L-tyrosiini?

Onko L-tyrosiini reseptin tarvitseva lääkeaine? Tullin täti otti biotestin power driven sivuun koska hänen mukaansa L-tyrosiini "saattaa" olla lääkeaine. Olen ennenkin tilannut ameriikasta samaa tuotetta eikä ole ollu ongelmia. Lääkelaitoksen nettisivut eivät ainakaan tunnista L-tyrosiinia lääkeaineeksi! Pitää odottaa että tulli saa jonkun osaavan kiinni lääkelaitokselta ennenku homma etenee. Mutta on se kumma että ainakin useat suomalaiset nettisivut myyvät samaa ainetta ilman ongelmia ja finnmaxilla on oma l-tyrosiini tuote!!!

anteeksi vuodatus :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin. Jos Finnmaxilta saa L-tyrosiinia vapaasti lisäravinteeksi ilman reseptiä, voitaneen todeta ettei se ole lääke. Tullin tätiä saat katsoa alta kulmain, sekä syyttää häntä aikasi tuhlaamisesta.

Tulli on kyllä nykyisin vähän varpaillaan, sillä lisäravinteiden tilaaminen Jenkeistä on yleistynyt huomattavasti dollarin alhaisen kurssin sekä sikäläisen loistavan valikoiman takia.

Aminohappo se vain on. Tosin top 3 lisäravinteena saatava kama markkinoilla etenkin dieetillä.... tehokas aminohappo siis :)

Hei! Miten sulle muuten kavi, meniko tyrosiinit lapi tullista? Mika olis parasta tyrosiini -rasvanpolttajaa? (Tai muutkin kay.) Itse olen tassa viel reippaan kuukauden Jenkkilassa, ja olen vaan huomannut etta hippasen on halvemmat hinnat lisaravinteilla taalla, mut mietin juuri tuota, et jaanko Suomessa tulliin junnaamaan jos on 40 kg vetava matkalaukku puolillaan herajauhetta ja tyropillereita.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom