Lahden punttisalit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uutta salia katselen ja Reverse Hyper pitää olla. Nykyisellä salilla ei ole ja siksi juuri olen salia vaihtamassa.
Make on sijainniltaan vähän huono itselle, mut kaikkea ei voi saada :)

Aloitin käydä Hollolan puolella Liikku -salilla ja sielläkin puutteena tuo reverse hyper -laite. Nordic curl liikkeen nyt saa puolapuita apuna käyttäen tehtyä, mutta vähän jää puuttumaan tuolle alueelle liikkeet. Taljoissakin penkit ja puitteet sellaiset, ettei oikein onnistu ilman virityksiä.

Muuten sali on laaja eli tilaa treenata löytyy. Tosin käyn itse aamulla ennen ja jälkeen klo 6, niin silloin nyt saakin lähes yksin ollakin. =)

Kesäksi pitäisi töihin Lahteen ja ois sali hakusessa. Kriteerit:
Halpa, ei liikaa tungosta, hyvin vapaita painoja, saa käyttää mankkua. Ehdotonta plussaa atlaskivistä, tukista, traktorinrenkaista, farmarikävelyn kahvoista, hiekkasäkeistä 70-130kg alueella, yolk walk teline, muu strongman härpäke.

Kesäksi pitäisi töihin Lahteen ja ois sali hakusessa. Kriteerit:
Halpa, ei liikaa tungosta, hyvin vapaita painoja, saa käyttää mankkua. Ehdotonta plussaa atlaskivistä, tukista, traktorinrenkaista, farmarikävelyn kahvoista, hiekkasäkeistä 70-130kg alueella, yolk walk teline, muu strongman härpäke.
Mites jos siellä olisi vielä nättejä pimuja tarjoamassa seuraa sekä ilmaiset munkkikahvit yms. mukavaa?
Ei vaan, täältä et löydä salia josta nuo kaikki löytyisi. Meidänkin salilla on yoke ja mutta painavin säkki 70kg eikä kiviä.

Mites jos siellä olisi vielä nättejä pimuja tarjoamassa seuraa sekä ilmaiset munkkikahvit yms. mukavaa?
Ei vaan, täältä et löydä salia josta nuo kaikki löytyisi. Meidänkin salilla on yoke ja mutta painavin säkki 70kg eikä kiviä.
Mikäs se teidän sali sitten on? Luettelin noi siis plussina, ei kaikkea tarvi enkä odotakaan löytyvän. Hyvät vapaapainot nyt ois pääsijalla, kaikki muu vaan positiivista. Näytti ainakin nettisivujen mukaan tuolta K&M löytyvän tukki toiminnalliselta puolelta. Makella on vähä huonommat nettisivut niin ei oikein selviä mitä sielä löytyy.

Edit: Ei ne nätit pimutkaan haittais

Mikäs se teidän sali sitten on? Luettelin noi siis plussina, ei kaikkea tarvi enkä odotakaan löytyvän. Hyvät vapaapainot nyt ois pääsijalla, kaikki muu vaan positiivista. Näytti ainakin nettisivujen mukaan tuolta K&M löytyvän tukki toiminnalliselta puolelta. Makella on vähä huonommat nettisivut niin ei oikein selviä mitä sielä löytyy.
Mulla ei ole paljoa kokemusta saleista mutta just K&M:llä olen käynyt ja siellä on ihan hyvät perusvehkeet mutta ei säkkejä eikä yokea, ne löytyy taas crossfit salilta jossa käyn.

K&M ei todellakaan ole Lahen saati Lahden paras sali. Vuodesta toiseen pukkarit ja peseytymistilat surkeat, hanat rikki, laitteet halvinta laatua ja toimii miten sattuu, käsipainot eriparia ja ylipäätään se näkyy että kaikessa on säästetty.

Henkilökohtaisesti en ole saanut ikinä hyvää asiakaspalvelua respan tytöiltä tai omistajan vaimolta.

Olosuhteiden pakosta olen joutunut käymään k&m salilla viimeisen 3v aikana 30 kertaa ja nyt todella tyytyväinen ettei enää tarvitse. Vaikka ketjun saleista en perusta niin kyllä Gogo:lla on mukava treenata kun puitteet on kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom