Eipä ollut mullakaan mitään vaikutusta l-tyrosiinin pois jättämisestä, ihan yhtä hirveä hiki oli taas johon heräsin yöllä neljän jälkeen :( joten jatkan käyttöä entiseen päivittäiseen tapaanEi ole ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ollut mullakaan mitään vaikutusta l-tyrosiinin pois jättämisestä, ihan yhtä hirveä hiki oli taas johon heräsin yöllä neljän jälkeen :( joten jatkan käyttöä entiseen päivittäiseen tapaanEi ole ollut.
Eipä ollut mullakaan mitään vaikutusta l-tyrosiinin pois jättämisestä, ihan yhtä hirveä hiki oli taas johon heräsin yöllä neljän jälkeen :( joten jatkan käyttöä entiseen päivittäiseen tapaan
Mulla on ollut tätä melko säännöllisesti, oikeastaan lähes joka yö jo ainakin pari kolme vuotta, terveydentilaa on tutkittu ja kuntotestissäkin saatu erinomainen tulos niin en oikein osaa pelätä mitään sairautta."On lukuisia vaarallisia sairauksia, joiden ensimmäinen oire yöhikoilu joskus on. Niitä pitää hoitaa ajoissa.
Tällaisia sairauksia ovat esimerkiksi sydäntaudit, jotkin syöpäsairaudet, kilpirauhasen liikatoiminta, uniapnea, refluksitauti, reumaattiset sairaudet ja krooniset tulehdustaudit, kuten HIV."
Mulla on ollut tätä melko säännöllisesti, oikeastaan lähes joka yö jo ainakin pari kolme vuotta, terveydentilaa on tutkittu ja kuntotestissäkin saatu erinomainen tulos niin en oikein osaa pelätä mitään sairautta.
Mulla tuollakaan ei vaikutusta, enkä koskaan juo reippaasti :( En keksi muuta syytä kuin tämän helvetillisen stressin joka on ja pysyy.Mä hikoilen ainoastaan yöllä silloin kun olen juonut alkoholia reippaammin. :D
Itse vetelin melkein vuoden ajan asetyyli-l-karnitiinia kun kaikkialla sanottiin sen olevan se paremmin toimiva muoto. Törmäsin tuossa taannoin tällaiseen artikkeliin https://blog.priceplow.com/nootropics/l-tyrosine, jonka tiimoilta vaihdoin sitten normaaliin tyrosiiniin. Placeboa tai ei, todella iso ero fokuksen suhteen normaali tyrosiinin hyväksi! Asetyyliversio lähti äkkiä kaapin perukoille.
Onkos l-tyrosiinista enempää käyttökokemusta? Käsittääkseni pitäisi olla piristävä vaikutus, onko näin?
Fenyylialaniinia taasen kehutaan kovasti adrenaliinin erityksen laukaisijana, mutta siitähän pitäisi tulla kehossa tyrosiinia ja vaikutus perustuu siihen.. Vai kuinka?
Kiitti vastauksesta. Onhan se mahdollista.Brosienssivaroitus!!!
Oma veikkaukseni on että kroppasi käyttää tyrosiinia pääasiassa dopamiinin tekemiseen eikä noradrenaliinin. Näiden välisen suhteen epätasapaino väsyttää.
Voisiko siis olla että olet ollut dopamiini vajaa?
Voisi kokeilla. Annostus on nytkin maltillinen suplementtiohjeenukainen.Enpä tiedä mitä tapahtuu jos tuplaisit tyrosiini annostuksen jakaen sen pitkin päivää..rupeisiko norrikin siitä sitten heräilemään?
Menee jo.Kokeile stäkkää tyrosiinit asetyyli-l-karnitiinin kanssa.