Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En oo käyny sisällä :oops: Pitää siis mennä käymään jos ois joskus muutaki ku samaa vanhaa BB:tä..:rolleyes:

Hain Trion liikkeestä versat, ja kattelin vaatemallistoa niin silloin oli ainakin joitain GASP:n tuotteita. Eventa, Tokia on hyvä mesta. ;)

Ihme ryntäys ollu tuonne tokialle. Kuronenkin taitaa siellä bodailla nykyään kun leticiltä läks menemään. LAHTEEN PAKKISMIITTII!

En kyllä K&M:llä tommosta meininkiä @eventa ole huomannut.. käynyt tosin vasta n.3kk mutta ollut tosi tyytyväinen!

Ja tosi moni muukin siellä kävijä vaikuttaa olevan tyytyväisiä. Nää menee enemmän ihan jonnekin sattuman ja henkimaailman puolelle, miksi ei ite tullut viihdyttyä siellä.

Edit. Ja oli siellä tosin myös muutamia ihmisiä joiden oli selkeästi vaikeaa sietää mun olemassaoloa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkaa olla sellanen ryntäys, että pitänee alkaa rajoittaa paikkoja.

Jos nyt sitten ihan varovaisesti, täysin teoreettisella tasolla, alkaisi tätä miettimään, niin olisiko mielenkiintoa kesällä vaikkapa pistää jonkinlaiset mölkkykisat pystyyn? Esim jossain sataman liepeillä.

Mitkä on Lahden parhaat salit, jossa ei helvetillinen tungos koko ajan?

Itse suosin Maken Fitness Centeriä. Hyvät laitteet ja paljon vapaita painoja. Ei varsinaisesti mikään Fitness sali, mutta peruspodaus onnistuu hyvin.
Tälleen kesällä tuskin millään salilla on kauheeta ruuhkaa. Varsinkin viikonloput on tosi rauhallisia.
Ite käyn arkisin pääasiassa aamulla treenaamassa ja silloin saa melko rauhassa olla vuodenajasta riippumatta.

Itse suosin Maken Fitness Centeriä. Hyvät laitteet ja paljon vapaita painoja. Ei varsinaisesti mikään Fitness sali, mutta peruspodaus onnistuu hyvin.
Tälleen kesällä tuskin millään salilla on kauheeta ruuhkaa. Varsinkin viikonloput on tosi rauhallisia.
Ite käyn arkisin pääasiassa aamulla treenaamassa ja silloin saa melko rauhassa olla vuodenajasta riippumatta.
Täytyy käydä testaamassa.
K&M:llä riittää kyllä ruuhkaa näin kesälläkin sen takia ollaan kaverin kans vaihtamassakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom