Lahjapulma!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu
Tuossa oli jo välillä keskustelua noista lahjojen ostosta. Minullakin on ongelma en millään keksi mitään lahjaa tyttöystävälleni joka tulee täysi-ikäiseksi. Olen ajatellut tatuointiliikkeeseen lahjakorttia, mutta en ole siitä ihan varma. Ideoita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä itse ainakin tykkäisin lahjakortista kauneushoitolaan, tyttöystäväsi voisi sitten itse päättää haluaako esim manikyyrin, pedikyyrin vai kasvohoidon, tai vaikka kaikki! :)
Tatuointiliikkeen lahjakortti ei välttämättä oo hyvä idea, itse kyllä sain 20-vuotis lahjaksi poikaystävältä tatuoinnin, mutta se ajatus lähti ihan omasta päästäni.
yhteinen kylpyläviikonloppu ois kans kiva ja varaat sieltä etukäteen hieronnat teille kummallekkin!
Itse en tykkää saada koruja lahjaksi, kukaan ei oo onnistunut ostamaan korua mulle mistä tykkäisin. Ellet siis ole aivan sata varma tyttöystäväsi mausta, älä osta korua..

Dino84 sanoi:
tietty jos muijas harrastaa jotain niin voisit ostaa jotain siihen liittyvää?
saako muuten kortin jo?

Ei ainenkaan vielä ihan heti korttia saa. Mutta kesän kuluessa varmaan.

Samoilla linjoilla Power puff girl:in kanssa, että korulinjalle en lähtisi. Se ei välttämättä ole mielikuvitukseton lahja, mikäli esim. kaiverrukseen on sisällytetty oikeasti jotain ideaa tai koru muuten vaan ei ole mikään perinteinen jokatytön kultakillutin, mutta kyllä sulla vähintään yksi verisuoni poksahtaa päästä, jos tällä saralla yrität löytää jotain persoonallista. Sen sijaan se yhteinen kylpyläreissu voisi osua nappiin, jos tyttösi sellaisesta aktiviteetista tykkää. Tosin yöpyminen kylpylässä saisi tässä tapauksessa budjettisi paukkumaan liitoksissaan, ovat varsin eteviä nyhtämään rahat pois niissä laitoksissa.

Lahjakortti kosmetologille ei ole vihje siitä, että tyttö voisi joskus katsoa peiliinkin, vaan se on kaunis huomion osoitus. Hyvä lahja, kunhan karsit väärinymmärryksen mahdollisuuden ;) Kynttiläillallinenkaan ei muuten ole huono, niin pliisulta kuin se kuulostaakin. Naiset on näissä asioissa joskus paljon helpompia tapauksia kuin mitä meille kunniaa annetaan... Tsemppiä lahjan hankintaan!

Nuo lahjakortit poika-/tyttöystävälle on kyllä mielestäni vähän tylsiä. Vähän kuin rahaa antaisi eikä se oikein sovi.

Tuolla budjetilla veisin tytön varmastikin syömään +ostaisin huokeahkon vaatekappaleen. Vaihtoehtoisesti tekisin itse safkaa + ostaisin vähän kalliimman vaatekappaleen (vaikka joku paita, jonka haluaisit nähdä hänen päällään). Muista kuitenkin ostaa yhtä kokoa pienempi malli niin teet vaikutuksen ;)

Hyviä lahjaideoita saa yleensä sillä taktiikalla, että pitää korvat auki kun hengailee sen tytön kanssa. "oi, eikö olekin ihana? Vitsi että tekis mieli ostaa tää, seuraavasta tilistä taidan ostaa tän" jnejne.... Sitten vaan valkkaamaan listasta jotain kun synttärit, joulut, vuosipäivät ym tulevat vastaan.

osta semmone pieni pyörivä dildo :lol2: tykkäis joo varmasti, eiku hmm... mä varmaa veisin kans jonnekki ravintolaa syömää + joku pieni lahja esim: jotku korvikset tai jotai. vittu mä naisista mitää tiiä :thumbs:

annat sen 80€ kirjekuores ja kirjotat mustal tussil huonolla käsialal " sulle kultsu " ja pujutat sen kirjekuoren sen takin taskuu ja sit se löytää sen sieltä :D

Dynamite88 sanoi:
osta semmone pieni pyörivä dildo :lol2: tykkäis joo varmasti, eiku hmm... mä varmaa veisin kans jonnekki ravintolaa syömää + joku pieni lahja esim: jotku korvikset tai jotai. vittu mä naisista mitää tiiä :thumbs:

ROTFL

Mä olisin osannut neuvoa halpoja lahjoja (ja vielä hyviä) , mutta toi budjetti on niin korkea että menin sekaisin. Menkää kylpylään kahdestaan ja kaikki mutanaamiot mitä rahalla saa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom