L-arginiinista?

L-arginiini on pätevää yleiskuntoa edesauttavaa luontaistuotetta. Mutta mikä olisi hyvä valmistaja kenen tuotteita kannattaisi ostaa? Apteekista saa 1000mg vahvuisena, mutta hinta on sitten 40-50€/ 60kpl, eli 20 päivän setti. Mm, Fitness-tukku myy teholtaan 500mg taplettia hintaan 11.90€/60 kpl. MItä argininiinia siis suosittelette?

Entäs käyttö ohjeita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietinkin koska joku tekee L-arginiinistä treadin, tästä lisäravinteesta kun ei ole vielä yhtään treadia..

Vastatkaa kysymykseen älkääkä lässyttäkö kuten tuo edellinen. Suoria selkeitä vastauksia siis kiitos:) Noissa aiemmissa ko. aihetta koskevissa keskusteluissa kun ei ole merkkejä suositeltu. Lisäksi päivitetty tieto on aina päivitettyä tietoa.

Vastatkaa kysymykseen älkääkä lässyttäkö kuten tuo edellinen. Suoria selkeitä vastauksia siis kiitos:) Noissa aiemmissa ko. aihetta koskevissa keskusteluissa kun ei ole merkkejä suositeltu. Lisäksi päivitetty tieto on aina päivitettyä tietoa.

Mietitkö että voisit kysyä näitäkin asioita jossain arginiinitreadissä, näin näitä arginiinitietouksia ei tarvisi ettiä 49 eri treadistä? Ja tottakai se kallein Arginiinivalmiste on aina se paras ratkasu! siis se missä on vähiten Arginiinia hintaan nähden!!! tyhmiä kysymyksiä...

Täällä boosmanin l-arginiini.1tl 1/2-1h ennen treeniä.Purkin kupeessa lukee 1-2g(1/2 tl) jauhetta 1-3 krtaa vuorokaudessa vettä,maitoa tai mehua.Nautitaan tyhjään vatsaan.Itse en oo sekotellu mihkään vaan tl kurkkuun ja vettä päälle.

Kaikki ne on samaa tavaraa. Jauheena huomattavasti halvempaa ku kapseleitten sisässä. UFS:n arginiini on ainaki suht edullista.

Sekoitetaan pakkaa vielä vähän... Kukaan ei tunnu tietävän mitä se l-arginiinipyroglutamaatti on, mutta useammassa paikassa sen ja l-lysiinin sekoitusta on mainostettu jopa 10 kertaa pelkkää l-arginiinia tehokkaammaksi? Tuota kyseistä sekoitusta löytyy muistaakseni gh stackista. Erillisenä pyroglutamaattia ei suomesta ilmeisesti saa lainkaan. Jos näin on, niin tuo kombo voisi silti tulla tavallista arginiinia halvemmaksi?

Sekoitetaan pakkaa vielä vähän... Kukaan ei tunnu tietävän mitä se l-arginiinipyroglutamaatti on, mutta useammassa paikassa sen ja l-lysiinin sekoitusta on mainostettu jopa 10 kertaa pelkkää l-arginiinia tehokkaammaksi? Tuota kyseistä sekoitusta löytyy muistaakseni gh stackista. Erillisenä pyroglutamaattia ei suomesta ilmeisesti saa lainkaan. Jos näin on, niin tuo kombo voisi silti tulla tavallista arginiinia halvemmaksi?

Vai L-ornitiini? Ainakin viimeks kun oon GH-stackiin koskenu ni se sisälsi maagisen taikakombon L-arginiinia & L-ornitiinia (ja jotain vähemmän tärkeetä eli tärkeetä eli B-vitamiineja), ja tuon ornitiinin on ainakin luvattu parantavan arginiinin vaikutusta..

Vai L-ornitiini? Ainakin viimeks kun oon GH-stackiin koskenu ni se sisälsi maagisen taikakombon L-arginiinia & L-ornitiinia (ja jotain vähemmän tärkeetä eli tärkeetä eli B-vitamiineja), ja tuon ornitiinin on ainakin luvattu parantavan arginiinin vaikutusta..

Suoritin tarkastuksen:
L-arginiinipyroglutamaatti-L-lysiini 1200mg
Niasiini 150 mg
Piperiini 6mg

Tuo siis suoraan mainoksesta. En ole kokeillut enkä tiedä toimiiko.

Suoritin tarkastuksen:
L-arginiinipyroglutamaatti-L-lysiini 1200mg
Niasiini 150 mg
Piperiini 6mg

Tuo siis suoraan mainoksesta. En ole kokeillut enkä tiedä toimiiko.

Jaa, ovat ilmeisesti vaihtaneet tän maagisen kombon vieläkin ihmeellisemmäksi!!! kyllähän tolla veri kiertää! ainakin pintaverenkierto ton Niasiinin ja Piperiinin??? ansiosta..

Niinpä, käyttäjä muuttuu punaiseksi ja uskoo tuotteen toimivan :D Tuota piperiiniähän löytyy pippureista, joten voisiko saman setin rakentaa ostamalla aineet erikseen? Tulisi varmasti edullisemmaksi kuin alkuperäinen valmis sekoitus. Voisi sitten vaikka huvikseen kokeilla :D

Noin kuukauden olen käyttänyt sekä L-arginiinia (2-3 x päivässä) että GH stackia (3 tabua ennen treeniä) enkä ole huomannut mitään merkkejä että olisi hormoonitoiminta vilkastunut. Jonkin verran on ennätyksiä treeneissä tullut varmaan tuon GH stackin ansiosta kun on kunnolla veri kiertänyt. Nuo stackit (niasiin?) kuumottaa kroppaa niin hyvin että uskaltaa salilla repiä vähän enemmän.

Noin kuukauden olen käyttänyt sekä L-arginiinia (2-3 x päivässä) että GH stackia (3 tabua ennen treeniä) enkä ole huomannut mitään merkkejä että olisi hormoonitoiminta vilkastunut. Jonkin verran on ennätyksiä treeneissä tullut varmaan tuon GH stackin ansiosta kun on kunnolla veri kiertänyt. Nuo stackit (niasiin?) kuumottaa kroppaa niin hyvin että uskaltaa salilla repiä vähän enemmän.

Moni (minä mukaanlukien) on sitämieltä että tota kannattaa ottaa vähintään 5g, ja tuskin huomaat viikon, kuukauden, tai edes puolen vuoden aikana mitään eroa kasvuhormonintuotannon lisääntymisestä johtuen.. Siis jos sillä jotain marginaalista vaikutusta siihen on..

Joo eiköhän tuo ole yksilöllistä miten vaikuttaa. Mutta niitä ostosuosituksia kaivattaisiin edelleen, eli millaista settiä kannattaa ostaa?

Joo eiköhän tuo ole yksilöllistä miten vaikuttaa. Mutta niitä ostosuosituksia kaivattaisiin edelleen, eli millaista settiä kannattaa ostaa?

Käy jonkun kaverin purkilla ettei tarvitse pettyä :D Tästä löytyy myös ihan edukas ratkaisu. Itse löysin pienellä haulla 35e/kg toimitettuna, eikä ole edes tarjous.

YLÖS.

Käy jonkun kaverin purkilla ettei tarvitse pettyä :D Tästä löytyy myös ihan edukas ratkaisu. Itse löysin pienellä haulla 35e/kg toimitettuna, eikä ole edes tarjous.

Itse olen nyt tutkimuksia hieman lueskelleena kiinostunut enempikin l-arginiinin erektion vahventamiseen liittyvistä positiivisista tutkimustuloksista, sängyssä kun tulee silloin tällöin jännitettyä. Miksi tuo jauhe on noin halpaa? tai pikemminkin, miksi tabletit ovat niin kalliita. erektioon vaikuttamiseksi suositellaan 3000 milligrammaa miehillä päivässä, joka maksaisi esim tällä tuotteella 1,75 euroa vs tuolla yllä mainitulla ufs:n jauheella 0,22 euroa. Hintaerotus olisi noin kahdeksankertainen, eli ihan saatanan iso. Voiko laadussa olla jotain eroa, vai onko noi pillerit vaan kalleudessaan lääkefirmojen kusetusta? Sori ns. offtopic, vaikka kyllähän minäkin kuntoilen. :--)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom