Laardi he..tiin!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
57
Tässä jossakin vaiheessa pitää alkaa polttaan rasvaa kropasta veks.. Homma on kyllä karkeasti päässäni, että miten se laardi lähtee, mutta netissä myydään siellä täällä erilaisia rasvanpoltto pilleroita ja palleroita? Onko niistä apua? vai onko ne rahat pois tyhmältä kansalta -juttua? Onko joku kokeillu? Lähteekö silava sen paremmin näillä mömmöillä? Jos lähtee, niin syötän kyllä vaimolleki rekkalavallisen (no vitsi, vitsi.. vaimo on ihan kohillaan, auton jousetki on vielä kunnossa pelkääjän puolelta :lol2: ). Ois ihan kiva nähä vielä se kadotettu six-packki, muuallaki ku jääkaapissa.

ps. ternimaito auttaa varmaan tähänki juttuun :kippis2:

Originally posted by jto
syö vähemmän ja terveellisemmin. toimii.

Näin, mutta tarkkana saa olla, eikä kande mihinkään nälkiinnyttämislinjalle lähtee. Siistii ruokavaliota, vähentää jonkun muutama sata kcal/päivä ja lisää pikkusen aerooppista, niin kyllä ne läsät rupee lähtemään. Ei siinä mitään radikaaleja temppuja tartte.

Ja muonankin suhteen vaihtelu toimii. Syö joskus päivän tai pari enemmän ja sitten vaan takas tarkkaan ruokavalioon. Ruokapäiväkirja vois kans auttaa ruokavalion siistimisen suhteen. Näkispähän konkreettisesti paperilla, mitä on suuhunsa laittanu, eikä tarviis arvailla.

joo, kyllä tuo syömisen zekkaaminen on ihan päivänselvä homma.. mutta ihan mielenkiinnosta kyselen, että tekeekö niillä rasvanpoltto mömmöillä mitään. Tällä hetkellä on ensijalla lihaksen ja voiman kasvu.. mutta sitten ku alkaa pudottaan rasvaprosenttia, niin tuleeko ristiriita vastaan eli samalla rasvaa pois ja lihaa lisää (enkä tarkota meetwurstia)?? :confused:

Originally posted by veijo esso
samalla rasvaa pois ja lihaa lisää

Tämä ei käytännössä ole mahdollista...tosin joillakin aloittelijoilla on tavattu painon laskua ja rasvattoman lihaksen määrän nousua, mutta mutta....

Määrittele rasvanpolttomömmö..? Jos tarkotat suomessa ilman reseptiä saatavia lisäravinnefirmojen tuotteita, niin unohda ne. Joku kofeiini voi auttaa vähän otettuna ennen aamulenkkiä muutaman sata mg, kunhan pitää muutaman päivän taukoja viikon välein..
Jos todellista apua haluaa rasvanpolttoon "mömmöistä", niin kannattaa esittää em kysymys roinaforumin puolelle ja söörtsilläkin löytää...en mä kuitenkaan usko, että on tarvetta tämmöisille. Kyllä se paino siitä laskee, kun pidät dieetin kurissa ja lisäät aerobista. Varaudu siihen, että treenitulokset laskee, mutta nopeaan ne tulee takaisinkin dieetin jälkeen.

Originally posted by Kilppa
Tämä ei käytännössä ole mahdollista...tosin joillakin aloittelijoilla on tavattu painon laskua ja rasvattoman lihaksen määrän nousua, mutta mutta....

Määrittele rasvanpolttomömmö..? Jos tarkotat suomessa ilman reseptiä saatavia lisäravinnefirmojen tuotteita, niin unohda ne. Joku kofeiini voi auttaa vähän otettuna ennen aamulenkkiä muutaman sata mg, kunhan pitää muutaman päivän taukoja viikon välein..
Jos todellista apua haluaa rasvanpolttoon "mömmöistä", niin kannattaa esittää em kysymys roinaforumin puolelle ja söörtsilläkin löytää...en mä kuitenkaan usko, että on tarvetta tämmöisille. Kyllä se paino siitä laskee, kun pidät dieetin kurissa ja lisäät aerobista. Varaudu siihen, että treenitulokset laskee, mutta nopeaan ne tulee takaisinkin dieetin jälkeen.

Näin mie vähän ajattelinkin niistä lisäravinnepuolen rasvanpoltto mömmöistä, että niillä voi heittää vaikkapa vesilintua. Tässä kun oon jättänyt aerobisen treenin veks, ja vääntäny rautaa, niin on tullu kivat rivat ja mahakin on vähän laardin peitossa (No ei tää nyt mikään katastrofi sentään ole..). Eli nyt vaan voimaa/lihasta lisää ja tulkoon siinä sivussa vähän läsää. Jos tossa keväällä alkais taas aerobiset hommat ja ruokapuolta vähemmälle, niin se on siinä. No niin, nyt tämä ukko lähtee koirien kanssa tepasteleen mettään..

Kukaan mitään **tanan pillereitä tarvitse

Laihdutin kesän aikana (3 kk) 16 kiloa pois, ilman pillereitä, ruiskeita tai keittoja.

Liikuin joka päivä min. tunnin, yleensä kaksi, lopetin pikaruoan ja karkit sekä vähensin ruokavaliostani hiilihydraatteja (peruna, pasta, riisi, leipä). Join myös min. litran vettä päivässä (yleensä 2-3 puolen litran muovipullollista)

Painoin aluksi 95.5 kg, kesän lopussa sitten 80 kg ja nyt olen taas rasvanpolttodietillä (paino 77 kg). Pituutta on 179 cm. Kaverit ovat sanoneet että mies kuihtuu silmissä.

Jos pelkää painoja, ei kasva lihas. Jos pelkää liikkumista, ei pala rasva.

Mixu.. mites alkoholin käyttö kesällä? Itse ole ajatellut dieettiä mutta alkoholia otan vähintään 5kertaa/kk kesäisin..

Originally posted by Rock^
Itse ole ajatellut dieettiä mutta alkoholia otan vähintään 5kertaa/kk kesäisin..
Sama jättää se diettaaminen kokonaan pois.:rolleyes:

Originally posted by Rock^
Mixu.. mites alkoholin käyttö kesällä? Itse ole ajatellut dieettiä mutta alkoholia otan vähintään 5kertaa/kk kesäisin..

Alkoholi ja dietti on aikas mahdoton yhtälö,ainakin jos haluat että rasva palaa ja lihakset jää eikä toisinpäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by mikajava
Alkoholi ja dietti on aikas mahdoton yhtälö,ainakin jos haluat että rasva palaa ja lihakset jää eikä toisinpäin.

Höpö höpö, mulla on ainakin käyny paino alimmillaan kunnon kaatamisen jälkeisenä aamuna :D

Ei kaataminen välttämättä kerää läskiä, vai onko kukaan nähny ylipainoista ammattilaista? Muistaa vaan jättää kipatessa syömisen vähemmälle. Jostain mulle on jääny sellanen kuva että kun on alkoholia veressä ni elimistö varastoi kiinteen ruuan helposti rasvaksi, en tiiä sitten...

Originally posted by Jortsu
Höpö höpö, mulla on ainakin käyny paino alimmillaan kunnon kaatamisen jälkeisenä aamuna :D

Johtuiskohan siitä että alkoholi on diureetti eli nestettä lähtee mikä tulee kyllä takaisin

Ps.maksa purkaa proteiineja lihaksista polttaessaan alkoholia
joten löydän kyllä parempiakin energianlähteitä dietillä

Originally posted by mikajava
Originally posted by Jortsu

Johtuiskohan siitä että alkoholi on diureetti eli nestettä lähtee mikä tulee kyllä takaisin

Ei kyllä sen täytyy olla palanutta rasvaa :p

Ei kaataminen välttämättä kerää läskiä, vai onko kukaan nähny ylipainoista ammattilaista? Muistaa vaan jättää kipatessa syömisen vähemmälle. Jostain mulle on jääny sellanen kuva että kun on alkoholia veressä ni elimistö varastoi kiinteen ruuan helposti rasvaksi, en tiiä sitten... [/B][/QUOTE]

Muistaakseni asia on niin, että kun on alkoholia veressä ts. maksan poltettavana, niin maksa ei käytä rasvaa energianlähteenä ollenkaan. = Rasvanpoltto estyy, jos olet kaatamassa.
Tämä todellakin vain muistaakseni, Nat-ural tai Tomi tietää varmasti enemmän ja tarkemmin(?).

Muistaakseni asia on niin, että kun on alkoholia veressä ts. maksan poltettavana, niin maksa ei käytä rasvaa energianlähteenä ollenkaan. = Rasvanpoltto estyy, jos olet kaatamassa.
Tämä todellakin vain muistaakseni, Nat-ural tai Tomi tietää varmasti enemmän ja tarkemmin(?). [/B][/QUOTE]

Näin on,maksa poistaa toksisimmat aineet ensiksi elimistöstä,
juuri tästä syntyy alkkiksien rasvamaksa kun rasva kovettuu maksaan maksan työskennellessä vain alkoholin kimpussa.
Kaikki vitamiinit yms. jää imeytymättä.

Osta thermogeenejä ja heitä ne ternimaitotabut helkuttiin...
Osa tehrmogeeneistä on apua jos tietää mistä niitä ostaa :D

Originally posted by Loadmaster

Kyllä noista rasvanpolttajista on apua, mutta ei ne yksin mitään ihmeellisyyksiä saa aikaan. Panosta puhtaaseen ja hyväravinteiseen ruokaan, jota syöt vähämmän kuin kulutat. Tarkkaile painoasi ja laske viikottainen kalorimääräsi mitä syöt, jos paino pysyy samana niin laske kaloreita pikkuhiljaa. Ota mukaan tyhjällä vatsalla olevat aamulenkit ja treenin jälkeiset aerobiset, silleen se rasva palaa. Ja muista syödä tarpeeksi proteiinia.. Tämän lisäksi voit hankkia termogeenejä jos haluat. Suosittelen myös ostamaan kalaöljy tabletteja, mistä saat hyvänlaatuista rasvaa.

Originally posted by Loadmaster

No minähän v..len niistä ternimaitopillereistä minkä kerkiän, melkein joka threadissa.. Tuttavapiirissä on muutama yli innokas kaupustelija ja koko homma alkaa ottaan pattiin.. Mun mielestä ne ternimamma pilleroidit vois syöttää vaikka mielisairaalan asukeille hyvinä placebomömmöinä..:evil:

rasvanpolttajat

Rasvanpolttajat ovat aktiivisille ihmisille, jotka ovat jo hyvässä kunnossa, eikä se viimeinen kilo rasvaa enää pala millään. Rasvanpolttokapselit ovat turhia, jos liikapainoa alkaa olla 5+ kg, koska tällöin rasva palaisi vaikka enemmän liikkumalla ja vielä halvemmalla.

Back
Ylös Bottom