Lady Gaga

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karukoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Owned :lol2:

Ja musiikkihan on naturlich melkosta schaissea.

Okey, ja nyt mä sain sitten vasta tietää, että tolla muijalla (?) onkin sitten peenis...yeeeey..

Musasta ei kyllä pysty oikein sanomaan mitään. Itse artistista sitten tulee mieleen genre Porilainen parturikampaaja. Kukin tulkitkoon edellisen sitten omalla tavallaan.

Mä olin konsertissa kaverin kanssa, vaikken mikään Lady Gaga-fani olekaan. Ihan viihdyttävä noin pieneksi shöyksi ja se täytyy sanoa, että olipa housussa mitkä vehkeet tahansa, niin ihan törkeen hyvä ääni!! Pari biisiä veti ilman taustanauhaa ja ei voi ku kehua. Tosin enemmän itseen iski lämppäribändi, Hyper Crush!! :rock:

Mä olin konsertissa kaverin kanssa, vaikken mikään Lady Gaga-fani olekaan. Ihan viihdyttävä noin pieneksi shöyksi ja se täytyy sanoa, että olipa housussa mitkä vehkeet tahansa, niin ihan törkeen hyvä ääni!! Pari biisiä veti ilman taustanauhaa ja ei voi ku kehua. Tosin enemmän itseen iski lämppäribändi, Hyper Crush!! :rock:
Kuulin tästä itsekkin. En ollut ensin uskoa, mutta kyseinen kuulija on musiikin rautainen ammattilainen ja ennusti Gagasta muutakin, kuin tähdenlentoa. Resursseja siis olisi. Olen antanut itselleni ymmärtää Gagalla olevan myös musiikin tekijänä ja sanoittajana annettavaa...

Että joo...

Enpä oo vielä törmänny Lady Gaga treadiin, joten päätin sellasen tehdä.. Siis aivan käsittämätöntä materiaalia, "Hello, hello, baby; You called, I can't hear a thiiiing..." Mieletöntä!

Ketkä fanittaa Lady Gagaa? Kädet ilmaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
gaga.jpg

<3

:kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Gaga on hyvä muija,erottuu edukseen massasta...On muuten musiikillisesti oikeasti lahjakas nainen...ja hyvä persekin vielä,ainakin ylläolevassa kuvassa!

Että joo...

Enpä oo vielä törmänny Lady Gaga treadiin, joten päätin sellasen tehdä.. Siis aivan käsittämätöntä materiaalia, "Hello, hello, baby; You called, I can't hear a thiiiing..." Mieletöntä!

LÖYTYI NOIN KOLMESSA SEKUNNISSA..
http://www.pakkotoisto.com/musiikki-elokuvat/80584-lady-gaga/

Hei älä oo tollanen...

Mä meen nukkumaan, ehkä nään unta Lady Gagasta.. On vähän köyritty/murjottu olo 4h yöunien jälkeen (kun piti lähteä laulamaan karaokea), ja 5h baseball setin jälkeen..

Po po po pokerfaceee... Papa papa razzi... Telephone ounh ounh...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom