Löytyykö muotitietoisia??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPower
  • Aloitettu Aloitettu

JPower

Eli sattui käymään seuraavasti:
Seisoskelin yleisellä parkkipaikalla odottelemassa autoni vieressä kunnes paikalle saapui eräs italialainen mies. Hänellä oli jotain vaatteita mukana ja kauppasi niitä. Satuin sitten ostamaan itselleni tuollaisen kesänakkatakin 40 eurolla. Etsiskelin netistä merkkiä mutta ei sit löydy millään!!.. Tunteeko ketään: Tässä tuli mukana tämmönen aitoustodistus missä on iso hopeinen V kirjain ja italiaksi kaikki tekstit. Se tyyppi sanos et on todella kallis mutta saat tähän hintaan. Varastettua ei ollut koska äijä näytti kaikki todistukset että on jonkun italialaisen mallitoimiston esittelijä eikä halua ottaa lentokoneeseen ylimääräistä painoa. Elikkä onkos kellän käryy onko toi joku arvokaskin takki??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun kaverille myytiin kolme takkia ja sama tarina. Taitaa olla joku koijaus.

Ja ne todistuksethan ei sitten missään tapauksessa voineet olla väärennettyjä... :jahas:

Vaikee varmaan kenenkään vastata kun et sitä merkkiä vastannut tai laittanut :kuvia:

Roihu sanoi:
Tosta on ollut juttuu murossa...joo eli aika varmasti on tapahtunut huijaus :jahas:

Jeps, vastaavia viilaamisia on tapahtanut monelle muullekin. Tosin erästä huijattua asia ei tuntunut haittaavan, sillä hän on kertonut että takki on ollut varsin kestävä ja hyvälaatuinen tuotos halpikseksi. Thaimaassa käsityötaidot on ainakin kohdallaan, että hyvällä tuurilla vaikka sieltä on takkisi. :)

No onko sillä sitten loppupeleissä ketunkaan väliä mikä se merkki on, tai "kusetettiinko" sinua? Eikö se miltä takkisi näyttää määrittele parhaiten oliko kyseessä hyvä vaiko huono ostos?

Kyllä tä niinku nii hyvin on väärennetty jos on.. Et on kyl isompi liiga takana jos on väärennetty :)

Edit: Mut hyvä takki on tosi hyvän näkönen/tuntunen et iha jees kauppa omasta mielestäni :D

Faijalle tultiin samalla taktiikalla kaupustelemaan ja päätti sit ostaa neljä takkia :david: Lähemmässä tarkastelussa todettiin, että "nahka" olikin jokinnäköstä muovia/kumia.

Just vähän aikaa sitten oli jossain lehdessä juttua noistsa italialaisista jotka myyvät väärennettyjä nahkatakkeja huoltoasemilla yms. Mutta eikai 40€ paha oo jos on muuten hyvä takki. :D

JPower sanoi:
Eli sattui käymään seuraavasti:
Seisoskelin yleisellä parkkipaikalla odottelemassa autoni vieressä kunnes paikalle saapui eräs italialainen mies. Hänellä oli jotain vaatteita mukana ja kauppasi niitä. Satuin sitten ostamaan itselleni tuollaisen kesänakkatakin 40 eurolla. Etsiskelin netistä merkkiä mutta ei sit löydy millään!!.. Tunteeko ketään: Tässä tuli mukana tämmönen aitoustodistus missä on iso hopeinen V kirjain ja italiaksi kaikki tekstit. Se tyyppi sanos et on todella kallis mutta saat tähän hintaan. Varastettua ei ollut koska äijä näytti kaikki todistukset että on jonkun italialaisen mallitoimiston esittelijä eikä halua ottaa lentokoneeseen ylimääräistä painoa. Elikkä onkos kellän käryy onko toi joku arvokaskin takki??

Hopeinen V vois olla ainakin huonossa Versacen tai Valentinon kopiossa. :lol2:

No ostitko sen?

Valentino-logon V:
val_logo.jpg

Ikuisuuden vanha huijaus.

Esimerkki jo vuodelta 2001.

Myös minun isoisäni tuli huijatuksi, markka-aikaan maksoi yli kymppitonnin herrasmiesmäisesti käyttäytyneelle kauppiaalle.

Tarina on yleensä aina sama, lentokoneen ylikuormamaksut. Kummallista vaan, että kaveri saattaa olla liikenteessä autolla joka ei ole suomen kilvissä. Mitäs se lentokoneeseen haluaa, jääkö auto suomeen, vai?

Uskomatonta...

Se äijä näytti kaikki lentoliput,ajokortin,rahtikirjat ja auton vuokrasopimuksen!!
Massantso tais sällin nimi olla.. Ja oli kuulemma ollu stockmannilla esittelemässä niitä... Takissa oli vielä suojamuovi päällä ja oli henkarissa.. Osaa ne olla hyviä.. Mut kyllä se nahkaa on. Kyllä on helvetin hyvin väärennetty.. :D

KyntöSika sanoi:
Faijalle tultiin samalla taktiikalla kaupustelemaan ja päätti sit ostaa neljä takkia :david:

Hah, meitin faija ostin kanssa 4 :hyper: Ihan ok laatusiii, ei vaan mun makuun vaikka mulle niitä tarjos... "ku halavalla sais ni piti ostaa" Tais maksaa 100mk yhteensä pari vuotta sit...

Mulle tuli viime kesänä kans samalainen tilanne vastaan. Tais olla toi Versace. En ostanut! Sanoin, että kun kerran on noin mahtava tarjous, niin saa varmaan myytyä jollekkin muulle :D .

Kaverini osti kans kaks nahkatakkia Italiaanolta ja tarina oli sama. Ihan hyviä takkeja ollut, vaikkei ne nahkaa ollutkaan.

JPower sanoi:
Uskomatonta...

Se äijä näytti kaikki lentoliput,ajokortin,rahtikirjat ja auton vuokrasopimuksen!!
Massantso tais sällin nimi olla.. Ja oli kuulemma ollu stockmannilla esittelemässä niitä... Takissa oli vielä suojamuovi päällä ja oli henkarissa.. Osaa ne olla hyviä.. Mut kyllä se nahkaa on. Kyllä on helvetin hyvin väärennetty.. :D

En haluu olla ilonpilaaja, mutta joskus lehdessä oli että niihin on spreijattu jotain "aidon" nahan tuoksua tai jotain..

Toi huijaus on vanha ku hesus... Koulukaveri osti 2 nahkatakkia pari vuotta sitten ja myyjän nimi oli "Massimo". V:tä löytyi myös niistä takeista. Täytyy vaan ihmetellä kuinka kauan äijä(t) on kiertänyt maata kaupustelemassa ja vielä TÄYSIN saman tarinan turvin.
Pitkään tuli vittuiltua kaverille... :lol2:

Ei siinä mitään jos on hyvä takki ja tykkäät. Itse olen sen verran skeptinen etten ala kadulla edes keskustelemaan kun vastaan tulee "liian hyvältä" kuulostava tarjous...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom