Kumma miten viljelyä pidetään välttämättömänä elinehtona. Sinänsä esimerkiksi potun kasvattaminen on todella yksinkertaista ja helppoa, niin että se riittää vuodeksi viidelle henkilölle. Eikä tarvi edes kovin suurta plänttiä. Sellaisen alueen kyntää päivässä parilla miehellä. Varastointia varten toki tarvii rakentaa maakellari, ja sen tekeminen taasen vie jo aika tovin aikaa. Se on kyllä totta, että jos lihaa haluaa niin joka päivä täytyy metsällä tai kalalla käydä ellei yhtenä päivänä saa suurempaa saalista.
Sanoisin kyllä, että hyvin onnistuu. Nälkä voi piinata vähän väliä, ja varmasti kova vitutus. Jos tuo olisi mahdotonta, niin eipä nyky-yhteiskuntaa olisi olemassa. Itse en lähtisi. Sen verta pullamössö olen, että näistä nyky-ajan mukavuuksista en helpolla luovu. Vain sen takia, että pääsisi elämään erämaaelämää.
Edit. Huomasin asiavirheen, ja poistin sen.
Sanoisin kyllä, että hyvin onnistuu. Nälkä voi piinata vähän väliä, ja varmasti kova vitutus. Jos tuo olisi mahdotonta, niin eipä nyky-yhteiskuntaa olisi olemassa. Itse en lähtisi. Sen verta pullamössö olen, että näistä nyky-ajan mukavuuksista en helpolla luovu. Vain sen takia, että pääsisi elämään erämaaelämää.
Edit. Huomasin asiavirheen, ja poistin sen.