Lahden punttisalit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
K&M ainakin lauantaisin 9-15 aspa auki. Sunnuntaisin taitaa hyvin harvassa paikassa olla henkilökuntaa paikalla, ainakaan niissä paikoissa missä pääsee kertakäynnille.

Nettisivujen mukaan asiakaspalvelu on viikonloput kiinni. Seuraava?

Melko huonostihan noi asiakaspalvelut on viikonloppuisin auki. Kuntokeskus K&M on melko lähellä messukeskusta, tosin vain lauantaina asiakaspalvelu auki. Muita ei oikee tuu mieleen, mitkä sopis voimanosto treenaukseen.

Sinnepä sitten. Käykö siellä ollenkaan reenaamassa sen olosta porukkaa, jota uskaltas pyytää kyykkyä varmistamaan? Siis ihan naisihmisen pikkurautoja vaan.

Sinnepä sitten. Käykö siellä ollenkaan reenaamassa sen olosta porukkaa, jota uskaltas pyytää kyykkyä varmistamaan? Siis ihan naisihmisen pikkurautoja vaan.

Minä ainakin näen päiväunia että joku nainen tulisi pyytämään minua varmistamaan :hyvä:
No leikki sikseen, asiallista porukkaa kaikki ja varmasti tulee, kunhan vain uskaltaa pyytää.

Eilen tuli koeajettua GoGo Express launeella. Asiallinen sali laitteiden/tilojen puolesta. Löytyykö pakkislaisia siellä treenaavia? Arveluttaa vielä hankkia 12kk jäsenyys.

N
Eilen tuli koeajettua GoGo Express launeella. Asiallinen sali laitteiden/tilojen puolesta. Löytyykö pakkislaisia siellä treenaavia? Arveluttaa vielä hankkia 12kk jäsenyys.

Jos vielä arveluttaa, tuu vilkasemaan Letic ennenkuin teet päätöksen ;) on siis siinä Prisman ja Cittarin välissä. Tutustumaan pääset ilmasiks, tuu ainakin vilkasee :rock:

Ja sieltä löydät ainakin muutaman jotka täälläkin kirjottelee ainakin jotain.

Tuli tosiaan kortti nyt hankittua GoGo:lle.. tykännyt salista ja hinnasta:)

Letic oli myös mielessä joku aika sitten, hinta ja tuo sitoutuminen ei houkutellut verrattuna GoGO:hun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen tuli koeajettua GoGo Express launeella. Asiallinen sali laitteiden/tilojen puolesta. Löytyykö pakkislaisia siellä treenaavia?

GoGolla tullut käytyä avaamisesta lähtien. Muuten hyvä sali, miinuksena kuitenkin se että viikonloppuina (ja luultavasti iltaisin) todella ruuhkaista, mutta tämän välttää treenaamalla aamupäivisin. Toinen ärsyttävämpi asia on peruskuntojumppareiden suuri määrä, joilta puuttuu täydellisesti salietiketti ja ymmärrys jakamisesta. Suuremmilta tappeluilta kuitenkin vielä vältytty :)

Tää viikko tullut nyt siellä treenattua. Väkeä riittää iltapäiväs-aikaan, mutta yllättävän hyvin sopinut tekemään.

Tosiaan, huomannut saman noiden "perus-jamppojen" suhteen. Eikai niiltä välty millään salilla oikeen :)

Tää viikko tullut nyt siellä treenattua. Väkeä riittää iltapäiväs-aikaan, mutta yllättävän hyvin sopinut tekemään.

Tosiaan, huomannut saman noiden "perus-jamppojen" suhteen. Eikai niiltä välty millään salilla oikeen :)

Mitkäs on miehen kokemukset tässä vaiheessa? Ite kävin tänään vilkaisemassa kyseistä paikkaa ja pari kysymystä heräsi joihin ei oikein puolueetonta vastausta voinut kysyä respasta:
1. Onko iltaisin (17-21 välillä) pahastikin ruuhkaa? Esim. kyykky- ja penkkipunneruspaikkoja oli kumpiakin 2kpl, riittävätkö?
2. Levypainoja näytti olevan lukumäärällisesti aika vähän. Tuleeko niistä ikinä pulaa? 50kg kiekkoja esimerkiksi en nähnyt ollenkaan, eli mites jos vaikka joku tekee jalkaprässiä ja joku mavea samaan aikaan, niin meneekö kaikki salin 20 kilon kiekot näiden kahden jampan käyttöön?
3. Onko ylipäätään mave sallittu, kun sellaista huhua kuullut jostain että GoGo:lla oltaisiin tultu huomauttamaan kolinasta?

Ja pari kysymystä jotka olisi voinut kyllä kysyä respastakin mutta kun en muistanut :D
4. Pääseekö sisään aukioloaikojen ulkopuolella esim. kortilla?
5. Miten sauna on päällä?

Mitkäs on miehen kokemukset tässä vaiheessa? Ite kävin tänään vilkaisemassa kyseistä paikkaa ja pari kysymystä heräsi joihin ei oikein puolueetonta vastausta voinut kysyä respasta:
1. Onko iltaisin (17-21 välillä) pahastikin ruuhkaa? Esim. kyykky- ja penkkipunneruspaikkoja oli kumpiakin 2kpl, riittävätkö?
2. Levypainoja näytti olevan lukumäärällisesti aika vähän. Tuleeko niistä ikinä pulaa? 50kg kiekkoja esimerkiksi en nähnyt ollenkaan, eli mites jos vaikka joku tekee jalkaprässiä ja joku mavea samaan aikaan, niin meneekö kaikki salin 20 kilon kiekot näiden kahden jampan käyttöön?
3. Onko ylipäätään mave sallittu, kun sellaista huhua kuullut jostain että GoGo:lla oltaisiin tultu huomauttamaan kolinasta?

Ja pari kysymystä jotka olisi voinut kyllä kysyä respastakin mutta kun en muistanut :D

Tervehdys,
1. Siellä on vielä tullut treenailtua 16-19 välisenä aikana. Varmaan juuri pahin ruuhka-aika ja nyt sykyllä väki on vain lisääntynyt. En osaa sanoa miten on tuossa 20-21 aikaan.
2. Levypainoja on omasta mielestä reilusti, harvoin siellä kukaan vetää semmosia malmeja että kiekot käy vähiin.
3. Tällä salilla en ainakaan ole nähnyt tai kuullut että olisi valitettu kolinasta. Itsekin vetelen silloin tällöin ja ei ole sanomista tullut.
4. Ei pääse kortilla sisään. Pelkästään silloin kun hlökunta on paikalla eli ark 6:30 - 22, la 10 - 18 ja su 12 - 20. Vklp aukiolot sais olla vähän pidemmät imo.
5. Saunaa ei löydy, mutta hyvät suihkutilat ja isot pukkari on +

Muuten laitteisto ja sali kokonaisuudessaa on miellyttänyt. (ja hinta :D)

Poikkesin tuossa muutama viikko sitten Lahdessa työreissulla ja kävi Maken fitness centterillä. Oli erittäin positiivinen kokemus hyvät laitteet, ei ruuhkia, saunat ja kaikki. Niin ja nättejä likkojakin. Täytyy poiketa toistekin kunhan taas sinne päin eksyn.

Sen verran omia huomioita voisin lisäillä, että painot yleensä ihan missä sattuu ja saat juosta pitkin salia ettimässä jotain tiettyjä painoja. Epäsiistiä, pölyä ja hiekkaa ollut laitteiden ympäristöillä, henkilökuntaa olen harvoin nähnyt muuta kuin moikkailemassa tiskin takana ja siisteyden ylläpitäminen mitä ilmeisimmin ei kuulu heidän hommiin. Pyysin, ja taisi jokunen muukin pyytää, alkuvuonna useampaan otteeseen pientä suoraa tankoa, mutta ei ole tainnut ilmestyä. Ja ihan viimeinen maku meni paikkaan, kun erästä kanssatreenaajaa kiellettiin treenaamasta muiden ihmisten kanssa, tai muutoin hänen pitäisi maksaa pt:n käyntimaksu.
Mä tosin olen vähän neitimäinen salivalintojeni suhteen ja tartten hyvän zenin ympärilleni, niin ei tule kovin usein käytyä. Mutta jos ei pikkujutut haittaa, niin on se ainakin halpa ;)

