Lahjapulma!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu
Kaksi kymppiä kukkapuskaan ja loput sujautat yön päätteeksi tytön vyötärönauhalle. Jos ei poski ole hellänä, niin...

Unohda poika dildot ja vastaavat. Kukkapuska toimii, seksi toimii kunhan ei ole päivänselvää, että olet vain hakemassa vastinetta rahoillesi. Integrandi heitti hyvän neuvon. Ele on tärkein, näin minulle opetettiin.

Tokihan tuo ensimmäinenkin toimii, jos tyttö on huumorintajuinen (hyvin..). Voitte sitten yhdessä päättää, mihin ylijäämän kulutatte.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kannattaisi tatuointilahjakorttia.. vähän liikaa jotenkin :P

Itse sain exältä 18-vuotis syntymäpäiväksi hienon illallisen ravintolassa ja mojovan hotellihuoneen meille kahdelle. Enpä mä muuta tarvinnut :)

Poikaystävältäni sain ihanan kaulakorun, kun täytin 18... Hän oli pistänyt sen nallelle kaulaan ja nallen lahjakassiin. Tää typy oli sulaa vahaa:haart:
Yleensä en ole tykännyt koruista lahjana, sillä usein ei ole korun ulkonäkö miellyttänyt. Lahjan kannattaa olla sellainen, että siitä jää jotain saajalle... Kuihtuvat kukat voi toki kuivattaa, mutta esim. korusta/esineestä on iloa pidemmäksi aikaa. :)

Ostat yhden helvetin hienon ruusun... Ehketi jonkun pienen korun ja sitten ei tarvita muuta ku koti-ilta ja hyvää safkaa ja vaikkapa leffa ja eiköhän se siitä..

Toisaalta voisit ostaa edelleenkin sen ruusun ja pienen muiston ja käyttää emäntäs syömässä jossain siistissä paikassa...

Tai ostat sen pienen muiston ja sitten lähette vetään kännit johonkin siistiin paikkaan ja harrastatte känniseksiä...

Tai ostat sille just jonkun voodoo-dildon ja vedät ite kännin ja kavereitten kanssa sitten iltasella leikitte sillä dildolla vaikka dildonpyöritystä... :jahas:

Tatuointi on huono idea jos lahjan saaja ei ole jo pitkään suunnitellut sellaista ottavansa. Jos kyse on päähänpistosta tai "no kai sellasen vois ottaa" reaktiosta lahjan saamisen jälkeen niin metsään mennään. Onhan se antajan mielestä kiva että antoi jotain "ikuista" mutta yleensä juuri tämäntyypiset tempaukset ovat niitä joista sitten tilitetään 7 vuoden päästä että vittu kun tuli tuli oltua nuorena hölmö kun on joku "söpö" (lue: kulahtanut) enkeli lavassa tai ah niin originaali tribaali alaselässä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom