Lady Gaga

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karukoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mielestäni täyttä p*skaa, mutta olenkin enemmän metallimiehiä. Ihan näpsäkän näkönen leidi tosin, mutta eikös se ole enemmän sääntö eikä poikkes näissä yhden naisen poppibändeissä?

Jäätävän paskaa tanssimusaa ihmiset kuuntelee.

Tossa esimerkki biisistä, jossa ehkä persekin keinahtaa mukana.

Tanssimusaa

En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä "vittumitäpaskaa"-kommentteja ties missä ketjuissa, mutta mä nyt olenkin vähän outo kun en kirjoita kaikkiin ketjuihin omia negatiivisia mielipiteitäni, ehkä pitäisi aloittaa.

Itse kuuntelen musiikkia Slayerista Dimmu Borgiriin, Rammsteinista Slipknotiin, Timbalandista Pussycat Dollsiin jne jne.

Lady Gaga joka tämän ketjun aiheena on sijoittuu kategoriaan "ihan ok", ja linkittämäsi Freakadelika on "todella hyvää". Silti en jotenkin vaan osaa ajatella että jokin olisi "jäätävää paskaa"... Tulikohan musta nyt parempi ihminen kun "jäätävän paskan" lisäksi diggailin myös tuota bumbumbumia?

Kysyy nimimerkki epätietoinen, fiiliksen mukaan eri musiikkityylien kuuntelija.

Opettakaa tyhmää.

Edit: Lady Gagan threadiin ois voinut kyllä ekaksi kommentiksi heittää tyylikkään:

"VMP! Lady Gaga :urjo:, kuunnelkaa kunnon musaa eli: http://www.youtube.com/watch?v=kmQgP5ouZNo "

Lady Gaga joka tämän ketjun aiheena on sijoittuu kategoriaan "ihan ok", ja linkittämäsi Freakadelika on "todella hyvää". Silti en jotenkin vaan osaa ajatella että jokin olisi "jäätävää paskaa"... Tulikohan musta nyt parempi ihminen kun "jäätävän paskan" lisäksi diggailin myös tuota bumbumbumia?

Kysyy nimimerkki epätietoinen, fiiliksen mukaan eri musiikkityylien kuuntelija.

Opettakaa tyhmää.

no tanssittavuuteen lähinnä kommentoin, toki voin radiosta autossa kuunnella gagaakin.

mutta en kyllä tanssisi 4h--->

edit. itselläkin kokoelmista löytyy lähes kaikkea blackmetallista psyken ja klassiseen, mutta NRJ soittolistakuraa ei jostain syystä.

Netissä suurella osalla ihmisistä arvostelukyky on ala-arvoista. On joko "hirveetä paskaa", joka yleensä on vielä kauheinta mitä kys. ihminen koskaan on tavannut ja toisessa päässä "parasta ikinä", "viis tähtee heti". Mitään välimuotoa ei ole ja ei osata perustella edes hieman analyyttisesti, miksi jostain asiasta ollaan jotain mieltä. "Kun sen nyt vaan on niin"...Erityisesti median arvostelussa tämä on niin tuttu ilmiö.

Kuulin tuon poker face biisin tänään ensimmäistä kertaa radiosta (kun oli pakotettu kuuntelemaan Voicea), eikä se suurta vaikutusta tehnyt. Ainakaan ensimmäisellä kuuntelukerralla. Toisin sanoen ei erikoisemmin erottonut massasta mitä kanava suoltaa radioaalloille. Toisin kun tuo akustinen juutuubivideo samalta artistilta. Makea ääni kyllä, joka vaan hautautuu tuonne äänimaisemaviidakkoon aika tehokkaasti.

Netissä suurella osalla ihmisistä arvostelukyky on ala-arvoista. On joko "hirveetä paskaa", joka yleensä on vielä kauheinta mitä kys. ihminen koskaan on tavannut ja toisessa päässä "parasta ikinä", "viis tähtee heti". Mitään välimuotoa ei ole ja ei osata perustella edes hieman analyyttisesti, miksi jostain asiasta ollaan jotain mieltä. "Kun sen nyt vaan on niin"...Erityiesti median arvostelussa tämä on niin tuttu ilmiö.

Jeops, olet juuri asian ytimessä..

Tieto siitä, että joku on "täyttä paskaa" tahi "parhautta", jos ei tiedä miltä pohjalta immeinen mielipiteensä tekee...

Netissä suurella osalla ihmisistä arvostelukyky on ala-arvoista. On joko "hirveetä paskaa", joka yleensä on vielä kauheinta mitä kys. ihminen koskaan on tavannut ja toisessa päässä "parasta ikinä", "viis tähtee heti". Mitään välimuotoa ei ole ja ei osata perustella edes hieman analyyttisesti, miksi jostain asiasta ollaan jotain mieltä. "Kun sen nyt vaan on niin"...Erityiesti median arvostelussa tämä on niin tuttu ilmiö.

Näinpä se taitaa olla. Hyvänä esimerkkinä:

Kauheampaa renkutusta en ole eläessäni kuullut.

Ei ehkä kuitenkaan ihan kauheimpaa renkutusta mitä koko elämän aikana on kuullut? Mun mielestä esim joku Rick Astley tai Bat&Ryyd vois mennä pahemmaksi, puhumattakaan M.A Nummisesta :lol2:

No, mä kun oon tämmönen tuuliviiri tuon musiikin suhteen niin täytyypä kuunnella lisää tätä Lady Gagaa, en nimittäin kovin montaa biisiä ole kuullut :) Ehkä tykkään niistä muistakin ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tuon pokerfacen tahtiin jaksaa bilettää jos on nyt on sen verran humalassa että yleensäkään kehtaa sinne tanssilattialle lähteä retkuamaan. Tosin silloin kyllä menee melkeen mikä vaan, mutta tuo nyt on kuitenkin jossain määrin menevä kipale.

Radiosta kuultuna ei meinaa nykyisin kyllä jaksaa kuunella enää, mutta en minä ala mitään kanavasurffailuakaan harrastamaan jos sieltä Gagaa tulee.

Lady Gaga menettelee bileissä, mutta en sitä kyllä muuten kuuntele vaikka sitä koneeltakin löytyyy..

No, eihän se mikään uus juttu ole että jos ei osata tehdä musiikkia niin myydään sitä levyä sitten vaikka perseellä.

Siis toihan on ihan itsestäänselvyys. Levynmyyntiä tukee myös se, että ihmiset oikeasti tykkäävät kuunnella tollasta kuraa.

Kuten sanoin, ihan kivankuuloista schaissea joka kelpaa hyvin taustamölyksi mm. ajaessa.
Ihme tosin, tätähän soittaa mm. NRJ :D

Naurettavinta on tulla dissaamaan sen perusteella, että itse kuuntelee erityyppistä musaa. (ei liity quoteen enää mitenkään)
Kuitenkaan mikään Disturbedi ei ole musiikillisesti yhtään sen laadukkaampaa, kuin Lady Gagakaan.
Samaa paskaa eri paketissa.

Ei helvetti että on transun näköinen emäntä kun noita musavideoita katsoo....
Vaikka slipknot , disturbed ja muu raskas kuuluu musamakuuni niin pakko sanoa että en sammuta radiota kun pokerface soi :D

Naurettavinta on tulla dissaamaan sen perusteella, että itse kuuntelee erityyppistä musaa. (ei liity quoteen enää mitenkään)
Kuitenkaan mikään Disturbedi ei ole musiikillisesti yhtään sen laadukkaampaa, kuin Lady Gagakaan.
Samaa paskaa eri paketissa.

:anssi:

IMO täysin älytöntä tällaista tusinatuotettua paskaa verrata mihinkään BÄNDIIN joka siis tekee musiikkinsa (musiikki = soitettu instrumenteilla + laulaja) , ei mene jakeluun.
Taustamölyllä ja musiikilla kun on vielä pitkä matka toisiinsa. Minä arvostan kaikkea musiikkia (edelleen soitettu instrumenteilla ja laulettu) mutta tällainen ylimiksattu playbackkina useimmiten livenä "soitettu" sonta ei kyllä kuulu mihinkään muualle kuin sinne yökerhoihin jossa sitä voi 3 promillen humalassa vielä vittuuntumatta kuunnella.

IMO täysin älytöntä tällaista tusinatuotettua paskaa verrata mihinkään BÄNDIIN joka siis tekee musiikkinsa (musiikki = soitettu instrumenteilla + laulaja) , ei mene jakeluun.
Taustamölyllä ja musiikilla kun on vielä pitkä matka toisiinsa. Minä arvostan kaikkea musiikkia (edelleen soitettu instrumenteilla ja laulettu) mutta tällainen ylimiksattu playbackkina useimmiten livenä "soitettu" sonta ei kyllä kuulu mihinkään muualle kuin sinne yökerhoihin jossa sitä voi 3 promillen humalassa vielä vittuuntumatta kuunnella.

Musiikki on musiikkia ja totuus on kuitenkin se, että tuo Lady Gagakin tavalla tai toisella puhuttelee todennäköisesti useampia ihmisiä maapallolla, kuin vaikka se Disturbed.

Hauskaa on muuten, että tuo Gaga on oikeasti jonkinlainen musikaalinen superlahjakkuus. Sanoittaa ja säveltää useimmat biisinsä, on kirjoittanut musaa muillekin poppareille ja osaa ilmeisesti soittaa useampaa instrumenttiakin. Kaikki ei vaan halua olla Alanis Morissette.

:anssi:

Mitä ihmeen merkitystä sillä on mistä c64-samplerista se musiikki on peräisin, jos se omaan korvaan kuulostaa hyvältä? Aivan ykslysti onko se soitettu vaikka lusikoilla ja sahalla tai naputeltu nuotti kerrallaan tietokoneen näppiksellä, jos sävel kolisee.

Se on sitten asia erikseen, jos ei itse musiikista pidä, mutta minusta se tekotapa on yhdentekevä, jos itse materiaali natsaa.

En minä ainakaan musiikkia kuunnellesani mieti milläköhän pelillä tätä nyt on soitettu ja onkohan sitä kenties mahdollisesti editoitu ja samplattukin päättääkseni voiko kyseistä kappaletta pitää hyvänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom