Laardi he..tiin!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: rasvanpolttajat

Originally posted by Mixu
Rasvanpolttajat ovat aktiivisille ihmisille, jotka ovat jo hyvässä kunnossa, eikä se viimeinen kilo rasvaa enää pala millään. Rasvanpolttokapselit ovat turhia, jos liikapainoa alkaa olla 5+ kg, koska tällöin rasva palaisi vaikka enemmän liikkumalla ja vielä halvemmalla.

Ohhoh... Mistähän tommoinen käsitys?

"koska tällöin rasva palaisi vaikka enemmän liikkumalla ja vielä halvemmalla."
Eikö siis yleensä tavatakkaan liikkua ja käyttää "rasvanpolttajia" samaan aikaan? :eek: ;)

Ei ne rasvanpolttovalmisteet mitään ihan hyödyttömiä ole. Mutta jos joku kuvittelee pelkästään niiden avulla laihtuvansa on hakoteillä. Joku laillinen rasvanpolttovalmiste on varmasti kokeilemisen arvoinen dietillä.

Re: Re: rasvanpolttajat

Originally posted by Kilppa
Ohhoh... Mistähän tommoinen käsitys?

"koska tällöin rasva palaisi vaikka enemmän liikkumalla ja vielä halvemmalla."
Eikö siis yleensä tavatakkaan liikkua ja käyttää "rasvanpolttajia" samaan aikaan? :eek: ;)

Kyllä tavataan. Niinhän suurin osa fitness- yms. aktiivisista porukoista tekee. Mutta turhaan läskit ostaa kalliita rasvanpolttokapseleita toivoakseen ihmelaihtumista, kun saisivat saman hyödyn vain lisäämällä liikuntaa.

Re: Re: Re: rasvanpolttajat

Originally posted by Mixu
saisivat saman hyödyn vain lisäämällä liikuntaa.

Kyllä niillä kapseleillakin on oma hyötynsä...et voi väittää, että tilanne on sama sillä joka lisää liikunta ja sillä joka lisää liikuntaa ja käyttää "rasvanpolttokapseleita"...vai voitko? ;)

et voi väittää, että tilanne on sama sillä joka lisää liikunta ja sillä joka lisää liikuntaa ja käyttää "rasvanpolttokapseleita"...vai voitko?

Enpä voi väittää, kun en tiedä. Protestoin vain sitä, että kapseleita markkinoidaan "lyömättöminä" laihdutuskeinoina lihaville. Tottakai sitä miettii että paljonkohan minä olisin polttanut läskiä 3 kk:n aikana laihdutuspillereiden avulla, jos natuna laihdutin 1.4 kg viikossa..?:confused:

No, minä vain motkotan, ostakoot kaikki halukkaat taikavettä tai purupillereitä, kunhan on iloisia ja saa tuloksia.

Niin no siis...riippuu mistä puhutaan... mä tarkotan todellisia toimivia valmisteita, en lisäravinnefirmojen kauppaamaa "Jeesusta purkissa"...

Originally posted by Kilppa
Niin no siis...riippuu mistä puhutaan... mä tarkotan todellisia toimivia valmisteita, en lisäravinnefirmojen kauppaamaa "Jeesusta purkissa"...

Mun mielestä kaikki käsikauppatavarana myytävät rasvanpolttovalmisteet ovat "Jeesusta purkissa"-tyylisiä eli ei vaikutusta. Mutta: sellanen 'placebo' vaikutus voi olla että niiden avulla jaksaa käydä säännöllisemmin lenkillä ja tarkkailla ruokavaliota jos niihin uskoo. Siis motivaationkohottajina saattaa toimia.

Originally posted by meitsi
kaikki käsikauppatavarana myytävät rasvanpolttovalmisteet ovat "Jeesusta purkissa"-tyylisiä eli ei vaikutusta.

Totta. Mä en koskaan sanonutkaan, että ne toimisivat, päinvastoin. Puhumalla lisäravinnefirmojen kauppaamista tavaroista, mä tarkotin juuri ilman reseptiä saatavaa tavaraa...tai kaupallista tavaraa...

Back
Ylös Bottom