Sen verran omia huomioita voisin lisäillä, että painot yleensä ihan missä sattuu ja saat juosta pitkin salia ettimässä jotain tiettyjä painoja. Epäsiistiä, pölyä ja hiekkaa ollut laitteiden ympäristöillä, henkilökuntaa olen harvoin nähnyt muuta kuin moikkailemassa tiskin takana ja siisteyden ylläpitäminen mitä ilmeisimmin ei kuulu heidän hommiin. Pyysin, ja taisi jokunen muukin pyytää, alkuvuonna useampaan otteeseen pientä suoraa tankoa, mutta ei ole tainnut ilmestyä. Ja ihan viimeinen maku meni paikkaan, kun erästä kanssatreenaajaa kiellettiin treenaamasta muiden ihmisten kanssa, tai muutoin hänen pitäisi maksaa pt:n käyntimaksu.
Mä tosin olen vähän neitimäinen salivalintojeni suhteen ja tartten hyvän zenin ympärilleni, niin ei tule kovin usein käytyä. Mutta jos ei pikkujutut haittaa, niin on se ainakin halpa ;)

Oon käynny tuolla alusta asti ja en ole kyllä törmänny mihinkää noista ongelmista. Käsipainotelineellä on aina painot paikallaa jossei nyt jotku isoimmat ole telineen alla. Siisteydestä ei kanssa tulis mieleenkään valittaa. Ton yhen treenaajan tapauksest oon kans kuullu. Sille oli huomautettu siit ettei se se saa tehä tuol pt-hommii ilmasiks, vaan salille maksetaan siitä tietty osuus. Ni tää koitti kulkea salilla monta kertaa päiväs treenikassin kanssa muka treenaten ja ohjas samal ihmisii. Toi oli kyllä iha sen oma moka, enkä ole kuullu kellää muulla olleen vastaavii ongelmii.

GoGo on ihan ylivoimasee Lahen paras sali. Laitteet on älyttömän hyvät, vapaita painoi riittävästi ja mistää muulta salilt ei löydy täällä lähellekää vastaavaa tasoa olevii vehkeitä. Tilaa ja vehkeitä niin paljo, et vaikka siel on ruuhka ni silti ei joudu venaamaa ja jonottamaa mihinkää kuin tosi harvoin. Ite oon tosi tyytyväinen ja musta tuol on tosi hyvää jengii treenaamassa.

Oon käynny tuolla alusta asti ja en ole kyllä törmänny mihinkää noista ongelmista. Käsipainotelineellä on aina painot paikallaa jossei nyt jotku isoimmat ole telineen alla. Siisteydestä ei kanssa tulis mieleenkään valittaa. Ton yhen treenaajan tapauksest oon kans kuullu. Sille oli huomautettu siit ettei se se saa tehä tuol pt-hommii ilmasiks, vaan salille maksetaan siitä tietty osuus. Ni tää koitti kulkea salilla monta kertaa päiväs treenikassin kanssa muka treenaten ja ohjas samal ihmisii. Toi oli kyllä iha sen oma moka, enkä ole kuullu kellää muulla olleen vastaavii ongelmii.

Tarkoitinkin nyt painokiekkoja, en käsipainoja. Ja siisteys lienee subjektiivinen käsite, toisilla saleilla siivoaminen on sitä, että laitteet pestään tyyliin kerran viikossa ja toisilla se on pelkkä lattian imurointi. Itse ainakin tykkään kun on enemmän panostettu palveluun ja voin siitä vähän enemmän maksaa, joten jokainen tyylillään.
Puhutaan kyllä myös eri henkilöstä, ei todellakaan ollut pt-hommia tekemässä vaan treenaamassa. Tämän tiedän siitä että treenattiin muutaman kerran yhdessä, kunnes ei enää saatu. Ja kuten sanoin, ovat vain omia huomioita miksi en viitsi käydä usein. Näiden lisäksi toki myös mulle sopimattomat aukioloajat, lapsiparkin puuttuminen ja se että en pidä ruuhkasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom