- Ikä
- 38
Mun mielestä noitten päänahkojen otto on saunassa niin hienoa ,
kun pistetään äidin pojat ottamaan vähän juoksu askelia pois lauteilta .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä äidinkielikin on niin hienoa, kun pistetään äidinpojat opettelemaan suomen kieltä.Mun mielestä noitten päänahkojen otto on saunassa niin hienoa ,
Mun mielestä noitten varvien otto on saunassa niin hienoa ,
kun pistetään äidin pojat ottamaan s**** polvillaan lauteilla .
No helvetti! Otetaanko löyly kisa ja katsotaan lähteekö mun pää nahka vai jäätkö sinä vaikeroimaan vasen kives pussi kipeänä.;)
niko3 sanoi:Mun mielestä noitten varvien otto on saunassa niin hienoa ,
kun pistetään äidin pojat ottamaan s**** polvillaan lauteilla .
Aika valopäitä nää useasti vanhat jäärät jotka istuu täyden vesisaavin kanssa lauteelle joissakin uimahallin saunassa ja alkaa kiskoa sitä vitun vettä sinne kiukaalle ihan urakalla, siinä sitten muut joutuu korvat rullalla kärvistelemään kun yks virtahepo nakkkaa napullisia toisensa perään kiville. Seuraavan kerran heitän sen norsun sieltä saunasta munasillaan suoraan altaaseen rypemään.
"Idea löylykilpailujen järjestämisestä syntyi Heinolassa sen jälkeen, kun kovista löylyistä pitävä miesjoukko piti epävirallisia kilpailuja Heinolan uimahallin yleisessä saunassa. Haastajia näihin epävirallisiin kilpailuihin saapui muualtakin päin Suomea.
Ongelmia ja tunteiden kuumenemista syntyi, kun useat pahaa-aavistamattomat uimahallikävijät huomasivat olevansa tahtomattaan keskellä kilpailua - saunan kuumimmassa paikassa..."
Kyllä tuo niin helvetiltä näyttää että vois tulla kiire ulos melko pian, just sellanen kuiva ylikuuma sähkösauna jossa kosteusprosentti on jotain -70%... Nahka alkaa rullaantuun jo pelkästä katsomisesta. Puoli litraa on kyllä melkosen paljon vettä kerralla.
kuva: http://www.saunaheinola.com/
edit:
samoilta sivuilta lainattua
Vai kattooko se tota kiuasta kun näyttää vettä valuvan että ei saatana, ei jumalauta enää sitä vettä sinne kiukaalle...
Näitä valopäitä tulee aina välillä vastaan. Löylyvammainen terrorisoi saunallista ihmisiä. Jos tuollainen saunaan sattuu samaan aikaan, niin ei minulla ole mitään ongelmaa huomauttaa kyseiselle henkilölle asiasta. Pari kertaa olen jopa käynyt ottamassa napon pois kun ei ole järjen ääntä uskottu.
Itse ollessani kauhan varressa pidän löylyn sellaisena, että noin puolet saunojista joutuu painamaan päätä alas ja noin puolet istuu normaalisti. Löylykisat on sitten erikseen, mutta ne eivät yleensä sovi julkiseen saunaan.