SUPERCARB 1kg -40%

Lahden mimmit hoi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
Mua kiinnostais nähdä, kuinka paljon täällä on muita lahtelaisia punttimimmejä. Voisitteko ilmoittautua tähän threadiin ja kertoa millä salilla jumppailette? :) Joskus tulevaisuudessa ois kiva jopa nähdä muita pakkislaisia naisia, kun en ikinä saa itseäni raahatuksi noihin muiden kaupunkien miitteihin :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
En enää Lahdessa treenaa kun muutin Tampereelle mutta usein tulee kyllä Lahdessa käytyä. Mielelläni voisin liittyä seuraan jos Lahdessa tapailette.

juup lahdesta ollaan! Tällä hetkellä treenailen zenanassa... Aikaisemmin on tullut käytyä myös Gasellissa ja Gymillä, myös uimahallin salilla:)

Ainiin unohdin mainita, että itse treenailen tuolla Maken Fitness centterillä :)

En ole ihan lahtelainen, vaan naapurikunnasta... (Lahteen matkaa n. 15km)

Kesäajan olen treenaillut 3-4 kertaa viikossa "omalla salilla" josta löytyy häkki, penkki, tanko, satoja kiloja levypainoja, kässärit ja pikkuisen muuta sälää. :)

Loman loputtua on tarkoitus hankkia kortti juuri tuolta Maken Fitnesscenteristä!
Mieheni on paikan testannut ja hyväksi havainnut, joten luotan häneen.:worship:

Itse asiassa en ole vielä varma kannattaako minun hankkia kk-kortti vaiko sittenkin jotain lippuja (jos edes mahdollista). Nimittäin tuolla omalla salilla kun pystyy ison osan treeneistä tekemään ja ilmaiseksi:jahas: . Ainoa mitä kaipaan on oikeastaan taljat ja reiden ojennus ja koukistus -hommelit. Eli pari kertaa viikossa jos kävis Makella ja loput oman salin uumenissa.

Itse asiassa en ole vielä varma kannattaako minun hankkia kk-kortti vaiko sittenkin jotain lippuja (jos edes mahdollista). Nimittäin tuolla omalla salilla kun pystyy ison osan treeneistä tekemään ja ilmaiseksi:jahas: . Ainoa mitä kaipaan on oikeastaan taljat ja reiden ojennus ja koukistus -hommelit. Eli pari kertaa viikossa jos kävis Makella ja loput oman salin uumenissa.

Sun kannattaa sit varmaan hommata sellai 10* kortti esimerkiksi :) Maken sali on kyllä ollut mun mieleen, tervetuloa joukkoon!!! (:

Minä myös olen lahdesta, kävin joskus Zenanassa, mutta avomiehen myötä intouduin lahden kamppailulajikeskukselle. Aloitin siellä krav magan, ja samalla jatkoin punttia. nyt maga on jäissä, kun en viittinyt maksaa kurssimaksuja kun ei yhtään tiiä miten ny syksyllä pääsee treeneihin... :down:onneks siellä voi muuten välillä käydä paiskomassa -ööh- säkkejä tietenkin :) Kovasti vaan tuppaa olemaan yksinäinen olo, ja tahtoisin samanhenkisen salikaverin, kun avokki ei niin ole salin ystävä....:( kickboxingia sitten senkin edestä. muutaman kerran olen salillani tyttöihin törmännyt ja usein saa olla ihan yksin, ainakin kun on nyt ennen koulun alkua aamuisin käynyt. hmm.:jahas:

onkos kenelläkään lahden mimmeistä omaa traineria vai ihan omin neuvoin treenailette? mielessä on käväissyt ajatus, mutta asian eteen en ole vielä tehnyt mitään... kokemuksia?

Mie oon ainaki hommannut valmennusta henk.koht. treeniohjelman ja ravinto-ohjelman muodossa. Lahtelainen Kata tarjoaa palveluja monipuolisesti; personal-trainingia, henkilökohtaisia ravinto-ohjelmia ja -neuvontaa, treeniohjelmia jne. Suosittelen lämpimästi :thumbs:

www.katarinatunturi.com

No eihän toi halpaa puuhaa ole, mutta opiskelijan kukkarosta mäkin maksoin - pari kuukautta vaan tinkii muista menoista niin rahat riittää ;) Personal training on luonnollisesti aika tyyristä (ainakin miulle), mutta noita ravinto- ja treeniohjelmia voi saada ihan suotuisaankin hintaan. Ja sehän on ihan itsestä kiinni, että mistä on valmis maksamaan ja mikä itselle on tärkeää. Mulle toi oli tärkeä juttu ja halusin siihen säästää :) Jos haluat noista Katan hinnoista kysellä, niin kannattaa ottaa ihan henk.koht. yhteyttä vaikka sähköpostitse ja kysellä tarkemmin :)

Jokos lahden mimmit on käyny tutustumassa uuteen Finnbodyn saliin? :) Itse en oo käynyt, haluaisin kyllä tsekata kun laitteet on kuulemma uusinta uutta ja viimeisen päälle monipuolisia.

Muuten mua ei oo oikeen koskaan kiinnostanu noi ns. "muotisalit". Sen tietää että kun näin pieneen kaupunkiin tulee yksi hienompi kuntoklubi, niin siellä sitten käy kaikki. Mie tykkään enemmän niistä "varjokansan" punttiksista, joissa rokki pauhaa ja ilmassa leijuu tiettyä asennetta.

Mutta tosiaan, ois kiva kuulla mielipiteitä tuosta salista muiltakin kuin "ei niin tosissaan treenaavilta" kavereilta. Tuollahan on naisille erikseen sali, mutta siellä ei kuulemma ole vapaita painoja / tankoja tms. juurikaan (?) :wtf:

Ite kävin jonkin aikaa Gymillä, mutta se ei oikeen ollut mun paikka ja rantauduin sitten Zenanalle, jossa kävinkin jonkin aikaa. Sali ympäristö, niin laitteet kun ihmiset tuli tutuiksi ja niimpä siellä oli mukava myös säännöllisesti käydä ja tuottaa tulosta. Kesän ja syksyn mulla on ollut nyt kokonaan taukoa aktiivisesta salista (ja se näkyy :jahas:), osittain sen takia että lopetin Z:lla käynnin ja etsin uutta salia. Kävin testaamassa Foreverin (ent. Nicks) ja rakastuin! :haart: oikein mukava sali, tilava ja monipuolinen, ja lähellä keskustaa. Testasin siellä myös voimapyörän, himassa on vastaava halpis malli mutta kyllä toi aito voimapyörä vie voiton.. yllättävän raskasta. En edes pystynyt viemään liikettä ihan loppuun ja näin ollen sain vaan ylävatsat kipeiksi :evil: siinäpä uusi tavoite sitten.
Ja ah, siellä on mangneetti kortti jota olen niin pitkään kaivannut (zenanalla ei olut.. :jahas:)

Mä voisin kanssa vähän katella nuita katan tekemisiä ja hintoja.. ja tää mimmi on kanssa miiteissä mukana mielellään :thumbs: !!

^^ en oo Finnbodylla käyny, varmasti jossain vaiheessa käyn tsekkaa mutta voin jo vaikka vannoa etten korttia hanki. Eikös siellä ole kolme kerrosta? herranjumala. Mihin tarvii yks ihminen niin paljon laitteita:D Eikö immeiset pärjää enään vapailla painoilla, taljoilla ja perus laitteilla. Pitäsi muistaa taas se miten kehitytään eikä kitkutella kaiken maailman laitteilla niitä pikku lihaksia... Tietty jotkut tykkää, ko on varaa valita.
Ite käyn mielummin pienemmällä, hyvällä perus salilla. Ja kuulin huhuja että siellä poreammeessakin oli käynyt jotakin ikävää..

arh, vielä yksi postaus.. sori :D
Niin angelo mikä koira sulla on? ei sinänsä liity mitenkään tänne mutta.. ainakin mä suoritan aerobiset milloin mitenkin noiden hurjien kanssa puuhaillen, en "tyttöjumpilla" käyden.. Tuo toinen kun on ibiza, niin vauhtia riittää vaikka kuin pitkille juoksu lenkeille, eikä puhti lopu.

Niin angelo mikä koira sulla on? ei sinänsä liity mitenkään tänne mutta.. ainakin mä suoritan aerobiset milloin mitenkin noiden hurjien kanssa puuhaillen, en "tyttöjumpilla" käyden.. Tuo toinen kun on ibiza, niin vauhtia riittää vaikka kuin pitkille juoksu lenkeille, eikä puhti lopu.

Meil on 1,5-vuotias amstaffi. Btw ootko sä muuten sasa (tuli mieleen jos sulla on ibiza) ? :) Sama juttu täällä, aerobiset tulee tehtyä pääasiassa koiran kanssa tai itsekseen hölkäten (: Tolla otuksella ei kyllä energia lopu millään lenkillä :D

No joo, oonhan mie Sasa:D
Hauskaa aina kun on harvinaisia rotuja niin porukka tietää ympäri Suomea :D
Nyt mä rupesin raksuttaa kuka siellä päässä olis eikä tuu kun pari tytteliä mieleen.. :rolleyes:

No ninnuhan täällä :)

Ai sä oot alkanu käymään Foreverilla. Onks siellä tehty remppaa tms. sen jälkeen ku nimi muuttui? Mäkin treenasin siel Nick'sin aikoihin ku olin siel pari vuotta töissä.. Tykkäsin siitä aerobisesta puolesta (:

Joo niin mä ajattelinkin että ninnu tai sitten anna :)
Onsiel tehty remppaa, ite en oo siel nicksin aikoihin muutakun kävässyt niin en osaa niin konkreettisesti sanoa mitä on muuttunut, mutta onse ainakin huomattavasti tilavamman ja toimivamman tuntunen! mun käsittääkseni se sali ainakin on pistetty ihan uusiks ja muutenkin paikalla uusi ilme.
Sinne saa kymmen ilmais kertaa kun menee tutustumaan :thumbs: ihan hyvä tarjous mun mielestä.

Suositut

Back
Ylös Bottom