Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by MrMikey
Olen nyt ottanut n. viikon ajan l-glutamiinia semmosen kukkurallisen teelusikan kaks kertaa päivässä. Tänä aikana en ole ollut kertaakaan jumissa ja penkkiykkönen noussut 5 kiloa.
Toinen asia mikä tämän viikon aikana olen tehnyt toisin kuin aiemmin on iltapala, joka koostuu puurosta johon lisään desin soijaproteiinia.
Kamalan vaikea sanoa onko tuosta glutamiinista merkittävää hyötyä. Kyllä sitä silti tekis mieli lisää hommata. Tuntuisi siltä että se nopeuttaa ainakin minulla palautumista merkittävästi.
Suosittelen. Ykköslisäravinne kreatiinin ja lisäprotskun kanssa.

Originally posted by aidan
Vähän ihmetyttää tuo ainainen "niin kovin, kovin kallista" -voivottelu. Eikö kannattaisi pohtia vähän minne sitä rahansa sijoittaa ja mihin kannattaisi sijoittaa?
40-60€ parin kuukauden glutamiini-iloittelusta on aivan hirveän kallista, mutta saman summan "häviäminen" esim. baari-iltaan tms. ei olekaan niin paha?
Toki poikkeuksiakin on, joten ei herneitä neniin.
![]()
Originally posted by aidan
Vähän ihmetyttää tuo ainainen "niin kovin, kovin kallista" -voivottelu. Eikö kannattaisi pohtia vähän minne sitä rahansa sijoittaa ja mihin kannattaisi sijoittaa?
40-60€ parin kuukauden glutamiini-iloittelusta on aivan hirveän kallista, mutta saman summan "häviäminen" esim. baari-iltaan tms. ei olekaan niin paha?
Toki poikkeuksiakin on, joten ei herneitä neniin.
![]()
Originally posted by gunner
Mutta kun juopottelu on niin paljon hauskempaa, kuin jonkun jauheen mättäminen:D .