muistat vaan että sarjatauot on pahasta. Syömisestä sen verran, että hyvä nyrkkisääntö on mitä vähemmän syöt sitä parempi. Ja tosiaan tuo saunominen on hyvä, pidä se! :whip:

Juu kyllä näillä ohjeilla kannattaa tehä.. Ei helvetti kun joku aloittelija lukee tämänkin ohjeen ja sisäistää tälläsen paskan vielä.. Sanokaa ny joku fiksumpikin jotain. Mutta vaikka olisikin sarkasmia toi, niin ei kyl kirjoitettuna toimi yhtään.

Tästä ketjusta tuli eeppinen. Ei saatana että ollaankin saatu 20 erilaista paskaa ohjetta nopeaan laihdutukseen lihavalle kilpatanssijalle.

Juu kyllä näillä ohjeilla kannattaa tehä.. Ei helvetti kun joku aloittelija lukee tämänkin ohjeen ja sisäistää tälläsen paskan vielä.. Sanokaa ny joku fiksumpikin jotain. Mutta vaikka olisikin sarkasmia toi, niin ei kyl kirjoitettuna toimi yhtään.

Mitä vikaa siin oli?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom