Lady Gaga

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karukoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Parasta kun porukka täällä lyttää viisaina hienoilla perusteluillaan GaGan paskaksi, mutta kyseinen leidi vie silti kaikkien rahat ja elää onnellisena ja vielä paskoo teidän päällenne :D Go GaGa Go! Molemmat levyt ihan vitun kovia. Keikalle pitää joskus mennä.

Redone-Gaga -tiimin saundi on kyllä aika vitun uusi. Analysoimaan kun rupeaa niin esim. rummut ovat vitun tunkkaisia ja epämääräisiä, mutta jotenkin ne kuitenkin saundaavat ihan helvetin hyviltä. Outoja yhdistelmiä kirkasta ja sumeaa saundia.

Parasta kun porukka täällä lyttää viisaina hienoilla perusteluillaan GaGan paskaksi, mutta kyseinen leidi vie silti kaikkien rahat ja elää onnellisena ja vielä paskoo teidän päällenne :D Go GaGa Go! Molemmat levyt ihan vitun kovia. Keikalle pitää joskus mennä.

Redone-Gaga -tiimin saundi on kyllä aika vitun uusi. Analysoimaan kun rupeaa niin esim. rummut ovat vitun tunkkaisia ja epämääräisiä, mutta jotenkin ne kuitenkin saundaavat ihan helvetin hyviltä. Outoja yhdistelmiä kirkasta ja sumeaa saundia.

Perus 16v gaga-fani, joka alkaa heti itkemään kun muut ei tykkää :D

Viiden vuoden päästä kun lampaat ovat ostaneet tarpeeksi levyjä ja gagalla on paljon rahaa, niin tulee luultavasti joku hyvä rock/pop-levy hyvillä sanoituksilla. Tietenkään se ei myy niin hyvin maailmanlaajuisesti, mutta siksihän sitä rahaa tahkotaankin nyt.

Ps. Jos Gaga jonku päälle paskoo niin se on näiden 90 ÄO kirkuvien emoteinien :hyper:

Perus "nettiaikuinen" joka tulee heittään jotain pientä ja näppärää ikään vedoten. :D

Muutamia vuosia sitten olin musiikin tyylisuunnan suhteen erittäin tarkka ja tuolloin olisin lytännyt Lady Gagan täysin ja haukkunut paskaksi purkkapopiksi jota kuuntelevat vain aivottomat idiootit. Mutta ajat ovat muuttuneet ja lähes tyylisuunnasta riippumatta löytyy hyviä artisteja. Gagalla on monessa biisissä hienot melodiat ja mun mielestäni hän on jopa tuon seksi myy-jutun yläpuolella koska on vetänyt sen niin paljon överiksi, toisin kuin Jessica Simpsonit sun muut.

Viiden vuoden päästä kun lampaat ovat ostaneet tarpeeksi levyjä ja gagalla on paljon rahaa, niin tulee luultavasti joku hyvä rock/pop-levy hyvillä sanoituksilla. Tietenkään se ei myy niin hyvin maailmanlaajuisesti, mutta siksihän sitä rahaa tahkotaankin nyt.

Ps. Jos Gaga jonku päälle paskoo niin se on näiden 90 ÄO kirkuvien emoteinien :hyper:

Jos se paskoo mun päälle niin en varmaan enää tykkää siitä mutta on se silti sua kovempi tyyppi ;)

En mä muuta yrittänyt sanoa kuin että jos ette diggaa häntä niin ok, ei mua haittaa, en mäkään tykkää Sunrise Avenuesta, mutta älkää nyt perkele vieköön tulko tänne kertomaan MIKSI oi MIKSI hän on niin EPÄTAITEELLINEN ja RAHANAHNE ja muuta vastaavaa. Meinaan, mikä on paskempaa kuin perusteleminen tällaisissa makuasioissa? "Mä en tykkää karkista kun se on niin makeaa". "Miksi?". "Kun se on niin makeaa". "Miksi?"...................... sama virsi jatkuu. Ihan ok jos mielipide on että "minä en pidä tästä artistista", mutta jos se onkin "minusta tämä artisti on huono" niin silloin kyseessä on paska juttu. Ei ole nimittäin kivaa lukea, kuinka itselle kerrotaan kuinka on väärässä. Mihin luulet sillä pääseväsi että kerrot kuinka Gaga on paska? Parempi jos vain ilmaiset ettei iske teikäläiseen. Näin kaikilla on kivaa ja Jeesuskin hymyilee :)

:piis:

P.S. Outoa ettei esim. jossain Poker Facessa ole kuitenkaan mitään ytyä housebassoa. Sopisi paremmpin dance-meininkiin? :O

En ymmärrä miksi Gagan musikaalisuutta hehkutetaan kovasti kun se ei mielestäni missään näy. Noissa biiseissä ei ole mitään mitä Coco jambossa ja Bailandossa ei olisi.

Lady Gagahan teki biisistä vaan paremman! Express Yourself oli vain #2 Billboard Hot 100-listalla ja pääsi sinne vasta 1,5 kuukaudessa aloittaen sijalta #41.
Lady Gagan Born this Way hyppäsi samantien sijalle #1.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom