Jonkun faking itsemurhakandidaatin kanssa mettään asumaan omavaraistaloudessa? No morjens...Haluan tätä, koska tiedän, että tässä modernissa elämässä päätyisin itsemurhaan ennemmin ku kuolisin luonnossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonkun faking itsemurhakandidaatin kanssa mettään asumaan omavaraistaloudessa? No morjens...Haluan tätä, koska tiedän, että tässä modernissa elämässä päätyisin itsemurhaan ennemmin ku kuolisin luonnossa.
Nyt kun tätä ketjua olen tässä lukenut, niin käsittääkseni ei ole kysymys mistään "kokeilusta", joten nuo luostarit voi tästä keskustelusta jättää pois.Itse lähtisin mieluummin esimerksi luostariin, jota täällä jo ehdotettiin, ja täsmennyksenä Buddhalaiseksi munkiksi alkuun nyt vuodeksi, jos tuollainen kiinnostaisi. Siinä saisi ainakin uutta perspektiiviä ja sitä asteekkista elämää.
Ei nyt liioitella... Esim Kalaharin autiomaan metsästäjä-keräilijä busmannit käyttää viikoittain aikaa keskimäärin 12-19 tuntia ja niiden keskimääräinen päivittäinen ruoka sisältää 2140 kaloria ja 98g protskua.Tuommoinen 5 hengen porukan elättäminen luonnon antimilla ei varmasti ole yksinkertainen homma, käytännössä pitää olla pyytämässä ruokaa koko ajan. Eikä se riitä että syödään riistaa ja kalaa, ihminen tarvitsee paljon muutakin elääkseen. Pitäisi osata mm. viljellä maata.
Mä en halua mitään idunpurijahippejä häiritsemään mun grillijuhlia. Vai kohdistuuko ylimielisyytesi kevytsavitaloon? Betoninvalmistus tuottaa 30% maailman hiilidioksidipäästöistä, kun taas puu-ja kevytsavitalo on ns. hiilinielu. Vai pidätkö omista hiilidioksidipäästöistä huolehtimista viherpiiperryksenä?Ehdottaisin ekokylään muuttamista.
Mä taas ehdottaisin treenaamaan penaa ja haukka ja ottaa palautukseen sustaa ja decaa.
48 Luonnon lapset
Paraguayn suomalaissiirtokunta on yhä elossa.
Eikö siinä olisi seikkailua, kun lähtisi etsimään maailmalta jotain sopivaa suht omavaraista nomadiporukkaa, joka huolisi joukkoonsa? http://en.wikipedia.org/wiki/Nomad
Tuolta wikin listasta alat järjestyksessä käymään läpi... :D
Nyt en siis tajua sanaakaan.. kirjotit mulle vai kenelle?? Mutta joo syö sää vaan niitä lihoja, niiden tuottamilla päästöillä Afrikka vajoaa veden alle kahta kertaa nopeammin.Mä en halua mitään idunpurijahippejä häiritsemään mun grillijuhlia. Vai kohdistuuko ylimielisyytesi kevytsavitaloon? Betoninvalmistus tuottaa 30% maailman hiilidioksidipäästöistä, kun taas puu-ja kevytsavitalo on ns. hiilinielu. Vai pidätkö omista hiilidioksidipäästöistä huolehtimista viherpiiperryksenä?